Fitness Seller

Eten tijdens slaap ?

dumbellfreak

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
Ik eet iedere avond 500 gram kwark voor het slapen , is het verstandig om na 4 u op te staan en dit opnieuw te doen en dan terug 4 u slapen ?
Of is dit niet goed om dat je dan misschien het diepst slaapt ivm met groeihormoonafgifte ofzo ?

Grtzz

Ik dacht er ook eens over na, maar je kan zo als supersized zegt beter rust pakken, want die 500gram kwark is wel genoeg ( aangezien ook nog eens langzaam eiwitten zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht er ook eens over na, maar je kan zo als supersized zegt beter rust pakken, want die 500gram kwark is wel genoeg ( aangezien ook nog eens langzaam eiwitten zijn
Ja inderdaad , je rust is ook belangrijk . Maar tijdens de dag eet je toch ook om de 2 a 3 uur ? Ik heb dit op advies gekregen van een sportarts die ook mensen begeleid die wedstrijden doen .
Niet dat ik zijn advies in twijfel trek , gewoon eens checken of hier mensen zijn die daar ook ervaring mee hebben .

Een gestoorde slaap is vele malen slechter dan het "catabole" (wie gelooft dit nog?) effect van een paar uur niet eten.

Slaap pakken man. Gooi er anders nog wat bij (caseïne, of nog meer kwark), en dan heb je je hele nacht lang eiwittoevoer :)

in je rust verbruik je veel en veel minder kcal, overdag beweeg je, werken,fietsen lopen, trainen, in de nacht is je lichaam voornamelijk aan het herstellen.
Ik denk als je elke nacht 2-3 keer wakker word, lijkt dat mij niet echt lekker als je de volgende dag weer moet werken

Ja inderdaad , je rust is ook belangrijk . Maar tijdens de dag eet je toch ook om de 2 a 3 uur ? Ik heb dit op advies gekregen van een sportarts die ook mensen begeleid die wedstrijden doen .
Niet dat ik zijn advies in twijfel trek , gewoon eens checken of hier mensen zijn die daar ook ervaring mee hebben .

Sommige eten om de 2-3 uur, anderen eten zelfs uren niets (IF)
Je raakt echt niet zo snel catabole dus maak je geen zorgen. Rust is belangrijker dan die paar eiwitten. Neem nog wat vetten bij die kwark en de opname vertraagd nog meer..

Sommige eten om de 2-3 uur, anderen eten zelfs uren niets (IF)
Je raakt echt niet zo snel catabole dus maak je geen zorgen. Rust is belangrijker dan die paar eiwitten. Neem nog wat vetten bij die kwark en de opname vertraagd nog meer..
Oké , thx voor de reacties . Was ik ook voor 90 procent van plan want zie dat eigenlijk niet zitten om snachts op te staan .
Ik neem zowiezo vetten erbij , altijd walnoten soms ook omega 3 en ook nog groenten of fruit , bv komkommer , ananas of aardbeien . . .

Sinds ik om de 2 uur opsta om wat kwark te eten maak ik de gains van m'n leven.

sinds ik om de 2 uur opsta om wat kwark te eten maak ik de gains van m'n leven.

srsly ?

imagesCAPKK66Y.jpg

Ach ja dan eten jullie s'nachts toch niet je bent hardcore of niet heh. Zonde, zullen jullie geen gains maken

Terug
Naar boven