AndroidHealthClinic

Ervaring Folystatin

Spiergeheugen of niet, 1 kilo per dag ga je daar echt niet van bijkomen :p Dat lijkt me meer een rebound van een wedstrijd ofzo :) Die jongens komen toch ook zoiets aan per dag ?

• Topic Starter Topic Starter
Spiergeheugen of niet, 1 kilo per dag ga je daar echt niet van bijkomen :p Dat lijkt me meer een rebound van een wedstrijd ofzo :) Die jongens komen toch ook zoiets aan per dag ?

Rebound na de wedstrijd inderdaad daar kun je het mee vergelijken.

Zal wel iets anders zijn, volgens mij was follistatin net als IGF1 zoiets dat je bij elk peptidebedrijf voor een prikkie haalt maar waar je voor het echte spul duizenden euro's betaald.

Zal wel iets anders zijn, volgens mij was follistatin net als IGF1 zoiets dat je bij elk peptidebedrijf voor een prikkie haalt maar waar je voor het echte spul duizenden euro's betaald.

Zoizo, blijft iets vaag imo. Alle peptiden zijn vaag man :D Enige die ik vertouw zijn cjc en ghrp en dat is dan enkel voor de honger. Ik hecht niet veel geloof aan de uitwerking. Tenzei je een super bron hebt..

Zoizo, blijft iets vaag imo. Alle peptiden zijn vaag man :D Enige die ik vertouw zijn cjc en ghrp en dat is dan enkel voor de honger. Ik hecht niet veel geloof aan de uitwerking. Tenzei je een super bron hebt..

Same here. Als 't wat goedkoper was had ik er echt een shitload uitgeprobeerd maar heb geen zin elke maand een paar honderd euro uit te geven aan probeersels :P

Same here. Als 't wat goedkoper was had ik er echt een shitload uitgeprobeerd maar heb geen zin elke maand een paar honderd euro uit te geven aan probeersels :P

Dit, ik twijfel ok zwaar. Anders zou ik het gewoon een heel jaar onoff nemen. En als het zo goed is .. waarom hoor je er niets over ?

Dit, ik twijfel ok zwaar. Anders zou ik het gewoon een heel jaar onoff nemen. En als het zo goed is .. waarom hoor je er niets over ?

Omdat er maar weinig zijn die het willen proberen. Daarnaast van die groep die wil weet niet hoe het beste te gebruiken. En als laatste punt uiteraard de prijs

Wat kostte die shit? Mag wel in PM, show je protocol es met prijs erbij?

Prijs is online ook te vinden. En eerlijk gezegd wil ik niet zomaar tegen iedereen dit vrij geven dit om mijn bron een beetje in te dekken. En niet te vergeten al dat gebash heb ik ook geen zin in hoop dat je dat begrijpt

Ga je blasten en cruisen of pak je het deze keer anders aan? Hoe zien je test levels er eigenlijk uit na lange tijd on?(evt waardes vermelden)

Ga je blasten en cruisen of pak je het deze keer anders aan? Hoe zien je test levels er eigenlijk uit na lange tijd on?(evt waardes vermelden)

Deze keer blast en cruise. Kan mededelen dat na een jaar on geweest te zijn met uitschieters van 1.000-1.500mg test mijn waardes niet meer zo zij geworden als ze ooit waren. Dus ik ga zeker niet meer off huisarts vond het een wonder dat het lichaam nog zo goed hersteld was maar om niet last te gaan krijgen lage waardes blast en cruise ik nu dus

Dat is ook hetgeen ik denk. Ik heb ook wel is een paar van die peptides (ghrp6, igf1, mgf) getest en geen enkel daarvan heeft mij iets opgeleverd. Bodybuilders zijn volgens mij meestal de goedgelovigste mensen om op te lichten. Op gebied van supp's, anabolen, peptides, groeihormonen, enz...

ghrp6 doet zen werk wel :P honger. Maar van die hgh pieken etc ben ik ook niet zo van. Gaat je niets opleveren imo.

Updates ?

Terug
Naar boven