Fitness Seller

ervaringen WINSTROL ONLY!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe help ik een kind aan de Riods!!!!!!!!!!

Sorry hoor, ik lees al heel erg lang op dit forum rond
(ook al erg lang un-registered), heb bijna nooit echt behoefte om iets neer te typen omdat er genoeg andere typ-grage mensen zijn die het antwoord ook wel weten, maar dit keer moet ik toch echt ff reageren!

Trouwens al die vragen die hier gesteld worden kan je na een dagje research op het forum ook al wel beantwoorden!

17 jaar en aan de riods beginnen! HAHAHA
Kan het me niet meer zo goed herinerren van mezelf
maar heb je op die leeftijd eigenlijk al haartjes rondom je plassertje? :eyebrow:

Laatst bewerkt:
Dimi P zei:
Hoe help ik een kind aan de Riots!!!!!!!!!!

Sorry hoor, ik lees al heel erg lang op dit forum rond
(ook al erg lang un-registered), heb bijna nooit echt behoefte om iets neer te typen omdat er genoeg andere typ-grage mensen zijn die het antwoord ook wel weten, maar dit keer moet ik toch echt ff reageren!

Trouwens al die vragen die hier gesteld worden kan je na een dagje research op het forum ook al wel beantwoorden!

17 jaar en aan de riots beginnen! HAHAHA
Kan het me niet meer zo goed herinerren van mezelf
maar heb je op die leeftijd eigenlijk al haartjes rondom je plassertje? :eyebrow:

hahah stomme aap :D

Roits? Denk dat als de topic starter evenveel haar heeft als dat jij IQ hebt het waarschijnlijk een kale boel is :D

Ryu zei:
hahah stomme aap :D

Roits? Denk dat als de topic starter evenveel haar heeft als dat jij IQ hebt het waarschijnlijk een kale boel is :D

Je begrijpt vast wel wat ik ermee bedoel slimmerik ;)
Maargoed, voor je oplettendheid mag jij ook nog wel een karma hebben ;)

Edit: Spellings foutjes voor je weggehaalt :P

Laatst bewerkt:
wie heeft er allemaal een nakuur gedaan na een winstrol only kuur..?

en hebben jullie van de dagelijkse dosis al de pillitjes tegelijk genomen of hebben jullie ze verdeeld over de dag..?

• Topic Starter Topic Starter
ik zal binnenkort een voedinsschema posten en uitvoeren tijdens en na m'n kuur .....

met vriendelijke groeten

Laatst bewerkt:
Waarom schrijf je steeds: WINSTROL ONLY.. ?

Vatoslocos10 heeft wel weer genoeg antwoorden zo te zien.

Mijn advies, ga eerst je voeding op orde krijgen. Of nog beter krijg eerst je leven op orde gelet op eerdere threads. AAS komen nog veel te vroeg voor je, ik raad je ook aan om niet weer threads aan te maken waarin je plannen hebt om te gaan gebruiken. Je bent er niet klaar voor!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven