Fitness Seller

Fake norditropin. 2 soorten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1992_73

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
118
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Hey jongens, ik heb net men nieuwe norditropin vergeleken met men oude en deze zijn opvallend verschillend.

Het gaat om 2 soorten :Engelstalige versie en de deense veronderstel ik.

Nu is er een duidelijk verschil wat betreft de verpakking + cartridge.
Foto's volgen nog zodat ik kan vergelijken met mensen die ook nordi hebben.

Om te beginnen is er een duidelijk verschil wat betreft de schroefdraad.
Bij mijn deense versie loopt deze helemaal door hoewel het bij de engelse versie zich tot de helft beperkt..

Ik upload straks foto's !
2afe879.jpg

2ly26iw.jpg

9kweb8.jpg

29c72c6.jpg

901261.jpg

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wil binnenkort wat nordis halen dus handig om te weten. Kan het niet gewoon uit een andere fabriek zijn? Ik zeg maar wat, omdat het ook uit andere landen komt?

Ik heb de Deense dus als je een foto upload kan ik je wel zeggen of die echt is.
Is die Engelstalige toevallig uit Bangkok, Thailand??

• Topic Starter Topic Starter
foto's gepost :)
De lichtgroenere cartridge is engels en de deense is wat blauwer.

---------- Post added 29 October 2013 at 16:38 ----------

Ben benieuwd wil binnenkort wat nordis halen dus handig om te weten. Kan het niet gewoon uit een andere fabriek zijn? Ik zeg maar wat, omdat het ook uit andere landen komt?

Lijkt me sterk , ook is er bij de engelse versie geen braille schrift op het karton en bij de deense wel.

foto's gepost :)
De lichtgroenere cartridge is engels en de deense is wat blauwer.

---------- Post added 29 October 2013 at 16:38 ----------

Lijkt me sterk , ook is er bij de engelse versie geen braille schrift op het karton en bij de deense wel.

Heb je de Engelse al gebruikt ?

Ja engelse heb ik al gebruikt, in totaal 2x 30 iu op 5 weken ongeveer.
Merk er niets van, op rare dromen na. maar dit kan evengoed door bv de AAS of peptides komen.

Ja precies .. En van de Deense merkte je wel iets ?

Kan ik niet over oordelen man, ik ben begonnen met 6iu sinds gisteren.
Als deze nu ook fake blijken te zijn word ik helemaal wild !

Dus om even duidelijk te zijn :

Ik gebruik nu 5 weken HGH , sinds gisteren gebruik ik de deense variant. Hiervoor gebruikte ik de engelse versie.

Laatst bewerkt:
Kan ik niet over oordelen man, ik ben begonnen met 6iu sinds gisteren.
Als deze nu ook fake blijken te zijn word ik helemaal wild !

Ja snap ik man kanker zooi .. Ik dacht ik ga over op nordi zit ik sowiso met goed spul en dan nu dit soort grapjes ik hoop dat ze beide echt zijn voor je man .. Ook voor mijzelf trouwens ghehe.. Ik volg dit toppic sowiso tot de waarheid boven water is

Ja het is echt k*t, zeker omdat je toch een flinke cent betaald aan 30 iu.
Als deze deense nu ook fake is en ik zet dagelijks 6 iu dan is het een heel duur grapje !
Kan ik evengoed op 10iu hyge.cn gaan zitten.

Dacht dat braille toch wel 1 v/d dingen is waar je op moet letten bij pharma grade hgh?

Ja het is echt k*t, zeker omdat je toch een flinke cent betaald aan 30 iu.
Als deze deense nu ook fake is en ik zet dagelijks 6 iu dan is het een heel duur grapje !
Kan ik evengoed op 10iu hyge.cn gaan zitten.

Ow je hebt nu een Deense ? En hiervoor Engelse gebruikt ?en je bent er van overtuigd dat die Engelse fake is ?

Ja ik heb nu dus de deense versie. De deense versie is deze met braille en blauwere dop op de vial.
Ook loopt deze schroefdraad helemaal door , bij de engelse loopt deze maar half door.

Volgens mij is de engelse fake. over de deense ben ik niet zeker.
Daarom wil ik nu even vergelijken met mensen die ook nordi hebben liggen of gebruikt hebben.

---------- Post added 29 October 2013 at 17:37 ----------

Dacht dat braille toch wel 1 v/d dingen is waar je op moet letten bij pharma grade hgh?

Dit geeft volgens mij helemaal geen uitsluitsel maar het geeft natuurlijk wel wat meet vertrouwen door het detail.

Die Deense ziet er precies zo uit als de mijne, alleen ik heb een ander batchnr maar ook beginnend YU....
Weet 100% zeker dat de mijne goed zijn...dus die van jou ws ook.

Die uit Thailand kan ik niks over zeggen...is bijna niks over te vinden.

Oke man! geeft me toch wat meer zekerheid.
Die thaise zie je wel veel voorbijkomen op internet bij "online dealers" zegt ook al genoeg volgens mij :)
Op het einde van de week kan ik vast wat meer zeggen over de deense versie, die 6iu zou ik toch moeten voelen aankomen.

Ok dus resumerend waar opgelet moet worden.. Schroefdraad moet doorlopen, blauwe kleur dop(niet licht groen), beginnen met yu(of kan dat ook verschillen?).

Dan nog even..Is al zekerheid dat die andere(Engelse) nep is of kan die ook nog echt zijn? Het braille doosje hoort die bij de Deense?

Iemand nog andere tips waar op te letten?

Die engelse kan ik niet met zekerheid beantwoorden.
Wel kan ik zeggen dat er wel HGH inzat naar mijn gevoel. Heftige dromen etc en ik heb met deze engelse rustig opgebouwd waardoor ik met die deense maar even last had van tintelingen op 6iu.
Maar 90% kans dat die gewoon fake is.
Het Braille doosje hoort bij de DEENSE variant batchcode beginnend met YU.

Alle medicijnen die ik bij de apotheek haal, bevatten brailleschrift.
Geen idee of dat dus tegenwoordig met alle medicijnen is, maar het viel mij wel op laatst.

Ok thanks jongens. Heb nu wel wat "handvaten" om op te letten.

Die Deense ziet er precies zo uit als de mijne, alleen ik heb een ander batchnr maar ook beginnend YU....
Weet 100% zeker dat de mijne goed zijn...dus die van jou ws ook.

Die uit Thailand kan ik niks over zeggen...is bijna niks over te vinden.

Die engelse kan ik niet met zekerheid beantwoorden.
Wel kan ik zeggen dat er wel HGH inzat naar mijn gevoel. Heftige dromen etc en ik heb met deze engelse rustig opgebouwd waardoor ik met die deense maar even last had van tintelingen op 6iu.
Maar 90% kans dat die gewoon fake is.
Het Braille doosje hoort bij de DEENSE variant batchcode beginnend met YU.

Kan Deense krijgen maar doosje is zonder braille. Wat vinden jullie daarvan? Wil er 10 kopen dus vind wel tricky. Over batchnummer heb ik nog geen uitsluitsel gekregen maar ga erop letten dat het met YU begint, al zal een ander batchnummer natuurlijk ook weer niet zeggen of het nep is toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven