Fitness Seller

Eten In Canada, iemand tips?

• Topic Starter Topic Starter
je kunt natuurlijk altijd french toast maken.
evt shep whey erdoor
hmm!

Ja alleen kost 2kg whey hier ongeveer 80 dollar...

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 16:49 ----------

Wtf..7000 kcals! En dat op jouw lichaam? Waarom?

Was water overdone, maar had anderhalf jaar niet kunnen trainen en was 20kg afgevallen in die tijd.
Dus ik had spiergeheugen enzo, ik gainde alsof ik on was :D
In 8 maanden zaten de 20kg er weer aan en ik was niet eens veel vet aangekomen.
Nu heb ik ongeveer 4000kcal nodig om gelijk te blijven, ik doe een overschot van 1000 om aan te komen omdat ik de afgelopen maanden met cutten en nu door slecht eten 6kg ben afgevallen in totaal.

pannekoeken bakken?
kan je op voorhand ook doen en nog invriezen ook.
Maak je het deeg wat minder slap vult het nog beter ook.
Wat van dat vlees door het beslag doen en dan is hij hartig.

pannekoeken bakken?

precies. vooral de american pancakes. evt kwark toevoegen (als dat geen 80 dollar per 2kg is?)
in dat kader kun je ook aan de slag met wafels

pannekoeken bakken?

Ja pannenkoeken is wel een goed idee.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 23:48 ----------

precies. vooral de american pancakes. evt kwark toevoegen (als dat geen 80 dollar per 2kg is?)
in dat kader kun je ook aan de slag met wafels

Ja kwark is het hier niet, maar je hebt wel soortgelijke producten maar die met een beetje redelijke hoeveelheden eiwit zijn verdorie 5 dollar per bakje.. en dan heb je nog geen eens eentje met een lekker smaakje.
En dat lekkere smaakje boeit me dan weer niet, maar 5 dollar is echt tegek voor wat je er voor terug krijgt..
In NL is het 65 cent. :o

Ja pannenkoeken is wel een goed idee.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 23:48 ----------

Ja kwark is het hier niet, maar je hebt wel soortgelijke producten maar die met een beetje redelijke hoeveelheden eiwit zijn verdorie 5 dollar per bakje.. en dan heb je nog geen eens eentje met een lekker smaakje.
En dat lekkere smaakje boeit me dan weer niet, maar 5 dollar is echt tegek voor wat je er voor terug krijgt..
In NL is het 65 cent. :o

hm ja. in de UK hebben ze cottage cheese. is ongeveer hetzelfde.
ik vraag me af waarom je überhaupt naar Canada bent gegaan :p

maar je hebt toch alleen carbs nodig? bloem? en daar dan idd pancakes of brood enz van bakken?

hm ja. in de UK hebben ze cottage cheese. is ongeveer hetzelfde.
ik vraag me af waarom je überhaupt naar Canada bent gegaan :p

Ze hebben hier ook cottage cheese, maar het is dus gewoon 5 keer de prijs die je er normaal voor betaald.
Ik weet gewoon zeker dat ik iets over het hoofd zie waarmee ik lekker goedkoop en simpel kan bulken.
Ben in de afgelopen dagen overigens wel weer wat meer gaan eten en een paar poundjes aangekomen al.

Ohja, mn reden dat ik hierheen kwam staat al in het topic. :)

Hebben ze daar wel betaalbaar bonen? bruine/witte of linzen oid? Gedroogd zijn die vaak goedkoop en kan je ook veel mee doen.

Ik ben zelf gek op bonen! heb er jaren op geleefd toen ik studeerde.. en ja had toen echt wel een hoger gewicht. :D
Misschien hebben ze ook mais die betaalbaar is? heb ik nog wel wat lekkere salades voor.

Hehe, ik zal eens naar mais kijken, meestal verwerk ik dat ook in mn bonenschotels met wat chorizo worst er bij.
Salades eet ik alleen als ik cut omdat het mn eetlust bederft in de bulk en niks oplevert kwa kcals...

Nou een lekkere mais salade met:
Mais, gerookte kip, ui, tomaat, paprika en spercibonen en een lekkere dressing en dan wat geroosterd brood erbij... kan niet zeggen dat dat eetlust bederft. :D

Hey,

Momenteel woon ik in Toronto. Ik snap wat je bedoeld met die voedselprijzen. Vooral de kip is extreem duur! $18 voor vijf stukjes :|. Qua voeding vooral veel Oats en/of gritts nemen. Ook bonen zitten bomvol carbs en eiwitten. Deze zijn relatief goedkoop vergeleken met de rest.

Voor supps zou ik even kijken of er een GNC in de buurt zit. Dit is een winkel die alleen maar supps verkoopt over heel Canada.

Groeten

Hey,

Momenteel woon ik in Toronto. Ik snap wat je bedoeld met die voedselprijzen. Vooral de kip is extreem duur! $18 voor vijf stukjes :|. Qua voeding vooral veel Oats en/of gritts nemen. Ook bonen zitten bomvol carbs en eiwitten. Deze zijn relatief goedkoop vergeleken met de rest.

Voor supps zou ik even kijken of er een GNC in de buurt zit. Dit is een winkel die alleen maar supps verkoopt over heel Canada.

Groeten

Ah nice!
Dankje voor de info, blijkbaar was ik dan al best goed opweg wat betreft de opties.
GNC, zal het onthouden.
Wat is de rede dat jij in Toronto woont?
Lijkt me wel net iets prettiger om in de stad te wonen dan in dit gat :p
Ik ga Toronto ook nog wel een keer bezoeken over een tijdje, tips voor als ik daar ben? haha

Ah nice!
Dankje voor de info, blijkbaar was ik dan al best goed opweg wat betreft de opties.
GNC, zal het onthouden.
Wat is de rede dat jij in Toronto woont?
Lijkt me wel net iets prettiger om in de stad te wonen dan in dit gat :p
Ik ga Toronto ook nog wel een keer bezoeken over een tijdje, tips voor als ik daar ben? haha

Zuivel producten zijn super duur, dus oats is de beste oplossing. Ik studeer voor drie maanden in Toronto. Is echt fijn om in Toronto te wonen. Het is de grootste stad van canada met ongeveer 3 miljoen inwoners. Alles zit hier!

Als je naar Toronto gaat zou ik sowieso de volgende dingen bezoeken: distillery district, CN tower, eaton centre, dundas square, yonge street, the bay, financial district, little italy en natuurlijk chinatown!

Zuivel producten zijn super duur, dus oats is de beste oplossing. Ik studeer voor drie maanden in Toronto. Is echt fijn om in Toronto te wonen. Het is de grootste stad van canada met ongeveer 3 miljoen inwoners. Alles zit hier!

Als je naar Toronto gaat zou ik sowieso de volgende dingen bezoeken: distillery district, CN tower, eaton centre, dundas square, yonge street, the bay, financial district, little italy en natuurlijk chinatown!

Haha okay cool, zal die dingen even noteren voor ik er heen ga. :)

Ah okay, mja ik dacht eerst ook dat ik in Toronto zou zitten of er heel vlakbij, maar neen.. :o
Ik ben echt een stad persoon, kan niet tegen deze rust hier.
Mocht ik eens terug keren naar Canada, dan zorg ik in ieder geval dat ik in een echte stad kom te wonen.

Haha okay cool, zal die dingen even noteren voor ik er heen ga. :)

Ah okay, mja ik dacht eerst ook dat ik in Toronto zou zitten of er heel vlakbij, maar neen.. :o
Ik ben echt een stad persoon, kan niet tegen deze rust hier.
Mocht ik eens terug keren naar Canada, dan zorg ik in ieder geval dat ik in een echte stad kom te wonen.

Ben net bij de Bulkbarn geweest! Dat is een winkel om naar de te kijken!

Hey forum maten!

Ik ben nu al ongeveer een week in Canada (Waterloo, een deel waar ik ook geen bestellingen kan maken kwa sups) voor onbepaalde tijd en ik kwam er eigenlijk al meteen achter dat soals verwacht de prijzen een stuk hoger liggen.
Zowel suplementen als gewoon eten is gigantisch duur.
Ben onderhand al 3kg afgevallen omdat ik niet echt weet hoe ik aan mn kcals moet komen op een redelijk betaalbare manier.
1kg havermout is hier 5 dollar.
Kwa eiwitten zit het wel goed omdat waar ik woon er een gigantisch varkensbeen in de koelkast ligt waar ik altijd vanaf kan snijden en met avondeten is er ook altijd een flinke lading vlees.

Zijn er mensen die ook in Canada hebben geleefd of nogsteeds leven die misschien wat tips hebben?
Gaat me dus vooral om carbs, andere dingen met betrekking tot trainen zijn ook welkom.
Goede tips worden beloond met karma.

Thanks! :)

Vreemd; Ik heb ongeveer 30 familieleden in Quebec en die vinden het net zeer goedkoop (daar de salarissen ook hoger liggen).

Vreemd; Ik heb ongeveer 30 familieleden in Quebec en die vinden het net zeer goedkoop (daar de salarissen ook hoger liggen).

Ha, ja het ligt ook wel aan je inkomen natuurlijk.
Ben er onderhand ook wel achter dat je hier als bijvoorbeeld fitness instructeur het dubbele verdient als in NL :o

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 17:01 ----------

Ben net bij de Bulkbarn geweest! Dat is een winkel om naar de te kijken!

Klopt!
Bulkbarn was voor mij ook een redelijk succes.

Wat te eten in Canada..... grizzleybeerbiefstuk?

Hmm.. maar als havermout zo duur is, kun je misschien beter rijstpap maken? In plaats van dat je havermout met melk eet, eet je dan rijst die je in melk hebt gekookt. Vult naar mijn mening ook nog eens een stuk beter.. En hoewel de zgn. dessertrijst daar het beste voor is, kun je iedere rijst er wel voor gebruiken (inclusief zilvervliesrijst).

Terug
Naar boven