Fitness Seller

Ervaringen Boldenone

boldone is een heel lekker middel... maar de meeste hier staren zich blind op de kilos... die vinden het pas een goed middel als je er 2 a 3 kilo per week mee pakt... als je kwaliteit wil moet je voor de middelen gaan zoals boldone, primo, winstrol etc....

vind ik absoluut niet! vind het het beste middel wat er bestaat, bijwerkingen zijn minimaal en alleen als ik aan de bold zit ben ik tevreden over me lichaam:) vol aders en n heerlijke pomp.
maar het is inderdaad heel persoonlijk, ken veel mensen die 14 weken op n gram per week hebben gezetten en gebeurde nauwlijks wat met ze.

denk ook dat het persoonsgebonden is

• Topic Starter Topic Starter
bold 200 van Quality Vet uit mexico... dat zou kunnen.... heb hem ook een keer gehad... 1 ml van deze en 2 primotjes en er kwamen 8 kilo aan in totaal....

Laat ze dat maar niet horen. Dat je maar 200 mg bold per week nam. :D

no dat is al een tijdje terug hoor.. na een tijd niks doen.... maar ik ga altijd wel lekker ja... op wat dan ook....

bold 200 van Quality Vet uit mexico... dat zou kunnen.... heb hem ook een keer gehad... 1 ml van deze en 2 primotjes en er kwamen 8 kilo aan in totaal....

het heet maxigan, als t goed is heb k dit jaar nog binnen. op google kun je er wel wat over lezen. meeste zijn 50mg/ml maar ik heb 200mg/ml :)

ja kklopt die zijn er wel ik zit nu op de website van inpel te kijken

die 50 mg per ml is in iedergeval heel lekker....

ik zat met die op 300 mg per week....

ik ging er goed op! lekker spul, hard en massaaa!!

Terug
Naar boven