- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stijve lul.
Halve pil is bij mij al meer dan genoeg. Scheelt weer hoofdpijn en steigert dan nog steeds bij 1 sec aandacht![]()
Alsof je een pil gaat laten staan omdat er wellicht een scenario bestaat waarin je zou moeten kunnen presteren. Dan is het gewoon veel handiger om ook kamagra te nemen. Het is niet alsof je je lichaam aan het verzieken bent.Met jouw leeftijd heb je dat echt niet nodig. Dan zou je zeker 3x op een dag moeten willen en kunnen, zeker als bodybuilder bent en goed eet (vitamines, mineralen, nitric oxide). Kan je dit niet zou ik als ik jou was de achterliggende blokkades aanpakken.Als je het moet nemen omdat je i.c.m drugs en/of alcohol niet kunt presteren, zou ik eerder de drugs en alcohol laten voor wat het is, dan gebruik te moeten maken van een pil
Alsof je een pil gaat laten staan omdat er wellicht een scenario bestaat waarin je zou moeten kunnen presteren. Dan is het gewoon veel handiger om ook kamagra te nemen. Het is niet alsof je je lichaam aan het verzieken bent.
Alsof je een pil gaat laten staan omdat er wellicht een scenario bestaat waarin je zou moeten kunnen presteren. Dan is het gewoon veel handiger om ook kamagra te nemen. Het is niet alsof je je lichaam aan het verzieken bent.
Misschien is het een goed idee als je wat beter leert begrijpend lezen, want ik heb nergens gezegd dat pillen gebruiken geen gevolgen heeft. Ik heb alleen gezegd dat het niet zo erg is. Er is helemaal niets mis met je als je kamagra moet gebruiken om te presteren na het gebruik van drugs. Over het moeten gebruiken van kamagra zonder dat er drugs in het spel zijn, heb ik mij nooit uitgelaten.Misschien moet je je eerst beter inlezen in de materie voordat je praat. Genoeg bijwerkingen bij zo een pilletje. Google en je zult er genoeg dingen vinden.
En als jij in een scenario komt waarbij jij een pilletje moet nemen om te kunnen presteren, dan zit er iets goed mis. Nogmaals, bekijk het achterliggende probleem.
Misschien is het een goed idee als je wat beter leert begrijpend lezen, want ik heb nergens gezegd dat pillen gebruiken geen gevolgen heeft. Ik heb alleen gezegd dat het niet zo erg is. Er is helemaal niets mis met je als je kamagra moet gebruiken om te presteren na het gebruik van drugs. Over het moeten gebruiken van kamagra zonder dat er drugs in het spel zijn, heb ik mij nooit uitgelaten.
Leg maar uit wat er dan gebeurtEr is genoeg mis als je kamagra moet gebruiken om te presteren na het gebruik van drugs. Je bloeddruk is er eentje van.

Juist ja, dat dacht ik al, je hebt geen idee waar je het over hebt.
Juist ja, dat dacht ik al, je hebt geen idee waar je het over hebt.
Vandaar dat je, in plaats van het uitlegt, mij opeens voor homo uitmaakt om de discussie te ontwijken
. Zo lijk je wel een klein kind