MuscleMeat

even voor stellen,...

Wat al eerder gezegd is...
Hoe hoger je vetpercentage, hoe meer je lichaam testosteron (en andere AAS dat kan converteren naar oestrogeen) omzet naar oestrogeen. = Veel bloat, veel grotere kans op gyno, etc.

Vind t wel tof van je dat ondanks al die kritiek ook daadwerkelijk een foto van jezelf plaatst inc face. Had idd wel beter je shirt uit kunnen doen...
Succes met cutte!

maar gewoon te info...nu eerst door middel van een kuur nog extra massa aankomen en dan gaan cutten is geen optie ?
ik zou namelijk zeggen dat wanneer je gaat cutten je ook massa verliest, en dus misschien net zo goed eerst een kuur kunt doen en dan droog trainen ?
heb net omtrek boven arm gemeten exact 47cm...is tog best aardig tog..??

graag jullie mening..

Kuren op 23% zou ik gewoon nooit doen. Beter naturel naar 10% cutten en dan kuur. Cutten na kuur is ook vragen om veel massa verlies.

Niet cutten na een kuur .
heb er ook ervaring mee en dat zuigt gewoon hard!
Je kan wel cutten tijdens het cruisen en daarna gewoon gaan blasten.

• Topic Starter Topic Starter
okeey dan ga ik toch uit van jullie ervaringen, en ga ik beginnen met cutten....
iemand hier misschien een goed schema voor te cutten...?
ik heb zelf nooit ge cut vandaar

bedankt voor jullie reacties

okeey dan ga ik toch uit van jullie ervaringen, en ga ik beginnen met cutten....
iemand hier misschien een goed schema voor te cutten...?
ik heb zelf nooit ge cut vandaar

bedankt voor jullie reacties

- je voedingsschema per week met 100/200kcal verlagen (afkomstig van koolhydraten), tot je ca. 500kcal beneden onderhoud zit.
- Zodra je op onderhoudsniveau komt knal je een extra cardio dag erbij.
- GEEN koolhydraten voor het trainen; enkel eiwitten en goede vetten.
- Koolhydraten alleen NA het trainen icm veel BCAA's
- Doe de cardio NA je krachttraining; nooit andersom

..verdere info kun je vinden in de sticky's over voeding en training

leg maar uit hoe ik hier een foto op drop..nogmaals ben geen pc nerd...
even over het afgeven op anderen..als ik lees dat er hier bij zitten die 80 kg wegen en al 3 kuren hebben gedaan dan denk ik tog echt wtf..mijn excusses
als het mij duidelijk is hoe ik hier een foto bij kan zetten zal ik zo foto maken..

80 droog
of 96 met 23% vet.

Doe mij dan de 80 droog maar (al vind ik dat ook wel kippengewichtje hoor, rond de 90 is beter)

???

En ja, je zou de tren beter links laten liggen ja, wijze raad van je supp boer.
Het is godennectar, maar geen wondermiddel.

• Topic Starter Topic Starter
thxx isdera...ga mijn best doen.

- je voedingsschema per week met 100/200kcal verlagen (afkomstig van koolhydraten), tot je ca. 500kcal beneden onderhoud zit.
- Zodra je op onderhoudsniveau komt knal je een extra cardio dag erbij.
- GEEN koolhydraten voor het trainen; enkel eiwitten en goede vetten.
- Koolhydraten alleen NA het trainen icm veel BCAA's
- Doe de cardio NA je krachttraining; nooit andersom

..verdere info kun je vinden in de sticky's over voeding en training

Ik zou gelijk 500kcal onder onderhoud gaan zitten. En dat verlagen als je onderhoud ook lager word. Cardio hoef je niet toe te voegen want je zou al heel veel cardio moeten doen.

Terug
Naar boven