XXL Nutrition

Advies bestel volgorde garage gym

Bezoekers in dit topic

Gewichtsstapel latpulley is ideaal, had hem eerst met schijven maar het is de meerprijs wel waard om voor stapel te gaan.

En inderdaad wat tren zegt over de leg curl, ik ben zelf ook niet echt fan van benen trainen. Tuurlijk kan je met barbell prima verschillende oefeningen doen maar leg extension/curl is veel fijner.

Heb nu barbarian power cage + latpulley met gewichtsstapel en leg curl attachment voor t bankje. Ga binnenkort op mezelf wonen en dan verbouw ik de kamer in mijn ouderlijk huis tot volwaardig fitness hok :roflol:

Dan dumbells t/m 40 kilo er bij halen en losse leg curl/seated calve raise. Of evt leg press als ruimte er voor is.

De Barbarian dumbbells (Barbarian Urethaan Dumbbell Sets) zou ik ook wel graag hebben, kost wel heel veel geld :(

Die zullen er dus niet snel komen maar wel een droom... Ik moet het namelijk nog kunnen rechtvaardigen tegenover het vrouwtje he :p
 
Laatst bewerkt:
De Barbarian dumbbells (Barbarian Urethaan Dumbbell Sets) zou ik ook wel graag hebben, kost wel heel veel geld :(

Die zullen er dus niet snel komen maar wel een droom... Ik moet het namelijk nog kunnen rechtvaardigen tegenover het vrouwtje he :p

:roflol: mijn ex gebruikte mijn powercage meer dan ik deed

Had dr niet moeten dumpen, straks krijg ik ook zulke problemen :roflol:
 
Als je een rack hebt en de leg extension/curl dan heb je toch alles wat je nodig hebt man? Mijn setup is ook zo (zie foto bij mijn media) en je kan elk spiertje in je lichaam trainen :P

Ik zou dat leg extension/curl toestel niet meer kunnen missen! Krijgt voor mij zeker de voorkeur op de glute ham raise, maar jij wil dat voor andere doelen gebruiken begrijp ik?


Edit: de lat pulley met 125 kg gewichten die jij hebt staat ook op mijn verlanglijstje ter uitbreiding van mijn half rack! Ben jij er tevreden over?

Gewichten stapel zeer mooi en werkt goed de gewichten zijn echt zo zwaar als wat het aangeeft en een andere plus is dat het tot 125 kg gaat invergelijking met de meeste commerciele gyms.

En betreft de leg extension leg curl ik denk dat die wel moet komen anders ga ik die te zeer missen. Welke heeft jou voorkeur

Barbarian Leg Extension / Leg Curl
Of
Body solid GCEC340 CAM Series leg extension & curl

Kijk ik weet nu dat barbarian zijn naam waar maakt goed en degelijk materiaal is. Body solide heb ik geen ervaring mee prijs range hetzelfde. Ik dacht alleen dat bij die body solide je niet echt een dood punt krijgt bij de oefening nu weet ik wel dat je met elastiek kan wrken en dan zou je dat kunnen voort komen bij de barbarian bv.

Iemand anders ervaring mee
 
Gewichtsstapel latpulley is ideaal, had hem eerst met schijven maar het is de meerprijs wel waard om voor stapel te gaan.

En inderdaad wat tren zegt over de leg curl, ik ben zelf ook niet echt fan van benen trainen. Tuurlijk kan je met barbell prima verschillende oefeningen doen maar leg extension/curl is veel fijner.

Heb nu barbarian power cage + latpulley met gewichtsstapel en leg curl attachment voor t bankje. Ga binnenkort op mezelf wonen en dan verbouw ik de kamer in mijn ouderlijk huis tot volwaardig fitness hok :roflol:

Dan dumbells t/m 40 kilo er bij halen en losse leg curl/seated calve raise. Of evt leg press als ruimte er voor is.
Leg press gaat helaas niet passen garage is 6.5 bij 3. Zou hem wel graag willen. Dumbells komen zeker
 
Ik heb zelf de barbarian en ben daar heel tevreden over :)
 
De Barbarian dumbbells (Barbarian Urethaan Dumbbell Sets) zou ik ook wel graag hebben, kost wel heel veel geld :(

Die zullen er dus niet snel komen maar wel een droom... Ik moet het namelijk nog kunnen rechtvaardigen tegenover het vrouwtje he :p
Dromen moet je hebben. Te minste iets om naar toe te leven. Ik heb een deal met mijn vrouwtje ik ga niet na de gym gezien mijn ploegen dienst en anders weinig thuis als ik ook nog train en heb ook nog een baby. Dus ik ga niet meer na de gym. Maar heb wel de vrijehand om thuis me eigen gym te bouwen.
Crossfiets voor cardio staat gewoon bv in me woonkamen naast de bank richting de tv. En heb dan nog een lege garage. Dus voor mij is het essentieel dat ik alle spier groepen goed kan trainen zonder dat ik na de gym hoef. Zal wel even gaan duren tot alles klaar is ma goed tot die tijd doe ik het met wat ik heb. Het begin is er
 
Mijn homegym is ongeveer net zo groot. En ik heb er wel een leg press in staan, en heb nog ruimte genoeg.
 
Afgelopen zomer heb in van mijn garage mijn eigen kracht hok gemaakt. Nu train ik minimaal 4x in de week. Dag 1 bost biceps, dag 2 rug triceps, dag 3 benen, dag 4 schouders nek. Ik train gemiddeld 1,5 tot 2 uur per trainings sessie.

Nu heb ik dus een vraag nu het kouder begint te worden en ik veel zweet merk ik dat er vocht op de raam van de deur komt te zitten en de gecoate vloer ook vochtig word. Nu weet ik niet of er meer mensen zijn die dit plobleem gehad hebben of hebben. En wat jullie hierop hebben verzonnen.

Kan dit mijn garage schaden de vocht?

Garage zie foto begin topic.
Garage deur is een ijzere kantel deur en de muur waar de deur in zit is enkel steens met tocht/lucht gaten. Dak niet geisoleerd.

Moet ik de gaten dicht maken en ontvochtiger plaatsen of isoleren?

Iemand tips
 
Afgelopen zomer heb in van mijn garage mijn eigen kracht hok gemaakt. Nu train ik minimaal 4x in de week. Dag 1 bost biceps, dag 2 rug triceps, dag 3 benen, dag 4 schouders nek. Ik train gemiddeld 1,5 tot 2 uur per trainings sessie.

Nu heb ik dus een vraag nu het kouder begint te worden en ik veel zweet merk ik dat er vocht op de raam van de deur komt te zitten en de gecoate vloer ook vochtig word. Nu weet ik niet of er meer mensen zijn die dit plobleem gehad hebben of hebben. En wat jullie hierop hebben verzonnen.

Kan dit mijn garage schaden de vocht?

Garage zie foto begin topic.
Garage deur is een ijzere kantel deur en de muur waar de deur in zit is enkel steens met tocht/lucht gaten. Dak niet geisoleerd.

Moet ik de gaten dicht maken en ontvochtiger plaatsen of isoleren?

Iemand tips

Ventilatie
 
Ventilatie. Ok maar ik heb echt het idee dat het al flink tocht ik heb vier tocht gaten in de enkelsteens muur dit zijn verticaal geplaatste stenen en ruimte er tussen en de garage poort sluit aan geen een kan netjes dicht af
 
Dit dus..

Je kan last van schimmelvorming krijgen.
En een ontvochtiger dan of heeft dit met die gaten en nietgeisoleerde garage geen zin. vind het namelijk al aan de koudere kant om nu ook nog de garage deur of garage een stuk open te zetten zie ik niet echt zitten. Was zelfs aan het overwegen om echt in de winter een petrolium kacheltje neer te zetten
 
En een ontvochtiger dan of heeft dit met die gaten en nietgeisoleerde garage geen zin. vind het namelijk al aan de koudere kant om nu ook nog de garage deur of garage een stuk open te zetten zie ik niet echt zitten. Was zelfs aan het overwegen om echt in de winter een petrolium kacheltje neer te zetten

Zou gewoon na je training deur half uurtje open zetten. Als het koud is dan is de lucht droog meestal dus het verdampt wel..
 
Zou gewoon na je training deur half uurtje open zetten. Als het koud is dan is de lucht droog meestal dus het verdampt wel..
Goede oplossing voor op korte termijn. Maar wil toch ook iets hebben om over na te denken voor op langere termijn
 
Back
Naar boven