AndroidHealthClinic

Even voorstellen... :)

Nona Nancee

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m58
Massa
68kg
Hé iedereen,

Laat ik me ook maar even voorstellen, ik ben Nancy, 21 jaar 158 kort en 60 kilo.. Sinds 1 Januari (jaja die goede voornemens;) ) ben ik heel fanatiek 4á5 keer per week in de sportschool te vinden..
Momenteel ben ik 7 kilo kwijt mede door mijn eetgewoontes drastisch aan te passen..

Dit is mijn ritueeltje:
's ochtends cruesli met magere yoghurt of special K met halfvolle melk
's middags idem ditto
's avonds stukje vlees of vis met groenten
In het weekend eet ik "normaal" met het avondeten. (ook weleens pizza enz.)
Tussendoor drink ik veel water/coolbest of thee zonder suiker.

Sinds 3 weken ben ik begonnen met krachttraining naast de eeuwige cardio. 2 spiergroepen op een trainingsdag.
Maar Sinds deze week ben ik door een tip begonnen met een fullbody schema. Heel fijn maar ik train met een aantal mensen die geen cardio doen, waardoor zij vaak een uur meer tijd hebben voor de krachttraining dan ik.

Wat vinden jullie beter? Fullbody of 2 spiergroepen per training

Dit is mijn cardio ritueel:
10 minuutjes warm lopen
30/45/60 minuten fietsen (ligt aan de tijd die ik heb)

Daar begin ik dus altijd mee..

Hopelijk hebben jullie goede tips voor mij:D

Groetjes Nancy

Wat vinden jullie beter? Fullbody of 2 spiergroepen per training

Welkom :)

ligt er toch totaal aan of je voor massa gaat, of meer die platte spieren look.
voor massa kun je het best een spiergroep 1 tot 2x per week max trainen, voor platte spieren moet je vaak veel trainen.

Wat is je doel mag ik vragen? Alleen afvallen of BB?
Igg wees welkom :D

Welkom

Je voeding kan heel veel beter

Ga hier ff rondlezen en kom met een voorstel

suc6

Abo! Welkom! Zoals mack idd al zei, begin met het opstellen van een GOED voedingsschema mbv de stickies. Daarna kan je een schema (in excel) maken en posten en dan krijg je daar weer tips bij. Succes!

Hey meid, welkom. Ik ben bang dat ik het eens ben met de rest qua voeding. Op lange termijn ga je daar echt geen spier mee opbouwen. Wat is je doel?! Puur afvallen of ook echt spieropbouw? Kijk even wat rond naar de voedingsschema's. Je komt vanzelf op ideeën.

Succes (and well done met die 7kg)

• Topic Starter Topic Starter
Welkom :)

ligt er toch totaal aan of je voor massa gaat, of meer die platte spieren look.
voor massa kun je het best een spiergroep 1 tot 2x per week max trainen, voor platte spieren moet je vaak veel trainen.

Ik begon eigenlijk gewoon om af te vallen, maar aangezien ik nog maar 2 kilo kwijt hoef om op streefgewicht te komen(waar ik eigenlijk totaal niet meer in geloof omdat ik er nog lang niet uit zoals ik er uit wil zien).

Sinds ik krachttraining doe zie ik langszaam van die mooie vormen ontstaan in mijn lichaam.
BB gaat mij te ver maar dan wil ik denk ik platte spieren? Weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen?

• Topic Starter Topic Starter
Ben op zoek naar voedingsschemas maar het lijkt wel of ik juist meer moet eten? Kunnen jullie me vertellen wat er dan zo verkeerd is aan de mijne?

Welkom

En post is foto`s

[Wat vinden jullie beter? Fullbody of 2 spiergroepen per training

Dit is mijn cardio ritueel:
10 minuutjes warm lopen
30/45/60 minuten fietsen (ligt aan de tijd die ik heb)

Groetjes Nancy

Welkom hier Nancy
Ik denk dat je moet kijken wat jij belangrijk vind
Wil je afvallen of wil je spiermassa winnen?
Om spiermassa te krijgen moet je goed eten. (iets boven onderhoud)
Trainen als een beer en eten als een konijn dat werkt niet.
Wil je afvallen dan moet je iets onder je onderhoud eten (dat kan je uitrekenen) en dan ook de juiste voeding, maar je moet je zelf niet uithongeren want dan verbrand je spieren ipv vet
Trouwens een krachttraining hoeft niet langer als een uur duren en daarna kan je nog de cardio doen. Dus tijd genoeg lijkt mij.

Ik begon eigenlijk gewoon om af te vallen, maar aangezien ik nog maar 2 kilo kwijt hoef om op streefgewicht te komen(waar ik eigenlijk totaal niet meer in geloof omdat ik er nog lang niet uit zoals ik er uit wil zien).

Sinds ik krachttraining doe zie ik langszaam van die mooie vormen ontstaan in mijn lichaam.
BB gaat mij te ver maar dan wil ik denk ik platte spieren? Weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen?

Met zo'n dieet verlies je vocht, vet en spiermassa.
Kan dus zijn dat je je flink vergist in dat streefgewicht.
Crash diëten werken nooit!

Terug
Naar boven