Fitness Seller

Expeditie Robinson 2013

Volgens mij is het standaard dat je het moet opnemen tegen de persoon op Duivelseiland. Daardoor kwam Fajah Lourens vorig jaar in de samensmelting. Zou best kunnen zijn dat ze alles eens flink veranderen.

Ja dat klopt wel, alleen vorige aflevering was vrij rommelig omdat Veronica eigenlijk naar huis wilde. Vooral omdat je geen strijd ziet tussen Geraldine en Zimra in het voorstukje (vorige aflevering) ben ik benieuwd of Veronica misschien alsnog zegt; ik ga naar huis.
Alles kan nog gebeuren :roflol:

Jan is baas

Ik zou sanne snoeihard doggy nemen he, srsly dat azz

ik word helemaal leip van die sanne

hoe zij jankt daar erger ik me echt kapot aan, zeker als ze tijdens het janken gaat praten

als een klein kind

ik word helemaal leip van die sanne

hoe zij jankt daar erger ik me echt kapot aan, zeker als ze tijdens het janken gaat praten

als een klein kind

fuaaark, kwas haar vergeten, fking stoer doen 15 jaar dit dat :mad::mad:

die stem is ook ziek kinderlijk

Ja..dat zeg ik net :')

Wat zou die wegen?

40-50 kg? Vp 0,001%?

nu misschien tegen de 40kg aangezien je daar niks te eten krijgt.

dat zou goed kunnen trouwens, vorig jaar was faya toch ook iets van 7 kg afgevallen terwijl ze al niet zo dik was.

in vorige seizoenen met "normale mensen", waren er soms deelnemers die 20KG afvielen. Maar deze BN'ers zullen wel meer te eten krijgen wees maar niet bang.

Ik mis de seizoenen waar ze nog zelf eten moesten vangen..:mad:

Valt reuze mee, robinson is voor een groot deel doorgestoken kaart, je krijgt goed te drinken en ze eten meer dan je te zien krijgt ;)

Hoe kom je daar bij? Ik weet toevallig dat ze voor elke proef iets van een energiereep krijgen en dat ze wel aan fris water kunnen komen om te drinken (niet onbeperkt volgens mij). De finalisten zijn ook altijd broodmager dus echt doorgestoken kaart is het niet.

Terug
Naar boven