Fitness Seller

Eten, eten, eten, maar hoe en wat?

fred22

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
2.314
Lengte
1m85
Goedenavond,

Ik probeer in massa aan te komen. Ik weeg nu zo'n 60 kilo en ben 1,73m. Ik wil graag meer rond de 70 komen. Ben al hard aan het trainen, het enigste probleem is het eten. Hoeveel meer moet ik eten? Ik heb al wat kcal testjes gedaan maar waar moet ik vooral op letten? Ik woon nog thuis dus heb niet de keuze dat ik zelf kook. Ik eet dus wat de pot schaft.

kort voedingsschema voor nu:

's ochtends

2 boterhammen met ham of kaas + boter.
1 250 ML yogho yogho.

10 uur

2 koeken, granen.
250 ML aanmaak of gewoon een pakje.

's middags

3 boterhammen met ham of kaas + boter.
250 ML aanmaak of gewoon een pakje.

's avonds

Wat de pot schaft.
Bak yoghurt + aanmaak.

Verspreid over te dag:

snack (chips, kitkat, winegums etc)

-------------

Wat ik van plan ben zo'n 2-4 boterhammen meer per dag te gaan eten.
'S avonds nog meer op te scheppen. Schep meestal al wel 2-3 keer m'n bord vol.

Meer tips?

Het is natuurlijk niet goed, ik weet het. Ik hoef niet onwijs te groeien als bodybuilder. Maar gewoon een beetje er tussen in. :)

250ml yogho yogho? 2 koeken? Chips? Kit-kat? Winegums? Hiermee stoppen. Bereik je niks mee.

Ik zou als ik jou was sowieso aan de Whey beginnen. Veel water drinken en véél meer gaan eten. Wat de pot schaft is opzich niks mis mee. Je zou moeders kunnen vragen of ze enigzinds rekening kan houden met je? Dus bijvoorbeeld meer vleeswaren, kip, vlees, rijst, etc.

Zelfs om minimaal te groeien moet je veel eten, dat heeft een lichaam gewoon nodig.

• Topic Starter Topic Starter
de yogho yogho is als zuivel omdat ik geen melk drink. De rest omdat het lekker is, je moet wel van het leven genieten hè!

over die whey zal ik nadenken, vorige keer dat ik er over begon keken ze me aan alsof ze vuur zagen branden.

wbt wat de pot schaft dat zit wel goed. Eten veel oosters en pasta. En aan hoeveel vlees moet ik denken?

Verder nog makkelijke tips? Misschien niet onbelangrijk om te vermelden is dat ik gewoon een snelle spijsvertering heb.

Bereken je behoefte.
Eet GOED voedsel.

als ik da zo lees interesseert u het nie echt wa ge eet dus zou ik hier ook gene raad vragen. veel rommel eet ge. of ge wilt 70 kg vet wegen misschien?

de yogho yogho is als zuivel omdat ik geen melk drink. De rest omdat het lekker is, je moet wel van het leven genieten hè!

Natuurlijk moet je dat. Toch is dat een stuk makkelijker als je een lichaam hebt van een man en geen 10 jarig jochie. Daarom, meer eten!

Mijn huisgenoot had ook hetzelfde probleem. Begin eens met elke dag een half brood (dus... 10, 12 boterhammen?) PER DAG op te eten. Smeer er moeilijk veel pindakaas op. Als dat lukt, naar een heel brood. Moet je opletten wat er met je gewicht gebeurt..

Havermout in de ochtend. Volkoren muesli, volstampen die hap. Hele bakken naar binnen werken. Wat je nu eet is evenveel als een meisje.

Succes.

Thanks for the comments! Hier kan ik wat mee, zijn er alternatieven voor pindakaas?

Eet een bak kwark op een dag. Gooi er wat door heen als je het naturel niet trekt, wat siroop of pers een sinaasappel erin.

Stop met het snoep en andere onnodige suikers te eten en drinken. Eet wat bananen om het brood af te wisselen.

Je kan ook kipfilet op je brood doen als vervanger van pindakaas.

Waarom drink je geen melk?

Bereken je kcal / eiwit / kh / vet. Dat is veel belangrijker dan voedingsmiddelen opsommen.

Bananen en kipfilet, genoteerd!

Omdat ik tot de groep mensen behoort die geen melk lust.

Zal het berekenen. Was al bezig met iets in excel te maken.

Edit: Is een boterham met kaas, sla, tomaat, komkommer ook aan te raden of voegt dat niet onwijs veel toe?

Als je bulkt kan die aardbijen shit toch prima? Zijn ook zat lui die chocomelk pakken.

En de groep mensen die melk niet lust zijn aanstellers :P

Trolololololol

Je vraagt om hulp wat je moet eten, daarna ga je huilen dat je het niet lust en of er alternatieven zijn. Gewoon ETEN. Ik eet ook soms dingen die ik niet helemaal lekker vind maar wel heel gezond voor me zijn.

Zolang je niet veel en gezond gaat eten, is het ook niet echt nodig om whey te kopen. Dat doe je toch vooral als aanvulling op je voedingsschema.. :)
Lees de tips hierboven, en leer daaruit.

vorige keer dat ik er over begon keken ze me aan alsof ze vuur zagen branden.

Hadden ze nog nooit vuur zien branden dan? Nou zeg...

Ja ben een heel zielig persoon die ook nog tot de groep behoort die geen melk dringt. Damn wat heb ik het moeilijk.

Thanks voor de tips, ik ga er zeker gebruik van maken!

@fabrice, nope;)

Terug
Naar boven