AndroidHealthClinic

Ervaringen Boldenone

Nja, het is een anti-e. Vocht komt door teveel oestrogeen dus nolvadex zou zeker wel een beetje het vocht moeten tegenhouden. Staat trouwens ook in het Anabolics boek.
Maar Arimidex zou wellicht wel een betere keuze zijn ja.

Nolvadex is een SERM, geen anti e..

• Topic Starter Topic Starter
Nolvadex is toch ook echt een anti-e hoor.

Nolvadex is toch ook echt een anti-e hoor.

Officieel gesproken niet :D

Ik zou er toch arimidex naast zetten ipv nolvadex, heb ergens eens studies gezien dat nolvadex 1 van de giftigste drugs zijn voor je lichaam, toch gebruiken er veel dit in hun nakuur.. Na het lezen van die artikels kuur ik niet meer na.. Enkel gebruik van HCG + HGH. (Ik zoek de artikels wel even, ze zijn wel engels!)

Een leuke keur voor jou zou zijn:

1-16 Test E 1000mg EW
1-16 Bold 1000mg EW

Kickstart met test prop of wat orals, eventueel mast of tren er bij in zetten, om wat geavanceerder te gaan.

Ik ben heel benieuwd naar je gebruik van slin, maak aub een logje als het niet teveel moeite is! Ben het binnenkort ook van plan!

is 1000mg mastE geen optie? heb er zelf erg goede ervaringen mee!

Officieel gesproken is het juist wel een anti-e...nolvadex blockt oestrogenen, hoezo pak je het anders als je last krijgt van je t**ten door een teveel aan oestrogeen? ;)

Orals ga ik niet gebruiken aangezien ik ook Roaccutane op 20mg bij de kuur ga gebruiken. De basis wordt iig Test en Bold denk ik. Misschien dat er nog een middel bijkomt. Tren E zou me erg lekker lijken om te combineren hiermee, op bv 400mg per week.

Maar vooralsnog zou het worden:

1-16 750 of 1000mg Test E
1-16 750mg Bold

1-26 5iu GH (5/2)
6-10 8-10iu Insuline pwo
16-20 8-10iu Insuline pwo

Ik ga me nu echt op (droge) massa richten. Met deze kuur ga ik heel zeker boven de 110-112kg uitkomen met ongeveer hetzelfde vet% wat ik nu heb, mark my words. Ik wil het goed gaan doen op wedstrijden, gaat dit niet lukken dan stop ik met al dit serieuze gedoe.

OT: pff bezonder weinnig effect van bold ook 750 MAAR zoals eerste reactie van myector, ik zat wel rond de 18bf... dus ik weet niet dat dit info je kan helpen.. heb het met test e @750 gezet!

Zit nu op tren e@500mg en test cyp 750 en zeer lekker man!!! zit ondertussen aan 15bf.

Nolvadex werkt wel anti oestrogeen maar niet zo hard als arimidex of letro.

Dat heb ik ook nergens gezegd Cables ;)

750 mg van t gouden goedje deed bij mij helmaal niets. Bold is niet voor mij en zet in mn volgende kuur gewoon 400 mg deca, wat imo een top produkt is.

boldenon is overrated

vind ik absoluut niet! vind het het beste middel wat er bestaat, bijwerkingen zijn minimaal en alleen als ik aan de bold zit ben ik tevreden over me lichaam:) vol aders en n heerlijke pomp.
maar het is inderdaad heel persoonlijk, ken veel mensen die 14 weken op n gram per week hebben gezetten en gebeurde nauwlijks wat met ze.

Gebruik je UG of Ganabol?

tot nu toe alleen ug en bevalt prima, maar krijg toevallig volgende week n lading (prive) uit zuid amerika binnen wat voor dieren bestemd is weel 200 mg/ml. ben daar helemaal benieuwd naar:)

Raar dat er zoveel verschillende meningen zijn over dit middel. Als ik had gevraagd naar ervaringen over Test of Tren hoorde ik ws alleen maar positieve ervaringen. Snap niet dat dit bij de ene wel werkt en bij de ander niet.

Raar dat er zoveel verschillende meningen zijn over dit middel. Als ik had gevraagd naar ervaringen over Test of Tren hoorde ik ws alleen maar positieve ervaringen. Snap niet dat dit bij de ene wel werkt en bij de ander niet.

Is denk ik echt persoonsgebonden.. Er zullen er ook wel tussen zitten die niet zo denderend reageren op test of tren.

En meestal verwachten de mensen ook veeeeel te veel van middelen.. Dus zijn ze snel teleurgesteld en geven ze een slechte indruk op dat product.

Ben heel tevreden al van de ganabol en zal enkel nog beter worden.. En idd de aders poppen :)

Terug
Naar boven