MuscleMeat

Ervaringen met tren. enanthaat?

Tsunami

Rijk man
Elite Member
Waardering
1
Effe een paar vragen over tren:
- Wie heeft er al ervaring met de "nieuwe" trenbolone enanthaat?
- Maakt het net zo strak als de acethaat of hou je meer vocht vast door de langere ester?
- Wanneer merk je dat het werkt, en bij welke dosis?

Alvast bedankt!

Groeten,
Tsunami

Ik zit met dezelfde vraag en heb daar ook nog geen antwoord op gekregen.
Met een maand of 3 ga ik het uitproberen.

• Topic Starter Topic Starter
Post jij dan in ieder geval wel je bevindingen, dan heb ik er al één. Ik dacht dat dat spul wel populairder zou zijn....
In wat voor kuur ga je het gebruiken?

Het is ook wel populair, alleen het is nog maar net op de markt en ik denk dat iedereen het een beetje afwacht wat de resultaten zullen zijn.

Probleem is dat je best wel veel moet spuiten, want 100mg/ml is niet zoveel. Ik denk toch dat je gauw 1000mg per week moet zetten wil je hetzelde resultaat hebben als 75mg acetaat EOD.

Wat voor kuur ik ga doen weet ik nog niet. Denk van test. met tren.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij kun je ook wel met 500mg af, dan een frontload met 1000mg. Zou je tren niet veel beter met boldenone kunnen stacken als je toch voor een harde look gaat? Ik bedoel, anders kun je net zo goed boldenone/ test doen, veel minder toxisch.

Ja zoiets was ik ook van plan met acetaat, maar het zou idd veel idealer zijn met enanthaat. Trenbolone Enanthaat moet je 1x 500 mg prikken per week en acetaat zou je wel een aantal x per week moeten doen. Verder zou ik ook nog wat meer inf willen hebben over Enanthaat. Kan niks over google-en

Tren Enanthate is nog best wel nieuw
En Tren Enanthate van C&K is al vrij populair in de VS, op amerikaanse boards zal je er genoeg info en ervaringen over vinden.

Terug
Naar boven