AndroidHealthClinic

f*cking veel pijn aan de pezen

Besmir

Novice
Waardering
0
hallo

ja zoals ge ziet in de titel. Heb al enkele dagen fOcking veel zeer aan mn armputjes(pezen) kan mn armen nog steeds niet helemaal strekken..
weet iemand hier iets goed tege of wa dan ook das ondragelijk die pijn

Naar de dokter? Normaal gesproken rust nemen en pezen laten herstellen, dus niet belasten iig. Maar als het zoveel pijn doet zou ik wel naar de dokter gaan.

is het soms een eind geleden dat je getraind hebt?
Als ik een eindje niet train en dan de eerste keer goed armen aanpak heb ik dat probleem ook

gewoon laten rusten :)

• Topic Starter Topic Starter
is het soms een eind geleden dat je getraind hebt?
Als ik een eindje niet train en dan de eerste keer goed armen aanpak heb ik dat probleem ook

ja dat is altyd zo. Had een klein operatie achter de rug . 2 weken niet kunnen trainen. Dinsdag biceps & rug gedaan en altydd mijn armen die zeer doen de rest niet .

ja dat is altyd zo. Had een klein operatie achter de rug . 2 weken niet kunnen trainen. Dinsdag biceps & rug gedaan en altydd mijn armen die zeer doen de rest niet .

zeker na biceps en rug zouden mijn armen pijn doen, kstel voor dat je het gewoon laat rusten. Ik kon dat wel een weekje voelen, daarnaa geen last meer van :)

• Topic Starter Topic Starter
zeker na biceps en rug zouden mijn armen pijn doen, kstel voor dat je het gewoon laat rusten. Ik kon dat wel een weekje voelen, daarnaa geen last meer van :)

ja vandaag al 3de dag niet getraind. Heb voltaren Gel gekocht. die helpt nog redelijk hoop zo snel mogelijk er weer in te vliegen!
thnx vr de reactie ;)

Wat heb je voorn training gedaan dan? High rep?

rust houden, ga anders ff langs de fysio.

even laten rusten en niet al te zwaar trainen,glucosamine is ideaal voor pezen en gevrichten en overal verkrijgbaar.veel beterschap:D

glusaminechondroitinmsm.gif

glucosamine doet niks voor pezen hoor tjappie.
uberhaupt niet bewezen dat het iets doet voor gewrichtskraakbeen.

ot: rust nemen, indien het na een weekie nog pijn doet naar de huisarts gaan.

pezen. kan wel meer dan een jaar duren voor het helemaal genezen is. ik heb er ook last aan gehad. nu, een jaar later is het verdwenen. ik heb eerst een tijdje gerust en dan mijn biceps gedurende het hele jaar niet te hard getraind. getraind tot ik een beetje pijn had en mijn handen zo gehouden tijdens bicepsoef zodat ik het minder voelde. ook speciale rekoef voor elleboog. gedaan. laat je vooral niet vangen door die middeltjes zoals osteobolin C, glucosamine enz.. diegene die je dat aanpraten, weten er niks van en hebben zelfs nog nooit een peesblessure gehad. dat helpt helemaal niet. ik heb er ook mijn geld aan uitgegeven en het was weggesmeten geld. de dokter had mij gezegd dat het lang kon duren en dat het beter was om licht te trainen ipv niets te doen want dan komt het toc weer terug. die pezen moeten gewoon tijd krijgen om sterker te worden. daar bestaan wel speciale oef voor. klimmers doen die oef ook dikwijls als ze last hebben door de vele pull up's die ze doen. ik heb het ook daarvan gekregen.

pezen. kan wel meer dan een jaar duren voor het helemaal genezen is. ik heb er ook last aan gehad. nu, een jaar later is het verdwenen. ik heb eerst een tijdje gerust en dan mijn biceps gedurende het hele jaar niet te hard getraind. getraind tot ik een beetje pijn had en mijn handen zo gehouden tijdens bicepsoef zodat ik het minder voelde. ook speciale rekoef voor elleboog. gedaan. laat je vooral niet vangen door die middeltjes zoals osteobolin C, glucosamine enz.. diegene die je dat aanpraten, weten er niks van en hebben zelfs nog nooit een peesblessure gehad. dat helpt helemaal niet. ik heb er ook mijn geld aan uitgegeven en het was weggesmeten geld. de dokter had mij gezegd dat het lang kon duren en dat het beter was om licht te trainen ipv niets te doen want dan komt het toc weer terug. die pezen moeten gewoon tijd krijgen om sterker te worden. daar bestaan wel speciale oef voor. klimmers doen die oef ook dikwijls als ze last hebben door de vele pull up's die ze doen. ik heb het ook daarvan gekregen.

heeft bij mij ook een jaar geduurd... idd heel licht blijven trainen en heel langzaam weer opbouwen

Volgens mij is het gewoon de spierpijn die je van je bicep training hebt overgehouden. Dat voel je meestal aan de binnenkant van je elleboog. Kan goed zeer doen ja, maar niet te druk over maken.

als het geen spierpijn is zou ik even langs de fysio gaan

Heb ik ook eens gehad en duurde 2 maand voor ik normaal kon trainen. Kon zelfs men sleutel niet in het slot draaien. Ondertussen weinig gewicht en veel herhalingen gedaan.

Terug
Naar boven