XXL Nutrition

Nieuws Extra cheeseburgertje kan geen kwaad

:roflol: net alsof iedere 400kcal hetzelfde is. Enig idee hoeveel transvetten daarin zitten. Kan je lichaam echt makkelijk verwerken......

Ach boeien, dikke mensen zijn relaxed, naast hun is mijn fysiek nóg bruter.

Ik eet ongeveer 3000 kcal per dag. Ik ben ruim 80 kg met een vet% van iets van 12-14%. Ik doe 5x per week aan krachttraining en ook nog 6 keer aan cardio. Ik kom aan.

Dus ik denk niet dat een gemiddelde kantoorpik van 70kg met 20% vet en een totaal gebrek aan sportieve bezigheden ff 3000 kcal per dag weg kan rammen zonder wat aan te komen. Tis maar een gokje.

Van 3000 gebeurt er niks bij mij, ook als ik niet train. vanaf 3500/4000 met trainen ga ik pas gainen. En ik doe naast mijn trainen vrij weinig (studie en bijbaan)

Haha, dus volgens het oude template vermageren we maar nu we eenmaal zo mager zijn(!11111!) 'mogen' we weer wat meer schranzen. Man man, dit soort berichten zouden gecensureerd moeten worden.

Het artikel doet me denken aan al die mensen met flink overgewicht die roepen dat ze er niks aan kunnen doen, maar ondertussen wel ongezond eten en veel te weinig bewegen...

De schrijver van het artikel is vast zo'n persoon!

.... laat ze het lekker als excuus gebruiken om ongezond te blijven eten.... wij weten beter! (en dat is te zien!)

Ik eet ongeveer 3000 kcal per dag. Ik ben ruim 80 kg met een vet% van iets van 12-14%. Ik doe 5x per week aan krachttraining en ook nog 6 keer aan cardio. Ik kom aan.

Dus ik denk niet dat een gemiddelde kantoorpik van 70kg met 20% vet en een totaal gebrek aan sportieve bezigheden ff 3000 kcal per dag weg kan rammen zonder wat aan te komen. Tis maar een gokje.

daah, je valt niet af omdat je 5x krachttraining in de week doet. wat denk je je spieren groeien, en spieren wegen meer als vet.

Terug
Naar boven