Fitness Seller

ervaringen met nitrous van syntrax?

Voor de mensen bij wie het niet werkte:

Hebben jullie het wel op een lege maag ingenomen. s'Ochtends bij het opstaan en daarna een half uur gewacht alvorens te eten. En s'avonds voor het naar bed gaan.

Nee, zou dat het zijn dan?
Ik nam het wel 's ochtends na mijn ontbijt samen met Swole, en voor de training samen met Vendetta.

Ik heb nog een halve pot staan. Ik ga t maar eens opmaken dan. 's ochtends op de nuchtere maag en s'avonds voor t slapen gaan. Wie weet....

S0m30n3 zei:
Voor de mensen bij wie het niet werkte:

Hebben jullie het wel op een lege maag ingenomen. s'Ochtends bij het opstaan en daarna een half uur gewacht alvorens te eten. En s'avonds voor het naar bed gaan.

Yep , In de ochtend meteen bij het opstaan en dan een half uur later pas eten. En als ik uit mijn werk kwam, duurde dan langer als een half uur voordat ik weer wat at.

Naga zei:
Nee, zou dat het zijn dan?
Ik nam het wel 's ochtends na mijn ontbijt samen met Swole, en voor de training samen met Vendetta.

Ik heb nog een halve pot staan. Ik ga t maar eens opmaken dan. 's ochtends op de nuchtere maag en s'avonds voor t slapen gaan. Wie weet....
Ja het werkt echt, en neem het met water in. Het moet echt goed verteren. Samen met andere supps en etenswaar neemt het niet goedgenoeg op.

Terug
Naar boven