AndroidHealthClinic

even voor stellen,...

Je zou eens kunnen beginnen met je profielfoto...

• Topic Starter Topic Starter
even voor de duidelijkheid ik zal zo ff een foto erop zetten...
echter mijn doel is ook niet op droog te worden..ik persoonlijk vind bb mooi, maar ik zie ze liever in off season.
een mooie grove bouw vind ik mooi,ipv afgetraind droog.

uitgebreide editor, iets naar onder scrollen staat bijlagen toevoegen. Klik op bladeren en dan bestand openen

echter mijn doel is ook niet op droog te worden..ik persoonlijk vind bb mooi, maar ik zie ze liever in off season.

Daar kan ik mij in vinden..:D

Waar blijft die foto? :)

IMG-20140315-WA0006.jpg

IMG-20140315-WA0009.jpg

niet echt geweldige pics,maar gewooon ff snel gemaakt.
vriend van mij was laatste 2e bij de flexcup..heb er repsect voor zeer zeker maar ik houd meer van massief (ruhl)

gast....van 67 kilo naar 94....puur natuur zijn er maar weinig..

Man, het is hoofdzakelijk vet. Je ziet geen enkele definitie. Kijk naar de foto van je rug. Waar zijn je traps en je schouders? En dat je je blote pens niet laat zien zegt genoeg.

ok...duidelijk bedankt

Naja hoe dan ook, geef niet af op andere mensen. Doe wat aan je vp en denk daarna aan een kuur. Gewoon 12weken 500mg test met een kickstart dbol of winny. En een nakuur natuurlijk. Ga flink cardioen en lees in die tijd goed in.

opzich vind ik je groot. miss dat als je je vp naar beneden haalt dat jer beter uitziet. den zelf niet dat je 23% bent maar iets lager. gewoon even wat cardio of een cut dieet van 2-4 maanden om wat drogen te worden dan een kuur doen met test. je bent toch al 10 jaar bezig. wacht nog eventjes ;)

komt goed bipolar...thx

ik post voorlopig niet veel,ik kom nog wel un keer terug met een foto...
die foto die ik gisteren poste was ook echt een poep foto (no excuse)
ik ga er aan werken en als ik naar mijn mening progressie heb gemaakt zal ik hier poste..

Zo slecht is t niet toch? :o volgens mij komt t tekort aan definitie meer door k*t belichting.

Kan beter maar ook veel slechter

Maar goed, gewoon eerst naturel cutten tot 10-12% (gemeten met tang) en dan de rest eventueel met aas doen.

leg maar uit hoe ik hier een foto op drop..nogmaals ben geen pc nerd...
even over het afgeven op anderen..als ik lees dat er hier bij zitten die 80 kg wegen en al 3 kuren hebben gedaan dan denk ik tog echt wtf..mijn excusses
als het mij duidelijk is hoe ik hier een foto bij kan zetten zal ik zo foto maken..

Is natuurlijk geen argument om toch te kuren op 23%.

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Off season zitten ze ook ver onder de 23% hoor.

Vind je fysiek absoluut niet slecht. Je mag alleen wel rekening houden dat we hier niet van de maan komen hoor.
Je neemt je gewicht vanaf je 17e, toen ik 18 was en met trainen begon woog ik 70kg tja dan heb je nog een jongetjes bouw. Als je het zo bekijkt als hoe jij het stelt dan ben ik puur natuur van 70kg naar 110kg gegaan.

maar gewoon te info...nu eerst door middel van een kuur nog extra massa aankomen en dan gaan cutten is geen optie ?
ik zou namelijk zeggen dat wanneer je gaat cutten je ook massa verliest, en dus misschien net zo goed eerst een kuur kunt doen en dan droog trainen ?
heb net omtrek boven arm gemeten exact 47cm...is tog best aardig tog..??

graag jullie mening..

Kan wel, tenzij je 23% echt klopt maar daar geloof ik de ballen niet van.
Ik zou eerst cutten, seizoen komt toch mooi uit en daarna bulken.

Terug
Naar boven