Fitness Seller

ervaringen met PH's...

Waarom toch PH's?Als je aan de orals wilt kan je toch veel beter aan de AAS gaan lijkt me? Dan liever goede gains met een verrotte lever. ;)

Bij het pulsen van havoc/epistane schijnt de belasting van de lever eeerg mee te vallen en toch zijn er erg goede gains gemaakt.

er blijken tegenwoordig ph's te zijn die de lever minder belasten en waarbij evengoede of mss wel betere gains zijn te halen dan AAS

Het zijn die met een methyl verbinding die het meest belastend zijn en die het meeste massa winst geven.

Maar als ik moet kiezen tussen M1T of injecteerbare testosteron geef ik TheNose toch gelijk en weet ik ook wat te kiezen.

Bij het pulsen van havoc/epistane schijnt de belasting van de lever eeerg mee te vallen en toch zijn er erg goede gains gemaakt.

Hetzelfde geldt voor een volledige cyclus Havoc van 4 weken. Na 2 weken zijn de waarden terug normaal en lang niet zo slecht na een cyclus superdrol

Hetzelfde geldt voor een volledige cyclus Havoc van 4 weken. Na 2 weken zijn de waarden terug normaal en lang niet zo slecht na een cyclus superdrol

Ripaf, met pulsen bedoel je die Dr. Pulse methode van 2 weeks on / 2 weeks off? Of bedoel je 4 weken en dan een lichte PCT?

Ripaf, met pulsen bedoel je die Dr. Pulse methode van 2 weeks on / 2 weeks off? Of bedoel je 4 weken en dan een lichte PCT?

Van die puls methode heb je verschillende manieren, 1week on 1 off, 2on 2off of wat superspider gedaan heeft (3 dagen per week Havoc nemen voor 6 weken)

Als je niet aan Nolvadex kan geraken is dat pulsen erg handig.

Bij een volledige cyclus van 4 tot 6 weken aan 30mg/dag heb je zeker Nolvadex nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Ja las t laatst ook...SARM's noemden ze dat geloof ik...
heb t nog ff opgezocht...Selective Androgen Receptor Modulators..
Zijn idd Ph's die hun anabole werking doen maar daarnaast je prostaat, tepels en haar met rust laten...dit ff overgetypt uit Sport en Fitness..:D

No offence maar met of zonder nakuur??? Je zegt het zo van "zonder nakuur" houden ze het ook wel vast. :eek:

Ik mag aannemen dat dat met nakuur was, doe ik iig wel...
Ben nog jong en wil kindjes maken...heel veel kindjes maken:D

Moet niet gekker worden, mensen met weinig verstand van AAS, ja want zo ken je sommige precursor hormonen wel noemen, die even zomaar uit een impuls beginnen te kuren.

Best eng als je het mij vraagt.

ik begrijp je standpunt niet helemaal zo ineens d doob

ik begrijp je standpunt niet helemaal zo ineens d doob

Nouja, ik bedoel. Mensen in het algemeen.

Begint zo aan M1T en ging er aanvankelijk niet van uit dat hij een PCT moet lopen na de kuur, 2 kilo aangekomen en gaat er vanuit dat het droge spiermassa is, kuurschema's vragen maar eigenlijk al begonnen met het innemen van M1T.

Naja, dit soort kleine dingetjes moet je toch wel van te voren weten voordat je eraan begint, in die zin vind ik het eng.

En precursor hormonen bedoelde ik gewoon Prohormonen mee om het feit dat ze eerst omgezet moeten worden door bepaalde enzymen naar een bepaald compound. Dat compound bevat de anabolen en androgene eigenschappen.

Nouja, ik bedoel. Mensen in het algemeen.

Begint zo aan M1T en ging er aanvankelijk niet van uit dat hij een PCT moet lopen na de kuur, 2 kilo aangekomen en gaat er vanuit dat het droge spiermassa is, kuurschema's vragen maar eigenlijk al begonnen met het innemen van M1T.

Naja, dit soort kleine dingetjes moet je toch wel van te voren weten voordat je eraan begint, in die zin vind ik het eng.

En precursor hormonen bedoelde ik gewoon Prohormonen mee om het feit dat ze eerst omgezet moeten worden door bepaalde enzymen naar een bepaald compound. Dat compound bevat de anabolen en androgene eigenschappen.

Laat me je dan nog even corrigerren...
1.Ik ga zoiezo nakuren
Ik mag aannemen dat dat met nakuur was, doe ik iig wel...

2.Ik ben me er wel van bewust dat t niet pure massa is..
Origineel gepost door skydirk
2 kg in één week is wel bijna twee kg vocht en misschien een klein beetje spier. ik veronderstel dat je dat toch wel wist. geen enkel middel kan op één week tijd twee kg spieren aanmaken.

Ja dat snap ik dan weer wel maar tis wel een goede motiveerder...

3. Ik was alleen benieuwd hoe andere mensen t ervaren hebben en welke resultaten zij geboekt hebben..zodat ik daar evt. de volgende keer mn huidige schema op kan aanpassen, dus evt. pulsen of juist niet..;)

Ik bedoelde geen nare gevoelens uit te lokken in die zin dat je op mij aardig onzeker overkwam.

Ik wens je daarentegen wel veel succes met je kuur! :)

omdat uw lichaam geen 2kg spieren kan maken op één week tijd. stop na één week en je zal zien dat na een paar dagen die 2kg weer verdwenen zijn.

in je vorige post zeg je dat bijna alles vocht van die twee kg is. Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen 1.2kg spiermassa, 400gr vet, 400gr vocht (maar zonder zijn stats, macros en type van lichaam te kennen is dit maar giswerk).

Als je een perfect eetschema volgt, je hard traint slaapt, enz... (dus je volledig leven wijdt aan dit) is voor sommige personen 800gr spiermassa per week haalbaar (ik weet dat je dit niet kunt blijven halen want anders zou 800gr*52 vrij indrukkewekkend zijn).

grtz

bart

Ik bedoelde geen nare gevoelens uit te lokken in die zin dat je op mij aardig onzeker overkwam.

Ik wens je daarentegen wel veel succes met je kuur! :)

Ik voelde me ook niet aangevallen, ik dacht ik laat even zien dat ik wel bewust ben van die zaken..
Ik probeer wel op mn voeding te letten maar aangezien ik me niet echt in de ideale omstandigheden daarvoor bevind is dat best lastig..
Ja dank je ik probeer elke week wel ff n update te doen, kan ik nu gelijk wel ff doen dan..
Vandaag biceps/triceps getraint...ging best lekker, inmiddels al 4kg zwaarder dan bij t starten -vandaag 8 dagen geleden- dus das lekker!
Omtrek v/d armen was wel t zelfde(41cm) maarja..t zit ook wel eens tegen he..
wil je nog wat meer weten dan hoor ik t wel:P

4weken M1T 6kg bijgekomen en 4kg overgehouden.
Als nakuur geen nolvadex enkel een tribulus produkt ( wat volgens de meeste onder jullie toch niet werkt).
En op de vraag waarom een PH en geen AAS: Aan PH kon ik op die moment gewoon veel makkelijker aangeraken.

Ik voelde me ook niet aangevallen, ik dacht ik laat even zien dat ik wel bewust ben van die zaken..
Ik probeer wel op mn voeding te letten maar aangezien ik me niet echt in de ideale omstandigheden daarvoor bevind is dat best lastig..
Ja dank je ik probeer elke week wel ff n update te doen, kan ik nu gelijk wel ff doen dan..
Vandaag biceps/triceps getraint...ging best lekker, inmiddels al 4kg zwaarder dan bij t starten -vandaag 8 dagen geleden- dus das lekker!
Omtrek v/d armen was wel t zelfde(41cm) maarja..t zit ook wel eens tegen he..
wil je nog wat meer weten dan hoor ik t wel:P

4 kg in 8 dagen?
nice

Ja t gaat erg goed...gewichtstoename gaat hard..maar qua kracht valt t volgens mij wel mee, maar dat kan ik vanavond wel even bekijken. Heb nu 2 dagen rust gehad en vanavond worden de borst en triceps aangepakt(heb mn schema een beetje omgegooid,train nu elke spiergroep 2x p week ipv 1x). Ik ben benieuwd en zal jullie wel op de hoogte houden...

Sorry mensen dat ik jullie zo lang heb moeten laten wachten...
ik ben inmiddels 3 weken onderweg en mn gewicht weet ik op t moment niet, ben helaas even overgebracht naar een ander kamp, en hier is geen weegschaal. hier is de fitness iets minder maar ik kan er wel aardig uit de voeten. Voor mn gevoel ben ik wel weer wat aangekomen, maar qua kracht ben ik zeker vooruit gegaan, Benchpress+8kg,incline press+6kg, squat+6kg, shoulderpress+5kgtjes....
Vanaf maandag kan ik mn gewicht weer doorgeven...ik ben benieuwd!

Terug
Naar boven