XXL Nutrition

Extreme Ez bar Curl

Jero88

Cool Novice
Waardering
0
Hey, ik ben nieuw hier op dit forum, en heb meteen een vraagje! Ik heb nogal regelmatig last van mijn polsen bij het Barbell Curlen doordat ik beide polsen een half jaar geleden heb gebroken! Nu kwam ik op de site van Fitness seller 2 verschillende Ez bars tegen!

http://www.fitness-seller.nl/produc...ionele-EZ-Curl-stang-chroom-50mm-x-120cm.html

http://www.fitness-seller.nl/produc...-Super-EZ-Curl-stang-chroom-50mm-x-125cm.html

Ik twijfel welke van de 2 ik het beste kan kopen. Ik was vooral benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de tweede ez bar curl? Laat aub weten hoe de verschillende ez bar curls bevallen, en of je misschien ook last hebt van je polsen bij het ez bar curlen!

THANX

• Topic Starter Topic Starter
Niet zo verlegen mensen?

er is nog niemand geweest die dit topic gelezen heeft, dus kunnen ze ook niet reageren. ik heb geen ervaring met ez bars.

maakt echt niks uit, ik merk geen verschil. Ik zou je keuze laten afhangen van de schijven die je al hebt of wilt kopen. Wil je ook gaan benchen ed, koop je 50 mm materiaal, kun je ook beter een EZ kopen van 50 mm

ik zou zelf voor de 1e gaan omdat ik daarmee train en de 2e nog n ooit gebruikt heb:P

ik gebruik die 1ste ook voor barbell curls krijg anders ook steken in me onderarm...

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de opmerkingen, ik denk dat ik ook geen risico zal nemen en voor de eerste ga! Maar de reden waarom ik dit topic had gepost was omdat ik nieuwsgierig was naar deze extreme variant! En ik hoopte dat er mensen waren die deze ez bar curl hadden!

met die tweede kan je ook hammer curls doen, die zijn wel een must voor goeie biceps.

haha, heb niet goed gekeken. Dacht dat het beide dezelfde vorm hadden,maar dat de 2de gemaakt was voor 50 mm schijven en de eerste voor 30 mm

ja de gewone ezbar is genoeg gebogen om comfortable te zijn
en hammer curls met een ezbar? kijk uit dat je je ogen niet eruit steekt =)

ik gebruik idd liever de 2e, waarbij je polsen en onderarmen in een wat natuurlijke houding liggen!
;)

Bij onze gym maar een 'kromme' barbell. Krijg er last mee van polsen, dus ga ik liever voor gewoon barbells. Oke is wel iets meer moeite om goed stil te blijven met rest van je lichaam, maar das toch ook een mooie vaardigheid om te trainen?

die 2e heb ik zelf geen ervaring mee. misschien kun je het beste fitness-seller zelf even contacteren, zit hier ook op het forum met een topic waar je alle vragen m.b.t het materiaal kunt stellen.

ik vraag me af of die fitness seller hem self ook geburikt.

Terug
Naar boven