Fitness Seller

Exames

Matthias DB

Novice
Waardering
0
Hey,
de exames komen er weereens aan en dat gaat weer studeren worden. Tydens de exames heb ik dus helemaal geen tijd om te gaan trainen ( eventueel 'savond in ht weekend wel), maar nu is myn vraag:
Gaan die twee weken rust veel effect op my hebben en moet ik dan ook ng ht zelfde voedingsschemaaanhouden?

Bedankt,
Matthias

Nee dat gaat niet veel effect hebben, eet gewoon ng genoeg eiwitten,kh zou ik verminderen.

Ach khad precies hetzelfde. Sommige zegge dat je kracht dan toe neemt al neem je rust maar ik heb daar niets van ondervonden. Alleen dat me bench echt helemaal k*t was na die 2 weken. Maar na 1 week zit je weer op je normale niveau dus maak je niet druk :)

Gewoon genoeg blijven eten en het komt goed

Zo af en toe een rustperiode kan inderdaad goed voor je lichaam zijn om optimaal te herstellen. Gewoon goed blijven eten.. en idd kh's rustig afbouwen. Echter zit ik ook in een examen periode en kan gewoon 5 uur in de week trainen ;)

grtz

Voor de examens beginnen multiple zware sets op squat en deadlift draaien. Hard gaan, jezelf kapot trainen.

Hey,
de exames komen er weereens aan en dat gaat weer studeren worden. Tydens de exames heb ik dus helemaal geen tijd om te gaan trainen ( eventueel 'savond in ht weekend wel), maar nu is myn vraag:
Gaan die twee weken rust veel effect op my hebben en moet ik dan ook ng ht zelfde voedingsschemaaanhouden?

Bedankt,
Matthias

neen 2 weken rust kan geen kwaad...
Btw ik heb ook examens en ik train 3 keer de week thuis :)
beetje pompen en fleys met schijven..

of wat op voorhand studeren en gewoon korte maar krachtige trainingen doen tijdens je exame periode...;)

• Topic Starter Topic Starter
Zo af en toe een rustperiode kan inderdaad goed voor je lichaam zijn om optimaal te herstellen. Gewoon goed blijven eten.. en idd kh's rustig afbouwen. Echter zit ik ook in een examen periode en kan gewoon 5 uur in de week trainen ;)

grtz

Serieus? Ik moet van mijn ouders Latijn Wiskunde doen, en dat is echt veel blokke ze. :)

alsje bv 8dagen examens hebt moet je toch geen 8u per dag studeren? leer 4-5u en train een uurtje?

Hey,

Bedankt,
Matthias

Wat voor examens zijn het ?

Kun je niet gewoon nu al beginnen met leren zodat je dan alleen moet herhalen?

ik heb pas midden januari examen en ik studeer nu al...

grtz

Ja zoals iedereen hier zegt, wat kh's naar beneden halen als je niet traint. Een periode van twee weken niet trainen kan goed doen. Is echt zo.

Serieus? Ik moet van mijn ouders Latijn Wiskunde doen, en dat is echt veel blokke ze. :)
Latijnwiskunde is peanuts, wacht maar tot je op unif zit

Krachttraining moet je inderdaad gewoon inplannen tussen het leren door ;)
Jéééps.
Ik ga juist harder tijdens de examens. Tijd geneog om te eten, en 's avonds om te trainen.

Ik zou toch proberen door te trainen, is altijd een mooi ontspanningsmoment :)

ik studeer voor burgerlijk ingenieur en ik kan het combineren met BB...

ik train 3x per week, en ga dan nog naar judo en Penchak silat.
als je niet kan ontspannen wordt je toch helemaal gek..

Ook tijdens de examens? En daarbij krijg je altijd een blokperiode als je op de universiteit zit. En je hebt niet iedere dag examen denk ik.

Maar als je geen uurtje vrij kunt maken om te gaan trainen wil wel zeggen dat je heel veel moeite moet doen om die richting te doen. Precies of je studeert 8 uur aan een stuk.

Gewoon gaan trainen, begin binnekort ook met men examens. Voelt echt stukke beter :)

Ook tijdens de examens? En daarbij krijg je altijd een blokperiode als je op de universiteit zit. En je hebt niet iedere dag examen denk ik.

Maar als je geen uurtje vrij kunt maken om te gaan trainen wil wel zeggen dat je heel veel moeite moet doen om die richting te doen. Precies of je studeert 8 uur aan een stuk.

8 uur aan een stuk studeren is toch niet zeldzaam hier...Sommige leerkracht kondigen echt ZEER laat aan wat je moet leren, en soms is dat nog een extra E-cursus van 100-200 pagina's die je moet leren, en dat vertelt men je dan 3 dagen op voorhand...

Je hebt inderdaad een week blok, en dan natuurlijk de kerstvakantie.
Maar op die week blok heb ik niet eens tijd om alles te lezen :roflol:

Hey,

Bedankt,
Matthias

Boer.

Terug
Naar boven