AndroidHealthClinic

Ervaring met de produkten van International Pharmacuticals

Chemical

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
21
IP is in opmars op de Nederlandse markt. Vooral de as als de winstrol depot winstrol tabs en de Nandrolone schijnen erg in trek te zijn. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die al ervaringen hebben opgedaan met deze middelen ?

Ik heb er zelf al het een en ander van genomen en ben er zelf zeer tevreden over.

Welke IP is dit?? Is dit de IP china die ik ken? Want volgens mij maakt die geen winstrol depot..

Over het algemeen hoor je niet van die goede reacties over IP...de tabs zijn meestal wel goed maar de injectables doen heel veel pijn, zien er niet ok uit met zweefende deeltjes erin of zijn ondergedosseerd....misschien is de nieuwe lijn wel goed?

4cc

• Topic Starter Topic Starter
4CC zei:
Over het algemeen hoor je niet van die goede reacties over IP...de tabs zijn meestal wel goed maar de injectables doen heel veel pijn, zien er niet ok uit met zweefende deeltjes erin of zijn ondergedosseerd....misschien is de nieuwe lijn wel goed?

4cc

Heb laatst de bruine ampullen met depot geprobeerd. zijn dik in orde en heb ze voor de zekerheid laten testen bevatte toch gewoon 50mg stanazolol per ml

ok...klinkt goed hopen dat het zo blijft...wat zit er nog meer in zijn producten lijn?

4cc

bij ons was de deca van IP erg populair. het was 10ml en bevat 200mg/ml...

Ik hoor ook slechte verhalen over IP. Heb er zelf geen ervaring mee maar ik denk dat het met alle undergoundlabs zo is dat als één batch minder is (ze zijn echt niet professioneel dus die kans hou je) dan heeft iedereen meteen een mening klaar.

Ik krijg zaterdag 1000 Ephietabs van IP, schijnen niet zo sterk te zijn als die Pakistaanse maar wel in orde.

IP soms wel soms niet

IP heeft zo zn momenten --> BV Turinabol is erg goed

maar meestal of zwaar ondergedoseerd (AccutanE bv) of Zwaar overgedoseerd (Clenbuterol van ip is 440 mcg ipv 200 mcg --> dit is een zwaar gevaarlijke dosering)...

De beste is nog altijd het in nederland gevestigde Falk Labs....
*underground Lab*

Maar zij beginnen pas over 2 maanden met injectables tot nu toe alleen Orale middelen maar desondanks de beste ....

(Bovendien kan je zelf samenstellen bv Capsule met 20 mg, Winstrol 20 mg Miotolan, 300 mg Andriol en 10 mg Nolvadex)

Ken ik niet Falk labs...wat voor een tabs hebben ze allemaal?

4cc

allsofar zei:
IP heeft zo zn momenten --> BV Turinabol is erg goed

maar meestal of zwaar ondergedoseerd (AccutanE bv) of Zwaar overgedoseerd (Clenbuterol van ip is 440 mcg ipv 200 mcg --> dit is een zwaar gevaarlijke dosering)...

De beste is nog altijd het in nederland gevestigde Falk Labs....
*underground Lab*

Maar zij beginnen pas over 2 maanden met injectables tot nu toe alleen Orale middelen maar desondanks de beste ....

(Bovendien kan je zelf samenstellen bv Capsule met 20 mg, Winstrol 20 mg Miotolan, 300 mg Andriol en 10 mg Nolvadex)

:spam: :spam: :spam:

:roflol:

Hij IS van "Falklabs". Het is niet eens zeker of hij geen cybercop is. Sorry "allsofar", dit is niet de manier. Je krijgt een waarschuwing voor het spammen van het board door e-mails en postings. Ook kom je een beetje TE opdringerig over dus ik raad iedereen af om samen te werken of iets te bestellen bij hem voor je eigen goed.

Ik gebruik nu ook winny tabs van ip voor de tweede keer en voor de 2e keer bevallen ze me uitstekend. Ik neem aan dat je de ip bedoeld in de geel met witte potjes???

he chemical laat jij altijd je spullen testen en waar doe je dat dan.

Orale of inject?

Levrone@

Er zijn 2 ip's

een is de China man en de andere komt uit Tsjechie.

Die van Tsjechie zit in potjes
en de China man stuurt ze los

Terug
Naar boven