TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat jouw advies om morgen aandelen te kopen nog steeds Broto?avoid grexit if possible staat er. Wilt zeggen dat ze grexit liever niet zien, maar als het moet, dan moet het. Het hangt dus van tsiparas af voor hen. Ik geloof dat tsiparas wel gaat inbinden en snel de nieuwe hervormingen door zn parlement kan jagen. (voordien had ie 251 van de 300 stemmen voor)
+- 100 Miljard willen de Grieken hebben, ben geen econoom maar is dat niet hetzelfde als geld gaan pompen in een auto van 35 jaar oud die net nog niet van ellende uit elkaar valt ?
Staat jouw advies om morgen aandelen te kopen nog steeds Broto?
wtf is het alweer omhoog gegaan? Was toch tijd 53 miljard. Geef ze een hand en ze willen een arm, en dan nog bijten in de hand die hen voedt. Geen cent meer en Grexit lijkt mij de beste keuze. Anders leren ze het nooit.
http://m.deredactie.be/#!/snippet/55a2b8fa0cf21e49aa626041
De factuur lijkt met het uur op te lopen. Het jongste document van de eurogroep schat de Griekse financieringsbehoefte voor de komende drie jaar nu al op 82 à 86 miljard euro in. Anders gesteld: alle 11 miljoen Grieken zouden collectief 130 dagen lang hun maximaal toegelaten 60 euro uit de flappentapper moeten halen, om aan dat bedrag te komen.
Dit is een staatsgreep. Dat is de boodschap die op dit moment trending is op Twitter via de hashtag #Thisisacoup. In Griekenland is het op dit moment de meest gebruikte hashtag. In België, waar Twitter-trends wel vaker worden gedomineerd door de Europese wijk in Brussel, eveneens.
Ook nobelprijswinnaar Paul Krugman mengt zich en zegt dat de vlag 'dit is een staatsgreep' perfect de lading dekt. Hij schrijft dat in een blog met de veelzeggende titel 'Killling The European Project.'
Eveneens op twitter: Grieken roepen hun premier op om met opgeheven hoofd het laatste voorstel van de eurolanden af te slaan en de Europese top te verlaten. Hashtag: @TsiprasleaveEUsummit.
is dit nu het punt waarop het realisme het in de EU wint van het idealisme?
overwinning voor de mensheid lijkt me