AndroidHealthClinic

Eventjes voorstellen

Tigresse

Novice
Waardering
0
Hallo ben Jamila, 23jaar.
Ik wil graag meer weten over verstandig eten .En de beste work outs.
Ben 1.64 lang en weeg hhh 67 kilo...
Mijn doelen zijn strakkere buik, en meer spiermassa in benen/ bovendijen, heupen.
grtz Ja

Hey Jamila! :D

Leuk dat je je heb aangemeld hier!
Hoop dat je je doelstellingen gaat bereiken hier, veel plezier!

Greetz John ;)

Hallo en welkom .
Post eens iet in de vrouwensectie en vraag daar om hulp m.b.t. jouw doelen .
Naar mijn gevoel kan je best gaan lopen / fietsen en daarbij wat krachttraining doen . Zeker squatten !

mhqbz8.jpg - 127004

Welkom.
Ik denk dat er een hoop info op het forum te vinden is.
En anders komen er wel goede reacties op posts!
Succes

Welkom welkom

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel voor de reacties !!!Ik keek al rond hier, en er staan zeker veel nuttige dingen..Nu heb ik gezien met dat squaten..en heb het zelf ook een tijd gedaan, alleen ik wil uitkijken dat ik bredere schouders krijg.Want heb daar aanleg voor.IK wil zeg maar het liefst een droog lichaam en een supersmalle taille, maar dan wel brede heupen.Maar mijn Buik en Zijkant is het grootste probleem..Ook probeer ik sterke onderrugspieren te creeeren?Als Iemand tips voor mij heeft, Graag..:D...Liefs Ja

Dank jullie wel voor de reacties !!!Ik keek al rond hier, en er staan zeker veel nuttige dingen..Nu heb ik gezien met dat squaten..en heb het zelf ook een tijd gedaan, alleen ik wil uitkijken dat ik bredere schouders krijg.Want heb daar aanleg voor.IK wil zeg maar het liefst een droog lichaam en een supersmalle taille, maar dan wel brede heupen.Maar mijn Buik en Zijkant is het grootste probleem..Ook probeer ik sterke onderrugspieren te creeeren?Als Iemand tips voor mij heeft, Graag..:D...Liefs Ja

FF snel eenpaar tips
Veel cardio doen om vet te verbranden
Squaten is goed voor benen en billen
Buikspieren trainen voor de ribbels (maar zonder gewichten).
Bovenlichaam licht trainen (veel herhalingen met licht gewicht)
Zo worden je schouders ook niet te groot

welcome :thumb:

Welkom en veel plezier/succes met het behalen van je doelen

opzoek naar Reggie Gill

Hallo mensen, ik ben eigenlijk opzoek naar Reggie Gill, wie kent hem en
weet waar ik hem kan vinden ???
Volgens internet is hij mr universe in extreme 2006 en sport ergens in Almere in die tijd.
Ben een ouwe (school)vriendin van vroeger en ben opzoek naar vroegere vrienden om evt een reunie ofzo te organiseren...wie kan mij helpen alvast bedankt
warme groeten Sabina;)

Hallo mensen, ik ben eigenlijk opzoek naar Reggie Gill, wie kent hem en
weet waar ik hem kan vinden ???
Volgens internet is hij mr universe in extreme 2006 en sport ergens in Almere in die tijd.
Ben een ouwe (school)vriendin van vroeger en ben opzoek naar vroegere vrienden om evt een reunie ofzo te organiseren...wie kan mij helpen alvast bedankt
warme groeten Sabina;)

Open anders ff nieuw topic.
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ben aan het trainen voor buik , benen , billen.Maar Lijkt alsof ik smaller word..
Ik hoop niet dat me benen dunner worden of me kont kleiner..Juist integendeel..Misschien heb het met me eten te maken..Ik moet nog een voedingsschema maken.
Ook wil drogere gespierde armen, maar licht gespierd..Welke oefeningen zijn daar goed voor?Grtz Ja

Ben aan het trainen voor buik , benen , billen.Maar Lijkt alsof ik smaller word..
Ik hoop niet dat me benen dunner worden of me kont kleiner..Juist integendeel..Misschien heb het met me eten te maken..Ik moet nog een voedingsschema maken.
Ook wil drogere gespierde armen, maar licht gespierd..Welke oefeningen zijn daar goed voor?Grtz Ja

Dat is normaal, eerst verbrand je wat vet en spieren en daarna bouw je op.

verder advies is te vinden op dit uitgebreide forum onder de daarvoor bestemde Topics.

Je billen zien er lekker uit op je foto;)

Hey nog meer dames met billen!! say Whoop, Whoop!! :p Welcome!!

om de 2.5 á 3 uur eten, 5-6 maaltijden per dag. Hoog in eiwitten (ei-eiwitten, vis, magervlees, kipfilet, kalkoenfilet), laag in complexe koolhydraten (rijst, pasta, suiker). veel groente eten en goede vetten(vette vis, olijolie, noten, avocado etc.)

Als je op je voeding gaat letten zal je zo afvallen en met krachttraining en cardio krijg je een mooi strak lichaam.

FF snel eenpaar tips
Veel cardio doen om vet te verbranden
Squaten is goed voor benen en billen
Buikspieren trainen voor de ribbels (maar zonder gewichten).
Bovenlichaam licht trainen (veel herhalingen met licht gewicht)
Zo worden je schouders ook niet te groot

Hoezo zonder gewichten? ???
Op een gegeven moment moet je de oefeningen toch zwaarder maken, om je (buik) spieren toch te blijven stimuleren om te blijven ontwikkelen?

Terug
Naar boven