AndroidHealthClinic

Eten na training

meto

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
40kg
Hallo,

Wat gebeurt er als ik na 1 - 1.5 uur na mijn krachttraining pas kan eten? na training eet ik wel gelijk een banaan en als ik cardio doe neem ik wel bcaa. Herstel ik dan minder of ?

Is prima. Verschil ga je niet merken.

Als je zorgt dat je dan in ieder geval voor de training goed gegeten hebt (eiwit/koolhydraat rijke maaltijd) dan gaat het echt helemaal niks uit maken. Persoonlijk vind ik het wel een ramp om pas 1,5 uur na m'n training te eten, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik op 't eind van m'n training al honger begin te krijgen en 't echt geen 1,5 uur meer volhoudt zonder eten.. voor je herstel o.i.d. maakt het niets uit

Je kan altijd eten na de training
Beetje creatiever worden
Je lichaam is in n stress

Whey + brinta in een zakje meenemen, water in je shake beker wheymixje er bij en shaken maar en opdrinken.
Daarna nog lekker je banaantje en je hebt zat calorietjes weer binnen voor het eerste anderhalve uur.

Ik train tot half 11. Pak thuis nog ff een shake met een banaan. 25gr whey en 400ml melk.
Lekker

• Topic Starter Topic Starter
Dus 1-2 niks eten na training kan gewoon? Mijn totale plaatje is wel in orde.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik eerst naar huis moet fietsen en dat duurt al lang bij mij en daarnaast moet ik nog gaan koken. Ik kan wel een kwark ofzo meenemen maar dat gaat moeilijk in bij mij gelijk na training

Eten vooraf klaarmaken dan of gewoon simpel houden je maaltijdje. Brood met flinke omelet met groente.
In de sportschool gewoon een shake drinken, het went.

Kip e.d. op voorhand maken en invriezen.Smorgens laten ontdooien.Dan moet je niet meer liggen koken.

Bevroren kip en vervolgens weer ontdooien is echt niet te eten :P

Terug
Naar boven