Fitness Seller

ervaringen met nitrous van syntrax?

Jazeker, ik :)

Duur spul, maar je krijgt een ongelofelijk lange pomp! Tot wel 2 a 3 uur na je training. En dat is echt een lekker gevoel :) Binnenkort bestel ik maar weer is een potje.

Mijn ervaring is ook dat je de hele dag opgepompt rond loopt na je training maar echt kilo's aankomen deed ik er niet van. Je houd volgens mij veel vocht vast van dat spul en het smaakt heel smerig.

Mijn advies is dus ook niet kopen. Koop voor dat geld een kilo eiwitten en neem dat 3 x per dag, heb je meer aan denk ik.

Sanniejj wat heb je aan een pomp behalve dan dat het lekker aanvoelt?

• Topic Starter Topic Starter
tja, van welk supplement kom je nou wel flink aan? creatine heb ik meerdere keren gebruikt maar merkte er totaal niets van. hebben jullie wat dat betreft nog advies? enige kilo's pakken (indien mogelijk) tussen kuren in zou mooi zijn. bedankt voor de snelle reacties

Ik gooi het bij men pre-workout mix. Gewoon omdat ik gemotiveerder train met een serieuze pomp.

Zoekfunctie gebruiken ! :wave2:

gaat is binnekort ook eens proberen,,,, heb nog een potie staan....
Als het is om over naar huis te schrijven, horen jullie het van me ....

ben benieuwd! vind 90 % van al die supplementen eigenlijk bull shit, althans voor mijn fysiek (op whey eiwit na). Ik denk dat voor proffesionele bodybuilders, die speciale supplementen veel meer nut hebben.

Wat het beste bij mij werkt is "eten", meer dan je aankunt, heel veel bunkeren voor en na de training, en de rest van de dag natuurlijk :D. Ik heb nog niet gekuurt dus voor mij is dat is mijn anabool :d die mij toch de afgelopen 3 jaar, 7 kg lean per jaar heeft laten groeien.

Ik ben er erg lekker op gegaan, maar toen was ik veel kilos kwijt geraakt, dus dan groei je toch wel ivm spiergeheugen....

vette pomp das wel bruut maar kreeg er ook ontieglijk veel puisten van op me rug dat was wel minder.

Maar ja het staat wel gaaf zo in de gym.
Kreeg alleen af en toe zoon brute pomp dat het trainen minder ging dus ben er mee gestopt.

BTW super ranzige smaak zit eraan bah :)

K*t supplement Nitrous :mad: samen gebruikt met gewone crea wat een fake dat Nitrous van Syntrax. Zelfs HMB (werkt) nog beter ???

Absolute afrader, probeer dan Swole V2 maar is daar kreeg ik wel lekkere pomps van

Same here, ....ik ben helemaal verbaasd van alle goede berichten hier. Ik heb het gebruikt...vol verwachting klopte mijn hart....ik moet de beloofde effecten nu nog tegemoet zien. Ik merkte echt helemaal nix. De smaak....ach...valt best mee. Beetje te zoet.

Hoeveel gebruiken jullie ervan per dag???? Misschien heb ik te weinig gebruikt? Ik heb de aanwijzingen op t potje gevolgd.

En in je pre-workoutshake? Merk je dat dan meteen op je training? ik kan het me echt nie voorstellen.

Bij mij werkte 't ook prima. Prima pomp tijdens 't trainen en tot lang daar na. Heb 't wel gebruikt tijdens een periode waarin ik in de bulk zat. Kreeg het advies van m'n supleverancier om nog meer te drinken... en dat heb ik dus ook gedaan.. wie weet is dat een tip.

Ik vond die van syntrax niet bijzonder. Heb er wel een keer een pomp van gehad maar dat was het dan ook. Ben er niet door aangekomen. Vond het erg kostbaar voor het resultaat.
Het is overigens in Amerika wel uitgeroepen tot het beste suplement van 2004.

Laatst bewerkt:
probeer de x-pand van dymatize eens

dennis999 zei:
tja, van welk supplement kom je nou wel flink aan? creatine heb ik meerdere keren gebruikt maar merkte er totaal niets van. hebben jullie wat dat betreft nog advies? enige kilo's pakken (indien mogelijk) tussen kuren in zou mooi zijn. bedankt voor de snelle reacties

ik ben op het moment bezig met x-pand van dymatize
schijnt dat er de zelfde shit in zit als nitous- swole 2- en creatine etsher
alles tesamen
werkt bij mij zeer goed

Xpand Samenstelling (Per serving 15.5 gr)

XPansion Matrix: Glycocyamine, Glucuronolactone, L-Citrulline, Guanidinopropionic Acid, MCT (medium chain triglycerides), Vinpocetine 99%, Vincamine 99% 3000 mg

N-Acetyl-L-Carnitine 1 gr

Taurine (micronized) 2 gr

Betaine-Anhydrous 2 gr

Arginine Alpha-Ketoglutarate (A-AKG) 3 gr

TriCreatine Malate 4 gr

Bij de ene shop lees ik TriCreatine Malaat, en bij de andere weer Creatine Ethyl Ester Malate ??? Wat staat op jou potje ???

x-pand

M@rsel zei:
Xpand Samenstelling (Per serving 15.5 gr)

XPansion Matrix: Glycocyamine, Glucuronolactone, L-Citrulline, Guanidinopropionic Acid, MCT (medium chain triglycerides), Vinpocetine 99%, Vincamine 99% 3000 mg

N-Acetyl-L-Carnitine 1 gr

Taurine (micronized) 2 gr

Betaine-Anhydrous 2 gr

Arginine Alpha-Ketoglutarate (A-AKG) 3 gr

TriCreatine Malate 4 gr

Bij de ene shop lees ik TriCreatine Malaat, en bij de andere weer Creatine Ethyl Ester Malate ??? Wat staat op jou potje ???

op mijn pot staat creatine ester fusion 4 g

Ik heb nitrous van syntrax geprobeert, het enige wat ik er van merkte was een heel klein beetje krachtstoename (placebo effect ??? ) en me libido steeg door het dak maar ook dat kan wel eens placebo zijn. Nu dient de container als opslag voor dextrose, das dan wel weer handig. Mijn advies, investeer je geld in whey, dan weet je zeker dat je goed zit

Ik ben er op dit moment mee bezig(nitrous). Bij mij werkt het goed. Ik krijg er een goede pomp van. Maar of dat ik er van aankom kan ik niet zeggen, want ik gebruikt er andere suplementen bij.

Ik heb nitrous van Syntrax gekocht bij Perfectbody.nl (laagste prijs garantie) waar ik ook Vendetta had gekocht. Werkte wel goed, zowel kracht toename, betere uithoudingsvermogen en jawel exta massa al waren het maar een paar kilogrammen (3-5kg). De Nitrous nam ik 's ochtend (bah) en tijdens mijn training deed ik nitrous en Vendetta in mijn bidon (lekker!). Dus ik heb er echt positieve ervaringen mee, maar weet niet exact of het nu aan Vendetta, nitrous, de combi of mentaal was :p

Terug
Naar boven