XXL Nutrition

even voorstellen + kuurtje

klusserdeklus

Advanced Bodybuilder
Waardering
76
Hoi met veel plezier bezoek ik dit forum en probeer zo dingen bij te leren ivm voeding,trainingsschema's en aas.
Ikzelf ben ongeveer 10 jaar geleden begonnen...met ups and downs weliswaar,ben nu ongeveer een jaartje goed bezig kwa trainen en voeding en ben net begonnen aan een kuurtje.
Het is men tweede kuurtje ,eerste was test only.
Mijn stats zijn 83 kg,178 cm,bf 17% (gemeten op het werk op zo'n weegschaal)
Huidig kuurtje is
W1-10 250mg test e
W1-10 300mg primo
W1-4 40mg winny
W5-12 50mg proviron
W12-15 20mg nolva
Sportieve groeten

Laatst bewerkt:
Primo wat laag naar mijn mening,waarom neem je proviron?zou de primo op 600 zetten(at least);)

Primo op 500mg, Winny op 50mg en Proviron schrappen; doet weinig in deze stack behalve geld kosten...

Ja...........& nu?

Nou meneer de klusserd fyn dat u dit ff met ons wou delen...

• Topic Starter Topic Starter
Primo wat laag naar mijn mening,waarom neem je proviron?zou de primo op 600 zetten(at least);)

De proviron neem ik om de werking van testo te versterken zonder zijn bijwerkingen,de primo kan ik eventueel nog verhogen,bedankt voor de reactie:)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 09:02 ----------

Primo op 500mg, Winny op 50mg en Proviron schrappen; doet weinig in deze stack behalve geld kosten...

Primo ga ik verhogen iig,de proviron doet weinig? Versterkt toch de testo...niet?

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 09:03 ----------

En nu is er koffie...

Misschien zou het handig zyn als u, voordat u begint met kuren, de benodigde info verzamelt....werkt wat makkelijker.

Misschien zou het handig zyn als u, voordat u begint met kuren, de benodigde info verzamelt....werkt wat makkelijker.

inderdaad maar een mens kan niet alles weten hé,u ongetwijfeld wel dat is duidelijk!
kan me ook niet herinneren dat ik in mijn eerste bericht om raad heb gevraagd heb me enkel voorgesteld ...
peace:rolleyes:

plopperdeplop !

Ik zou hem lekker naar 12 weken doortrekken en 4 weken nakuren.
En zoals al gezegd, Primo hoger

Eerste week zit erop,trainen gaat goed!
Heb de primo op 400 gezet en de winny op 50.
Heb door de winny wel een goede pomp en krachttoename maar ook elke ochtend na inname (30) lichte hoofdpijn..is dit normaal of is dit toeval?

Primo hoger zetten en langer doseren, 600mg pw en dit voor minstens 14w, 16 zelfs beter. Geloof me, het is uit eigen ondervinding.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 17:03 ----------

Eerste week zit erop,trainen gaat goed!
Heb de primo op 400 gezet en de winny op 50.
Heb door de winny wel een goede pomp en krachttoename maar ook elke ochtend na inname (30) lichte hoofdpijn..is dit normaal of is dit toeval?

Meer water drinken. Paracetamol nemen kan ook geen kwaad.

moet de testo dan ook zolang doorlopen?

Ja, geen probleem

Terug
Naar boven