Fitness Seller

Ervaringen met ultrashape behandeling?

Bezoekers in dit topic

superwoman79

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
1
Waardering
0
Hey

Ik ben nieuw, vrouw van 28 en train al enkele jaren. Nu heb ik wat 'koppig' vet op de billen en dacht eraan dit te laten verwijderen om een beter figuur te krijgen. Mijn vraag is: heeft er iemand (mannen of vrouwen maakt niet uit) ervaringen met de methode ultrashape: Persbericht nieuwste methode liposuctie

Het leek me wel goed als je de beloften leest en de prijs is ook niet te overdreven in vergelijking met liposuctie.

Alvast bedankt.
 
ziet er inderdaad niet slecht uit. geen verdoving enz... ik had enkele jaren geleden al gelezen dat ze dit aan het testen waren om plaatselijk vet te doen verdwijnen.
 
Apart dat er hier zo weinig over gesproken wordt. Dit lijkt me toch voor veel bodybuilders een leuk iets om te doen.

Je lichaam heeft namelijk een soort vet-setpoint: het percentage vet waar je lichaam ongeveer op gaat ziten als je normaal eet. Niet belachelijk veel, niet heel weinig. Stel je hebt vooral wat lovehandles met 15% als set-point, en je wil daar constant onder biljven(en die handles niet teveel hebben dus) is dat behoorlijk hard werk.

Nu is het volgens mij zo dat als je dat vet weghaald met de ultrashape, je lichaam NIET gaat zeggen: Hey, ik mis wat vet, dus laat ik ergens anders wat meer vet gaan opslaan. Dat betekent dus dat je dat vet-set point blijvend kunt verlagen naar b.v. 9%. En als je minder op hoeft te letten op wat je eet, kun je toch ook makkelijker groeien.

Ik heb even rondgekeken, en de prijzen lijken me ongeveer gelijk overal. Niet dat ik het ga doen... hoewel ik ook anusbleek ben tegengekomen. Voor maar 150 eurotjes! :D ;)
 
intussen iemand ervaring met ultrashape?
 
Sinds ik Ultrashape toepas, maak ik de gains van mn leven.

Gecombineerd met een Abtronic is dit DE manier om een gezond en fit lichaam te krijgen.
 
Tis gewoon voor luie flikkers, de sportschool in...
 
ik hoorde van de kliniek dat ze sowieso een vetlaag van 1,5 cm nalaten, dat het toestel geen effect heeft op de 1,5 cm die zich bevindt tussen de huid en de spier. Ben je dan droog? ik denk het niet?
 
Als mensen liposuctie willen, laat ze dan. Altijd dat semi-hardcore-achtige gedoe slaat nergens op
 
ik hoorde van de kliniek dat ze sowieso een vetlaag van 1,5 cm nalaten, dat het toestel geen effect heeft op de 1,5 cm die zich bevindt tussen de huid en de spier. Ben je dan droog? ik denk het niet?

Knappe behandeling als ze die 30% vet van je lijf af kunnen zuigen, hou op met het verspillen van geld en ga naar de sportschool man.

Dit is een Bodybuilding forum, mensen werken hier hard om droger te worden, wat denk jij nou dat je hele verslagen gaat krijgen van mensen die liposuctie hebben genomen?
 
Laatst bewerkt:
de beleefdheid is hier weer eens ver te zoeken, er zijn mensen die van plaatselijke vethopingen niet verlost raken en dan kunnen dit soort methodes een oplossing bieden. Niet iedereen is van nature gezegend met een mooi lijf, zelf al staan ze superdroog. er zijn nu eenmaal mensen met probleemzones en ultrashape lijkt daarbij te kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er geen ervaring mee maar ik raad aan,
Iets aan je voeding doen;
Meer sqautten en meer lunges doen;
Op de crosstrainer, achterwaartse beweging maken (cardio)
 
het voordeel van ultrashape is wel dat het vet op die plaats nooit nog terugkomt
 
de beleefdheid is hier weer eens ver te zoeken, er zijn mensen die van plaatselijke vethopingen niet verlost raken en dan kunnen dit soort methodes een oplossing bieden. Niet iedereen is van nature gezegend met een mooi lijf, zelf al staan ze superdroog. er zijn nu eenmaal mensen met probleemzones en ultrashape lijkt daarbij te kunnen helpen.

Bullshit, je hebt 33% vet natuurlijk heb je een ophoping van vet, niemand hier is van nature gezegend met een mooi lijf daar hebben we allemaal kei en keihard voor moeten werken.

Wat hierbij helpt is het forum doorlezen en daarna met je luie reet een sportschool in duiken en dan gewoon gaan knallen, zoals iedereen het hier doet.
 
geen bullshit! ik heb ooit onder de tien pct vet gezeten en had nog een buikje terwijl de rest zo droog was als maar kon. niet bij iedereen is het even mooi verdeeld.
 
Back
Naar boven