MuscleMeat

ervaringen WINSTROL ONLY!

Status
Niet open voor verdere reacties.
XLarge zei:
Moet je ongeveer dezelfde mg's aanhouden als met dianaboll?
Dus wat ik bedoel dat je bv 30mg diana vs 30mgwinstroll staat voor hetzelfde, of kan je met winstroll hoger inzetten?

50mg ed tabs, 50mg eod inject.

Kan iemand aub antwoord geven wat voor een dieet jullie volgen...bulk, clean bulk, cut etc?

vatos je bent onverbeterlijk, 17 jaar aan al aan de roids willen beginnen,tsss
ik was ook maar een peesje hoor aan mn 17, je zou nog versteld staan van hoe een lichaam zich rond die leeftijd nog ontwikkeld!eten en trainen maar dat is al 100 keer tegen je gezegd zo te lezen bij je onderwerpen!en da winny is lekker stuff en goed vr een kg of 5 vanaf je 21j

• Topic Starter Topic Starter
ja maar tot m'n 21'ste zal ik geen 20kg verzwaren denk ik:rolleyes:
trouwens ik heb een te te snelle stofwisseling dus ..... als ik roids gebruik dan ben ik tussen haakjes zogezegd een hardgainer, dus dat is een voordeel denk ik ..... maar zoals gezegd, eerst en vooral vooraleer ik aan roids begin moet m'n voeding pico bello inorde zijn ..... we hebben al meerdere keren gevraagd welke dieet we het best zouden gebruiken tijdens WINSTROL ONLY? als we daarover ook een beetje tips en hints krijgen zou ik jullie heel erg dankbaar zijn

met vriendelijke groeten:cool:

vatoslocos10 zei:
ja maar tot m'n 21'ste zal ik geen 20kg verzwaren denk ik:rolleyes:
trouwens ik heb een te te snelle stofwisseling dus ..... als ik roids gebruik dan ben ik tussen haakjes zogezegd een hardgainer, dus dat is een voordeel denk ik ..... maar zoals gezegd, eerst en vooral vooraleer ik aan roids begin moet m'n voeding pico bello inorde zijn ..... we hebben al meerdere keren gevraagd welke dieet we het best zouden gebruiken tijdens WINSTROL ONLY? als we daarover ook een beetje tips en hints krijgen zou ik jullie heel erg dankbaar zijn

met vriendelijke groeten:cool:

20kg in 4 jaar moet toch echt makkelijk kunnen, ook al ben je een ecto. Welk dieet je "moet" volgen hangt af van je doel.

Wat denken julie ervan?
Heefd er iemand vrouwen het weten te nemen?
zoja wat waren haar ervarigen ermee?

m'n doel zou zijn boven de 5kg spiermassa gainen ..... wat voor een dieet zou ik dan best volgen?

met vriendelijke groeten

ja ik ken er wel een paar belleke maar zou je dat echt doen? je moet mr eens kijken naar die bodybuidsters hun mannelijk gezicht, die kaakbeenderen en zo! is echt wel geen zicht voor een vrouw!en die vrouw die ik ken ,de eerst keer ik ze zag dacht ik dat het een man was echt waar!
ik schrok me rot want ze had meer snor dan ik:eek: :eek: :D maarja elk zijn keuze he;) btw;wat is je doel?

zoals ik zeg, zeker boven de 5kg spiermassa, meer mag natuurlijk eh .....

vatoslocos10 zei:
m'n doel zou zijn boven de 5kg spiermassa gainen ..... wat voor een dieet zou ik dan best volgen?

met vriendelijke groeten

Als je dat moet vragen weet je ook weinig van de principes van bodybuilding. Verdiep je daar maar eens in en over een jaar of 4 ben je zeker 20kg zwaarder.

pusher zei:
ja ik ken er wel een paar belleke maar zou je dat echt doen? je moet mr eens kijken naar die bodybuidsters hun mannelijk gezicht, die kaakbeenderen en zo! is echt wel geen zicht voor een vrouw!en die vrouw die ik ken ,de eerst keer ik ze zag dacht ik dat het een man was echt waar!
ik schrok me rot want ze had meer snor dan ik:eek: :eek: :D maarja elk zijn keuze he;) btw;wat is je doel?

Ik overweeg het maar...
Meer spiermassa e! ;)
Zou 1 kuurtje ervan nau echt kwaad kunnen?
Bedoel van 1 kuurtje ga ik toch nog geen menface krijgen???

stats;
29
1m56
54kg

belleke zei:
Ik overweeg het maar...
Meer spiermassa e! ;)

stats;
29
1m56
54kg

Als je serieus bent, gebruik dan iets als anavar wat veel veiliger is. Winny is gewoon stukken minder geschikt voor vrouwen.

belleke zei:
Ik overweeg het maar...
Meer spiermassa e! ;)

stats;
29
1m56
54kg

1 malige gebruikers bestaan imo niet.Het smaakt altijd naar meer.Anavar is indd een beter optie voor vrouwen.

belleke zei:
Waarom minder geschikt?
Door kans op mannelijkheid misschien?

vul ff DHT op google in

over gebruikers-ervaringen; er heeft iemand een win-only log waar hij gruwelijke kilo's mee heeft gepakt, richting de 10 geloof ik.

Ongeloofwaardig vond ik, maarja, waarom zou je erover liegen....

check maar ff bij kuren en resultaten

wimmeke26 zei:
7 kilo winst door winstrol??? Lijkt me meer d-boll...

Eerste kuur was 4 weken winstrol (30mg) 3kilo verzwaard en erna gewoon blijven doorgroeien.

grtz

Sorry..had je lever problemen hiermee?? welke merk Winstrol??
Bedankt
Cavallo

ik heb ook nog een vraagje i.v.m. de lever na gebruik van roids ..... ik weet dat het schadelijk voor je lever is maar ik heb iets gehoord van maria distel ..... als ik maria distel na m'n kuur zou gebruiken, zou m'n lever dan weer herstellen denken jullie?

met vriendelijke groeten

Jij (vatoslocos) weet er zo bar weinig vanaf dat je eerst nog maar eens 10 jaar moet gaan trainen, leren etc. Ik kan me nog topics van je herinneren dat je helemaal depressief was en jezelf van kant wilde maken. Je voeding klopte voor geen meter, je woog 58kg, je trainde niet goed, en nu wil je ook nog eens aan de AS gaan. Haha wat ene gek zeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven