Fitness Seller

ervaringen met t3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

the bear

Cool Novice
Waardering
0
Zijn er mensen die positieve ervaringen hebben gehad met het gebruik van t3?
Ik was van plan om 25 microgram voor twee weken te gebruiken dan naar 12,5 te gaan en twee weken later helemaal te stoppen. Tegelijkertijd wou ik een lage dosering as of prohormoon (metyl-l-test) gebruiken. Is dit te weinig, hoeveel vet kan ik verliezen op deze wijze? Ik wil ongeveer twee kilo vet kwijt.

uh 2 kg vet kwijt??? daavoor t3 en as? dat zijn meer dingen om 10kg kwijt te raken. 2kg kun je met bijstellen van je dieet al voor elkaar krijgen.

T3

the bear zei:
Ik was van plan om 25 microgram voor twee weken te gebruiken dan naar 12,5 te gaan en twee weken later helemaal te stoppen. Tegelijkertijd wou ik een lage dosering as of prohormoon (metyl-l-test) gebruiken. Is dit te weinig, hoeveel vet kan ik verliezen op deze wijze? Ik wil ongeveer twee kilo vet kwijt.

Ja heb zelf goede ervaring met T3 maar wat jij wil is wel een beetje gekkewerk om 2 kilo met dat weg te krijgen.
Als je je voeding een beetje aanpast koolhydraten naar beneden en het vet naar beneden en je gaat een beetje meer cardio doen moet je het al binnen een paar weekjes makkelijk halen.
Dan zou ik het niet met T3 doen.

Wat ik ervan heb gelezen kan het een zeer gevaarlijk middel zijn...te hoge doseringen kunnen leiden tot hartinfarct etc.

Dboll zei:
Wat ik ervan heb gelezen kan het een zeer gevaarlijk middel zijn...te hoge doseringen kunnen leiden tot hartinfarct etc.

Hart aanval krijg je tegen woordig van de meeste spullen (als je hart niet gezond is)
Maar het grootste gevaar van T 3 is dat je je schildklier helemaal uitschakelt en dat het in somige gevallen moeilijk op gang komt .
En er zijn ook gevallen bekent dat het helemaal niet meer op gang komt en dan krijg je ze de rest van je leven van je huisarts.
Maar in de meeste gevallen komt het wel weer goed.
Daarom het is een medicijn die je zeker niet moet onderschaten en heel goed afbouwen!!!!!!!!!!

the bear zei:
Gekkenwerk om dat met een kuur te doen!! Pas ff je eetschema aan, ben je er over een paar weken ook.

the bear zei:

T3 is een heel nuttig middel om vet te verbranden of om de werking van AS te versterken omdat het de productie van de schildklier stimuleert. Het is echter niet iets om in een paar weken effe lekker snel af te vallen. T3 wordt meestal in combi met clen gebruikt om tot een maximale verbranding aan vet te komen. T3 wordt meestal geproduceert in tabs van 0.025mg en de doseringen varieren van 1 tot 6 tabs en meer per dag. Wie t3 wil gaan gebruiken moet hier echter heel voorzichtig mee omgaan en het op en afbouwen met een kwart tabje per dag. De schildklier is een heel kwetsbaar orgaan dat met t3 zo om zeep geholpen kan worden.

JK
Mister Holland 2003

• Topic Starter Topic Starter
Die twee kilo is niet het enige wat ik kwijt wil, maar ik dacht laat ik een realistisch doel stellen van twee kilo kwijt in twee weken, dat is best veel nog. Ik weet dat het een tricky hormoon is, maar ik ga het in het najaar toch al gebruiken tegen winterdepressie, en wou wat feedback over ervaringen. Een duur van vier weken, waarvan twee weken 25, en twee weken 12,5 lijkt me niet overdreven. Ik laat mijn tsh testen bij de dokter. Normaliter krijg ik het meteen koud als ik ga dieten, of ik nou een beetje of wat meer onder mijn calorische behoefte ga zitten.

Jee, wat een stelletje zijn jullie..... je moeten eens gaan kijken op schildklierfora, wat een ellende het is als je klier het begeeft. T3 is geen speelgoed en zo gebruiken jullie hetwel, voor wat voor patserspieren. Mens, jullie weten ECHT niet wat gezondheid is, iig geen grote spieren en een te groot ego....en dat is jullie probleem....

T3 is voor menigeen de weg naar gezondheid terug. Jullie maken er misbruik van.

Dit is alleen een waarschuwing. Kijk zelf maar wat belangrijker is ..... ik hoop echt dat jullie eventjes mogen proeven hoe lekker het slaapt en voelt als je schildklier protesteert. Ikzelf ben na 3 jaar pas opgekrabbeld uit een heel diep dal..

Succes MANNEN!...... ga zo door......

een Hashimotopatient.....

bedankt voor je bijdrage :D

Topic is al zo'n twee jaar oud Clara.

2 jaar oud?? en?? 2 jaar meer ellende....

Is dit trouwens Clara de Zeekoe?

Clara, wat doe je hier als ik vragen mag? Heb je een speciale bijdrage of wil je alleen aandacht?

Whaha ze is al opgerot zo te zien :roflol:

En klaar is Clara :D

Bump of the year Award! :clap:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven