XXL Nutrition

ervaringen en informatie

Bezoekers in dit topic

Ik was met 68kg begonnen

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 23:26 ----------

En ik zou gewoon graag advies willen hebben wat waar mensen goeie ervaring mee hebben. Waar je sterk van woord me neef had me dianabol voorgesteld dat je daar ook massa mee zou pakken...

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 23:28 ----------

Dude, lees je anders even in over synthol. Hoor er hele positieve verhalen over op youtube. Snellere resultaten ga je niet krijgen.
Ik ga geen troep in me lichaam spuiten!
 
mag ik je vragen wat je IQ is want volgens mij ben je echt een retard.
 
Hahahaha, vreemd, meestal komen dit soort topics vlak voor de zomer :D


Kipdrol, melkoxandrolone, brintanalol zijn goeie producten waar je hard van groeit. Je moet wel goed zoeken om deze anabolen te vinden want ze zijn erg underground.



ik ging dubbel xD.



Kip melk brinta de producten die ik ook gebruik xd

Ik ben ook zowat kurk droog en ik train al bijna 3jaar met tussen pauzes van paar maanden. Vandaar dat ik ook wil kuren ik heb ook al een testo deca kuurtje gedaan een jkaar geleden maar dat was alleen maar vocht wat ik was aan gekomen want toen de zomer aan brak. Zweet ik alles eruit en had het maar 6weken geinjecteerd omdat me vial kapot was gevalen en ik geen geld meer had om nieuwe aan te schaven en heb toen nagekuurt met nolvadex en creatine monodraad en toen woog ik 80kg had ook wel dikke buik want die zat vol met eten maar nu weeg ik geen drol meer van daar me keuzen naar een anabol die me sterk maakt en beetje massa mee mag geef naar de 80kg


en hier weer ahaha.

Ben benieuwd of deze gozer uberhaubt traint :D
 
Back
Naar boven