XXL Nutrition

Etensresten in luchtpijp

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een huisarts heb ik trouwens, dat die niet naar KNO doorverwijst en liegt over overbelasting

Screenshot_20211002-164637_Chrome.jpg
 
Ik moet dus geopereerd worden, maar ja dan moet ik eerst de KNO bereiken. Maandag 08:00 ga ik er weer achteraan, dan wordt ik maar als een zeurkous weggezet. Dit is niet leuk.
 
Kortom..... stop met Googlen. Zoek afleiding.
Als je zo doorgaat ontwikkel je nog een aangeleerde eetstoornis ook.

DIT , en dan zie ik de titel van het volgende topic alweer komen .
 
Zonder diagnose of gedegen onderzoek blijven deze spook verhalen de ronde doen.

Je maakt het voor jezelf zo lastig .

Als ik nu keer op keer post dat je als bijwerking het warm krijgt en dat dan een koorts aanval is dan tik je straks “ t lijkt of ik koorts krijg “ ..
 
Ik moet dus geopereerd worden,
Dan zou ik maar goed gaan eten.
Als je zo snel zoveel afvalt moet je eerst weer een stabiel gewicht hebben voor ze ook maar ergens aan beginnen

En aangezien je 1,56 meter bent en maar 43 kg dan zou je nu 37 kg wegen en.met spoed opgenomen moeten worden.


Ik zou hier even wat lezen. Want je neigt aardig deze kant op... :(
 
In de tussentijd me suf gegoogled en daardoor begon ik aan steeds gekkere dingen als eten dat in mijn luchtpijp komt doordat ik anders slik. En nu ben ik bang voor eten.
Slim. En je hebt niet ff gezocht op een heimlich greep bij jezelf doen?

In before nieuw topic: ik kan niet slapen want ben bang dat ik mijn rib kneus

Wat een huisarts heb ik trouwens, dat die niet naar KNO doorverwijst en liegt over overbelasting
Je bent ook gewoon een eikel als je op zaterdagmiddag gaat bellen voor iets waar je al een week mee loopt
 
Slim. En je hebt niet ff gezocht op een heimlich greep bij jezelf doen?

In before nieuw topic: ik kan niet slapen want ben bang dat ik mijn rib kneus


Je bent ook gewoon een eikel als je op zaterdagmiddag gaat bellen voor iets waar je al een week mee loopt

Vrijdag, dinsdag, woensdag gebeld. Maandag weer.

Dit is ernstiger dan dat ik dacht. Er kan iets gebroken zijn.
 
Vrijdag, dinsdag, woensdag gebeld. Maandag weer.

Dit is ernstiger dan dat ik dacht. Er kan iets gebroken zijn.
Denk dat bij die 6 kg afvallen ook je verstand zat...
Wat kan er daar breken? Zit geen bot... tenzij je je nek breekt maar dan zit je niet continu hier op t forum.

Als ik om alles wat knakt, klikt, kraakt en pijn doet de huisarts moet bellen (en dat zou gaan doen)... Dan heb ik een dagtaak en de huisarts zet je op een hypochonder lijstje....
 
Denk dat bij die 6 kg afvallen ook je verstand zat...
Wat kan er daar breken? Zit geen bot... tenzij je je nek breekt maar dan zit je niet continu hier op t forum.

Als ik om alles wat knakt, klikt, kraakt en pijn doet de huisarts moet bellen (en dat zou gaan doen)... Dan heb ik een dagtaak en de huisarts zet je op een t hypochonder lijstje....

Er zit dus wel een bot


tongbeen (Latijn: os hyoideum) is een botje gelegen in het gebied van de hals.

Tongbeen​
os hyoideum
Bot
Tongbeen​
Naslagwerken
Gray's Anatomy45,177
MeSHA02.835.232.409
Portaal Portaalicoon


 
Als je zo ver googled ben je al verloren...

#8 Het eenzame tongbeen
Het tongbeen heeft als enige bot geen directe verbinding met andere botten. Het tongbeen is een klein bot in de vorm van een hoefijzer en ligt in de hals. Als een persoon wordt gewurgd, dan is er een grote kans dat het tongbeen breekt. Vandaar dat een gebroken tongbeen een goed bewijs is van een moord. Overigens kan het tongbeen ook breken als iemand zichzelf ophangt, maar de kans is kleiner.

Misschien proberen?? :rolleyes:
 
Of je hebt aan wurg sex gedaan :o
Eenzaamheid kan ook veel kwaad doen...
 
Sorry.. ik moet me gedragen als moderator...
maar je maakt jezelf belachelijk.. bel maandag voor een doorverwijzing en klaar. Meestal Kan je met 1 a 2 maanden al terecht.

/out.
 
Als je zo ver googled ben je al verloren...

#8 Het eenzame tongbeen
Het tongbeen heeft als enige bot geen directe verbinding met andere botten. Het tongbeen is een klein bot in de vorm van een hoefijzer en ligt in de hals. Als een persoon wordt gewurgd, dan is er een grote kans dat het tongbeen breekt. Vandaar dat een gebroken tongbeen een goed bewijs is van een moord. Overigens kan het tongbeen ook breken als iemand zichzelf ophangt, maar de kans is kleiner.

Misschien proberen?? :rolleyes:

Jullie doen alsof ik de enige ben op de wereld met een klik en alsof ik dit verzin of alsof het tussen mijn oren zit.

Dokter.nl en twitter en reddit staan vol met mensen die dit hebben. Helaas lijken ook zij er niet vanaf te komen.

Update: Aan de rechter onderkant van mijn keel doet nu ook iets pijn als ik slik.

Wanneer is het maandag 🥺
 
Sorry.. ik moet me gedragen als moderator...
maar je maakt jezelf belachelijk.. bel maandag voor een doorverwijzing en klaar. Meestal Kan je met 1 a 2 maanden al terecht.

/out.
1 a 2 maanden?!!!! WAT? Jezus! Verwijzing of niet, ik kan beter maandag alvast een afspraak met KNO maken. Die verwijzing komt uiteindelijk wel.
 
Mijn diagnose: hypochondrie.


Dat is wel realistisch als je klachten niet levensbedreigend zijn. En dat zijn ze waarschijnlijk niet. Je hypochondrie is gevaarlijker.

Heb al een goede KNO arts gevonddn op zorgkaart. Maandag dus eerst de huisarts bellen, en daarna gelijk KNO afspraak maken. Hopelijk kan ik binnen 2 weken terecht.

En ik vind het wel levensbedreigend. Ik slik echt heel anders. Dieper, en met angst. Keel voelt strak. En ik heb ook slijm vastzitten, dus dat slik ik voortdurend weg, en dat doet ook pijn.
 
:roflol: toch mooi dat je daarvoor een account hebt aangemaakt op een bodybuilding forum.
Why? Is het viva forum al offline of heb je een ban op het hypochondrie forum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven