Hi guys!
Ik ben nieuw hier dus ik zal me eventjes voorstellen. Ik ben Naya, 20 jaar en een beginner op het gebied van KT.
Vanaf mijn 13e ben ik fanatiek bezig geweest met thaiboksen, maar in verband met een nieuwe studie in een nieuwe stad (zonder boksgym in de nabije omgeving) heb ik besloten hiermee te stoppen. Ik heb altijd een slank postuur gehad, maar sinds ik gestopt ben met thaiboksen ben ik veel spiermassa verloren en zijn mijn benen en buik erg dun geworden. Ik ben 165cm en weeg momenteel 52kg. Om deze reden heb ik besloten om te beginnen met fitness, en dan vooral KT, om een wat voller figuur (en vooral vollere benen en billen
) te krijgen. Daarnaast wil ik op mijn voeding gaan letten. Ik heb altijd kunnen eten wat ik wil, maar ik zou graag op een gezonde manier aan willen komen.
Kortom: veel wensen, maar ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen! Ik heb weleens meegelezen op dit forum en mezelf wat ingelezen, maar zodra ik in de gym sta merk ik dat ik eigenlijk vrij weinig weet heb van waar ik mee bezig ben en wat ik nou eigenlijk moet doen. Vandaar dat ik me heb aangemeld op dit forum in de hoop van jullie wat bij te kunnen leren
Ik ben nieuw hier dus ik zal me eventjes voorstellen. Ik ben Naya, 20 jaar en een beginner op het gebied van KT.
Vanaf mijn 13e ben ik fanatiek bezig geweest met thaiboksen, maar in verband met een nieuwe studie in een nieuwe stad (zonder boksgym in de nabije omgeving) heb ik besloten hiermee te stoppen. Ik heb altijd een slank postuur gehad, maar sinds ik gestopt ben met thaiboksen ben ik veel spiermassa verloren en zijn mijn benen en buik erg dun geworden. Ik ben 165cm en weeg momenteel 52kg. Om deze reden heb ik besloten om te beginnen met fitness, en dan vooral KT, om een wat voller figuur (en vooral vollere benen en billen
) te krijgen. Daarnaast wil ik op mijn voeding gaan letten. Ik heb altijd kunnen eten wat ik wil, maar ik zou graag op een gezonde manier aan willen komen.Kortom: veel wensen, maar ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen! Ik heb weleens meegelezen op dit forum en mezelf wat ingelezen, maar zodra ik in de gym sta merk ik dat ik eigenlijk vrij weinig weet heb van waar ik mee bezig ben en wat ik nou eigenlijk moet doen. Vandaar dat ik me heb aangemeld op dit forum in de hoop van jullie wat bij te kunnen leren