- Waardering
- 410
Weet je wel heel zeker dat je de pezen bedoelt.
Pezen zijn "verbindingsstukken"en dus niet rekbaar.
Wat ik denk is n overbelasting van de spier
Pezen zijn niet rekbaar?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je wel heel zeker dat je de pezen bedoelt.
Pezen zijn "verbindingsstukken"en dus niet rekbaar.
Wat ik denk is n overbelasting van de spier

Laatst was nog een heel topic over kuitspieren trainen waarin naar voren kwam dat de achillespees juist wel rekbaar is, en dat je daarom kan bouncen met kuiten trainen zonder veel spieren te gebruiken.
Laatst was nog een heel topic over kuitspieren trainen waarin naar voren kwam dat de achillespees juist wel rekbaar is, en dat je daarom kan bouncen met kuiten trainen zonder veel spieren te gebruiken.
pezen. kan wel meer dan een jaar duren voor het helemaal genezen is. ik heb er ook last aan gehad. nu, een jaar later is het verdwenen. ik heb eerst een tijdje gerust en dan mijn biceps gedurende het hele jaar niet te hard getraind. getraind tot ik een beetje pijn had en mijn handen zo gehouden tijdens bicepsoef zodat ik het minder voelde. ook speciale rekoef voor elleboog. gedaan. laat je vooral niet vangen door die middeltjes zoals osteobolin C, glucosamine enz.. diegene die je dat aanpraten, weten er niks van en hebben zelfs nog nooit een peesblessure gehad. dat helpt helemaal niet. ik heb er ook mijn geld aan uitgegeven en het was weggesmeten geld. de dokter had mij gezegd dat het lang kon duren en dat het beter was om licht te trainen ipv niets te doen want dan komt het toc weer terug. die pezen moeten gewoon tijd krijgen om sterker te worden. daar bestaan wel speciale oef voor. klimmers doen die oef ook dikwijls als ze last hebben door de vele pull up's die ze doen. ik heb het ook daarvan gekregen.
Volgens mij is het gewoon de spierpijn die je van je bicep training hebt overgehouden. Dat voel je meestal aan de binnenkant van je elleboog. Kan goed zeer doen ja, maar niet te druk over maken.
aan de binnenkant van je elleboog zitten de aanhechtingen van je pezen en niet de spieren. Heb zelf ook aan de binnenkant van mijn elleboog heel lang pijn gehad. Ik ben eigenwijs door blijven trainen met als resultaat dat de pees afscheurde van het bot. (operatie inmiddels een 1/2 jaar geleden)