AndroidHealthClinic

even wat vraagen

Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
62kg
aye ik ben nieuw hier en heb wat vragen, ik ben sinds paar maanden bezig met het trainen van me spieren maar ik heb wat probleemen,
1: ik train maar opeenofanderemanier gaat me vet nietweg
2: mijn abs zit verschil in dikte hoe werk ik dit weg?
3: soms heb ik van dat tintelende gevoel in me spieren en dat heb ik dan elke keer als ik train?
4: ik zie dat er wat verschil is met me borstspieren klopt dat?

beetje veel vragen maarja,;)

aye ik ben nieuw hier en heb wat vragen, ik ben sinds paar maanden bezig met het trainen van me spieren maar ik heb wat probleemen,
1: ik train maar opeenofanderemanier gaat me vet nietweg (Ga eerst maar meer eten en spieren aanzetten voordat je je vet wegwerkt )
2: mijn abs zit verschil in dikte hoe werk ik dit weg? ( Hoe bedoel je? dat de bovenste er beter uitkomen dan de onderste? heeft met vet te maken dat ervoor zit)
3: soms heb ik van dat tintelende gevoel in me spieren en dat heb ik dan elke keer als ik train? (Dan heb je goed getraind)
4: ik zie dat er wat verschil is met me borstspieren klopt dat? (In grote? Zo ja als ze niet symmetrisch zijn gewoon door blijven trainen trekt vanzelf bij)

beetje veel vragen maarja,;)

En word alsjeblieft geen :sd: en train ook je benen en alles en hecht niet teveel waarde aan je abs.

abs en biceps trainen.. dan ben je de man

haha siemerd. oke ten eerste ik sluit me aan bij de vorige 2. train alles! en niet alleen de delen die zichtbaar zijn voor de meisjes. straks zien ze je in bed met 3 gespierde plekken en de rest klopt niet in verhouding.

oke ff wat antwoorden

1: ik train maar opeenofanderemanier gaat me vet nietweg. vet gaat niet 1.2.3 weg stuur ook ff wat je eet en missch is cardio een tip?
2: mijn abs zit verschil in dikte hoe werk ik dit weg? niet gwn beiden abs doortrainen zolang ze allebei groeien
3: soms heb ik van dat tintelende gevoel in me spieren en dat heb ik dan elke keer als ik train? als ik dat heb eet en drink ik ff wat en tis over een paar minuten weg
4: ik zie dat er wat verschil is met me borstspieren klopt dat?
heb ik ook hoor ;) gwn doortrainen en niet de ene wel en de andere niet

• Topic Starter Topic Starter
ik train ook alles maar ik doe nu me bovenlichaam omdat ik altijd veel sporte en veel conditie trainingenmoest doen kreeg ik erg gespierde benen en klopte de verhoudeing van me benen met me bovenlichaam niet meer, darom

Laatst bewerkt:
whaha ik train ook alles maar ik doe nu me bovenlichaam omdat ik altijd veel sporte en veel conditie trainingenmoest doen kreeg ik erg gespierde benen en klopte de verhoudeing van me benen met me bovenlichaam niet meer, darom

die uitleg hebben we hier nu ondertussen al 1000000x gehad hoor :p

whaha ik train ook alles maar ik doe nu me bovenlichaam omdat ik altijd veel sporte en veel conditie trainingenmoest doen kreeg ik erg gespierde benen en klopte de verhoudeing van me benen met me bovenlichaam niet meer, darom

Door conditietraining krijg je geen massive benen.

Dus lul niet. Die paar cm maakt ook niet uit

En nu je benen trainen

Ja. Chickies willen geen 6 pakc en bicepts..

Chicks willen gespierde benen en geld.

Terug
Naar boven