XXL Nutrition

Eten In Canada, iemand tips?

Seizoensproducten zijn altijd goedkoper. Dus in de herfst pompoenen (hmmm soep!), zalm tijdens de zalmtrek (als je aan de juiste kant zit), ect.

Je hebt ook van die warenhuizen toch? Niet die grote supermarkten, maar echt groothandels. Dat scheelt ook nog wel aardig + daar staat overal eten wat je moet proberen. Er zijn ook genoeg boeren daar toch? Sla daar eens in, dat kan vast ook. Of ga eens naar zon veiling toe, daar kon je het ook nog wel eens goedkoper krijgen, simpelweg omdat ze het niet mee terug willen slepen.
Ik hoorde dat er zelfs een tijd was dat het vlees zo goedkoop was, dat er rustig kalfjes in een lege trailer werden gezet. En als jouw trailer dan vol was gedrukt, dan moest je het wel meenemen. Niet dat je iets hebt aan een levend kalf, maar het zegt wel iets toch? En bij die veilingen is het niet alleen rodeo en vlees handel toch?

Ja alleen kost 2kg whey hier ongeveer 80 dollar...

Valt reuze mee toch?
Ok ok als je B&F prijzen als vergelijking gebruikt is het iets prijziger.
Maar zeker nog goed te doen.
Maar waarom had je niet even wat meer research gedaan voordat je vertrok?
De lonen liggen er hoger, en op zich zijn ze niet extreem duur.
Ken veel duurdere landen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Valt reuze mee toch?
Ok ok als je B&F prijzen als vergelijking gebruikt is het iets prijziger.
Maar zeker nog goed te doen.
Maar waarom had je niet even wat meer research gedaan voordat je vertrok?
De lonen liggen er hoger, en op zich zijn ze niet extreem duur.
Ken veel duurdere landen ;)

Uhh ja, niet iedereen leeft ruim.
En daarmee bedoel ik dat ik 2 keer in mijn leven op 10 euro per week heb moeten leven voor maanden lang.

Maar ik wist ook wel dat het iets duurder zou zijn, had alleen niet verwacht dat producten als havermout ook zoveel zouden schelen.
Verder zijn suplementen gewoon soms 3 keer de prijs als dat van B&F, dus dat valt niet echt mee.
Het is zelfs zo duur dat het misschien wel goedkoper is om de bestandsdelen van die suplementen uit voeding te halen.

Uhh ja, niet iedereen leeft ruim.
En daarmee bedoel ik dat ik 2 keer in mijn leven op 10 euro per week heb moeten leven voor maanden lang.

Maar ik wist ook wel dat het iets duurder zou zijn, had alleen niet verwacht dat producten als havermout ook zoveel zouden schelen.
Verder zijn suplementen gewoon soms 3 keer de prijs als dat van B&F, dus dat valt niet echt mee.
Het is zelfs zo duur dat het misschien wel goedkoper is om de bestandsdelen van die suplementen uit voeding te halen.

Zoek een baantje daar drbij?

• Topic Starter Topic Starter
Zoek een baantje daar drbij?

Yup, gedaan.
Waren ongeveer 4 opties binnen een straal van 10km.
Konden alle 4 niet...
Maar ik ga volgende week gewoon weer naar NL.
Ben dit gehucht hier helemaal zat :o

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 04:43 ----------

Seizoensproducten zijn altijd goedkoper. Dus in de herfst pompoenen (hmmm soep!), zalm tijdens de zalmtrek (als je aan de juiste kant zit), ect.

Je hebt ook van die warenhuizen toch? Niet die grote supermarkten, maar echt groothandels. Dat scheelt ook nog wel aardig + daar staat overal eten wat je moet proberen. Er zijn ook genoeg boeren daar toch? Sla daar eens in, dat kan vast ook. Of ga eens naar zon veiling toe, daar kon je het ook nog wel eens goedkoper krijgen, simpelweg omdat ze het niet mee terug willen slepen.
Ik hoorde dat er zelfs een tijd was dat het vlees zo goedkoop was, dat er rustig kalfjes in een lege trailer werden gezet. En als jouw trailer dan vol was gedrukt, dan moest je het wel meenemen. Niet dat je iets hebt aan een levend kalf, maar het zegt wel iets toch? En bij die veilingen is het niet alleen rodeo en vlees handel toch?

Hey, om een 1 of andere reden is jouw bericht helemaal over het hoofd gezien omdat ie net op de nieuwe pagina stond ofzo.

Maar om er even op terug te komen:
Poeh ik weet echt niet alles hier zomaar 1,2,3 te vinden hoor.
Die warenhuizen en veilingen zou ik toch wel echt specifiek over moeten informeren.
Weet niet hoe voor de hand liggend dat is aangezien er uberhaupt niet veel in de wijde omgeving is, en ik moet overal voor gebracht en gehaald worden... erg onhandig allemaal.
Nou het vlees is nu in ieder geval niet goedkoop, 18 dollar voor 1kg kipfilet.
Maar toch bedankt voor het mee denken.
Onderhand hoeft het niet meer omdat ik volgende week weer terug naar nederland ga.

Goede reis terug dan maar :)

Terug
Naar boven