AndroidHealthClinic

FadderMakker`s Log.

FadderMakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
250
Tijd voor een logje, ik train nu ruim een jaar en hoop door hier op dbb mijn workouts te posten wat tips te krijgen of negatieve karma daar waar nodig is ;D

Mijn doel is voornamelijk kracht, kwa massa ben ik nu al redelijk tevreden (85kg/1.82cm) Eind dit jaar wil ik max 92kg wegen. Hopelijk heb ik tegen die tijd ook de volgende 1rm`s. DL200/SQ150/MP75

Laatste tijd is trainen een beetje bij ingeschoten door omstandigheden, binnenkort komt hier iig verandering in. Hier mijn laatste training:

16-03-07:
Military Press:
2x8x45
2x5x45
2x4x45

Pendlay Row:
5x8x65

Bench Pin Press (5e pin):
4x50
4x60
4x65
4x70
4x80
2x85

Dumbbell Row:
5x8x30

Seated Face Pulls:
5x10x30

sucses met je logje en met het bereiken van je doelen :thumbs:

Succes met het behalen van je doelen..

Wat zijn je PR's nu?

Succes met je log.
Wat voor schema ga je volgen?

Succes met je log, zal 't proberen te volgen.

succes met je log kerel !

• Topic Starter Topic Starter
Danku, danku ^^

@Jesaja: Op 5-03 heb ik 4x115 gefull squat. MP 4x60 op 13-02, DL 2x140 paar maanden terug.

@FlyingFox: Dit schema zat ik aan te denken, volgens mij had Jesaja dat ook een keer gevolgd.

Maandag(heavy)
sq opbouwen tot 5rm
mp ^
rows ^

abs
static holds

Woendag(light)
sq 5x5 met 80% van topset maandag
mp ^
rows ^

side raises
triceps (pushdowns, extensions, dips)
abs

Vrijdag(medium)
sq 5x5 met 90% van maandag topset
mp ^
rows ^

biceps (hammer, barbell curl)
static holds
abs

20-03-07:
Squat:
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100
2x110
15x85

Benchpress:
8x50
8x60
4x65
4x70

Chinups:
11x
5x wijd

Comment: Sad :( Intensiteit, load, en volume te laag.

Laatst bewerkt:
Dat is idd wel een lekker schema.. heeft me bestwel goede PR's gebracht.

Juist, ben benieuwd :>

Vandaag ben ik niet wezen trainen, maakte en verkeerde beweging en toen had ik ineens last bij ademen. Al een keer eerder gehad en het schijnt vaker voor te komen bij krachtsporters ???

Anyway, normaal weeg ik mezelf nooit maar besloot om vandaag maar eens op de weegschaal te gaan staan. Ben zo`n 6kg afgevallen de afgelopen tijd waardoor mijn bw op een monstrous 79 a 80 kg komt te staan. Ben wel een stuk droger geworden dus hopelijk heb ik niet al te veel spiermassa ingeleverd.

goe bezig en succes man!!

Vervelend, is het iets in je middenrif of zo?

Niet blijvend toch?

Denk het, ter hoogte van mijn borst ongeveer. Is nu overigens al over dat gelukkig wel, was de vorige keer ook zo.

Maar goed, het is niet te geloven maar ik heb nu weer een andere blessure. Deze lijkt iets k*tter te zijn. Liep gisteravond de trap af en ineens schoot het in mijn rug, niet helemaal onder in maar iets erboven. Rond de spinae erector lijkt een spiertje te zijn verrekt, voel ik voornamelijk als ik mijn bovenlichaam 'twist' / draai en mijn onder lichaam stil houd.

Ik word er echt schijtziek van, de laatste tijd het een na het ander. En het lijkt nog eens niet door het trainen te komen aangezien ik potverdomme al een maand geen goede training meer heb neer kunnen zetten :( Op deze manier haal ik het nooit en weeg ik dalijk 75kg, iig genoeg zielig gedaan ik ga di wel naar de dokter en kijken of ik een afspraak met de fysio kan maken. Hoezee.

Klote, toch geen spit hoop ik?

Voorzichtig met je rug, ben benieuwd wat de dokter zegt.

Ej maat succes ermee!

Ik weet hoe vervelend het is, die pijntjes in je rug, ik heb er echt een grafhekel aan! Net als luuc ben ik ook benieuwd naar wat de dokter erover zal zeggen...

Ik heb dus heel erg lang last gehad van zo'n pijntje tussen mijn schouderbladen als ik mijn hoofd naar naar links of rechts bewoog... Nu ruim anderhalve maand geen zware loads meer op mijn traps gehad (wat ik voorheen wel deed met fullsquatten, ik vind gewichten rond de 100 kg in ieder geval wel zwaar ;) ) en geen zware pulls (zoals deadlift e.d.). Gelukkig mocht het baten; ik heb er nou bijna geen last meer van! Mijn rug heeft het afgelopen half jaar nu nog nooit zo goed gevoeld!

Ik ben weer rustig begonnen met deadliften (weer rustig aan het opbouwen tot ik hopelijk binnenkort 150 kg naar boven trek), maar fullsquatten kan ik nog steeds niet omdat ik simpelweg gruwelijke pijn in mijn beide schouders krijg als ik de barbell in positie houd... Elleboogblessure is ook frustrerend... Ik kan geen zware presses meer doen, helemaal niks!

Maar ik blijf erbij dat revalidatie oefeningen, goed eten en heel veel rust uiteindelijk zal resulteren in volledig herstel! Pas wel op dat je niet nog lager in je lichaamsgewicht zakt, anders wegen we dadelijk evenveel...

Hopelijk heb je iets aan deze post, de enige schrale troost is dat je niet de enige bent met zwaar irritante blessures...

Gr. Luuk

Joah dankje, bij jou zit er dus nu eindelijk ook wat vordering in gelukkig. Het moet nu verdomme maar eens klaar zijn met dit gezeik. Anders kan ik mijn doel bij stellen naar de 'geripped ondervoede somaliër look' die haal ik dan nog wel dit jaar 8P

Vandaag naar fysio gegaan, eerst het probleem ff oplossen van mijn rug aangezien ik denk dat ik daar het meeste last van kan hebben kwa trainen. Hij dacht dat het een rib was die verschoven was, nu moet ik iedere ochtend/avond 2 oefeningen doen en dan zien we wel weer volgende week. Wat wel fijn is dat ik gewoon weer kan trainen, moet dan wel minder gewicht pakken. Reps zullen dus rond de 8a10 liggen, eigenlijk is mijn log dan niet meer PL waardig :') Maar goed, kan ik wel weer ff wat massa opbouwen aangezien mijn bw vanochtend rond de 75/78 zat.

succes met je trainingen en hopelijk raakt je probleem met je rug/middenrif opgelost !

Op verzoek verplaatst

Thanx :).

Ik start met dit schema, vandaag eerste training gehad. Is meer bodybuild gericht, en voornamelijk recovery de eerste week.
Anyway dit is mijn schema:

Dag1: (push)
squat 4x12
bench 4x8
mp 3x10
dips 3 sets
triceps pushdown 3x10

abs

Dag2: (pull)
squat 5x10
pendlay row 4x8
uprightrow 3x10
chin up 3 sets
barbell curl 3x8

abs

Dag3: (fb)
squat 5x8
incline bench 4x8
bor 4x8
pp 4x10
dumbbell row 4x10

abs

prehab: leg curl, side raises, seated dumbbell curls, face pulls.

En dit was mijn eerste training weer sinds 2 weken.

3-04-07 (push)
Leg press:
4x12x150

Benchpress:
2x8x50
8x55
8x50

Military press:
3x10x30

Dips:
3x5 BW

Triceps pushdown: