girl25
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik ben laura en ben 25 jaar en 1.80 lang en ik weeg momenteel 61kg en ik ben best wel sportverslaafd )
Ik ben begonnen met harlopen en zumba en dat deed ik allebei 2 x in de week dat heb ik 2 jaar gedaan.
maar ik wou meer verandering in mijn lichaam vooral gespierder worden.
Vandaar dat ik met krachttraining ben begonnen en het is een nieuwe verslaving geworden.
Ik train 4 x in de week rug, biceps, borst,benen,en daarbij train ik ook met losse gewichten en af en toe een groepsles ervoor bbb of bodypump
en ik heb ook mijn eigen eetschema en dat hou ik nu al 2 maanden vol en ik ga geen een keer met tegenzin naar de sportschool want ik weet waar ik het voor doe )
en ik merk al veel verschil na 2 maanden ik lees al een aantal weken dit forum door en heb er veel van geleerd en ik hoop nog genoeg bij te leren dus als je nog tips of opmerkingen hebt dan hoor ik het graag )
Mijn Eetschema
Ochtend
havermout met melk,
ong 3 uur ertussen
1 x blik tonijn met sla tomaat komkommer
2x kiwi's
Middag
2 volkoren boterhammen met kipfilet
1x appel
later in de middag
1x banaan
Avond
verschilt meestal kip, vis, rundvlees, met rijst en groenten
na het sporten
1 x bak magere kwark met walnoten
1x eiwitshake
Ik ben begonnen met harlopen en zumba en dat deed ik allebei 2 x in de week dat heb ik 2 jaar gedaan.
maar ik wou meer verandering in mijn lichaam vooral gespierder worden.
Vandaar dat ik met krachttraining ben begonnen en het is een nieuwe verslaving geworden.
Ik train 4 x in de week rug, biceps, borst,benen,en daarbij train ik ook met losse gewichten en af en toe een groepsles ervoor bbb of bodypump
en ik heb ook mijn eigen eetschema en dat hou ik nu al 2 maanden vol en ik ga geen een keer met tegenzin naar de sportschool want ik weet waar ik het voor doe )
en ik merk al veel verschil na 2 maanden ik lees al een aantal weken dit forum door en heb er veel van geleerd en ik hoop nog genoeg bij te leren dus als je nog tips of opmerkingen hebt dan hoor ik het graag )
Mijn Eetschema
Ochtend
havermout met melk,
ong 3 uur ertussen
1 x blik tonijn met sla tomaat komkommer
2x kiwi's
Middag
2 volkoren boterhammen met kipfilet
1x appel
later in de middag
1x banaan
Avond
verschilt meestal kip, vis, rundvlees, met rijst en groenten
na het sporten
1 x bak magere kwark met walnoten
1x eiwitshake

Wat is je doel eigenlijk? Aankomen of afvallen?