AndroidHealthClinic

Fake norditropin. 2 soorten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan Deense krijgen maar doosje is zonder braille. Wat vinden jullie daarvan? Wil er 10 kopen dus vind wel tricky. Over batchnummer heb ik nog geen uitsluitsel gekregen maar ga erop letten dat het met YU begint, al zal een ander batchnummer natuurlijk ook weer niet zeggen of het nep is toch?

Staat er op de achterkant van het doosje ; DK - 2880 Bagsvaerd en daar onder Danemarca ?

Zonder braille zou ik niet vertrouwen man .. De Deense die ik tot nu toe zag bevatte braille.. Heb ook n fake gezien die claimde Deens te zijn maar had geen braille

Deense is ALTIJD met braille. Ik heb hier originele Deense liggen, kan wel een foto plaatsen als iemand daar iets aan zou hebben.

Deense is ALTIJD met braille. Ik heb hier originele Deense liggen, kan wel een foto plaatsen als iemand daar iets aan zou hebben.

Graag!

De Deense die ik vrijdag wil gaan halen is zonder braille. K*t dus?

Weet iemand ook hoe het zit met omnitrope en genotropin? Qua braille etc. Die hebben ze ook liggen dus vandaar.

Als ze al Deense Nordi hebben liggen zonder braille (wat heel zeker fake is) dan zou ik de rest persoonlijk ook niet vertrouwen.
Ik zal straks wel een paar foto's plaatsen als ik wat meer tijd heb.

Heb verschrikkelijke goede gains op die Deense Norditropin geboekt de afgelopen weken, maar deze heeft ook weer een ander batchnummer en exp. datum. Begint dus niet met YU. Kan ook zijn dat die Thaise Nordi onder licentie in Thailand is gemaakt, maar ik zou mijn vingers er niet aan branden.

IMG_0310[1].jpg

Heb verschrikkelijke goede gains op die Deense Norditropin geboekt de afgelopen weken, maar deze heeft ook weer een ander batchnummer en exp. datum. Begint dus niet met YU. Kan ook zijn dat die Thaise Nordi onder licentie in Thailand is gemaakt, maar ik zou mijn vingers er niet aan branden.

Verschrikkelijk goede gains in slechts afgelopen weken? Gains op hgh in weken? Wat is dat tegenwoordig?

Vind maar raar en geloof er allemaal niks van, ik zit zelf nu 5 maanden aan de hgh en heb geen verschrikkelijk goede gains hoor. En heb heus geen meuk gehad, heb bewust allerlei verschillende merken gebruikt hyges.com.cn en .cn, Alley, genetropin, omnitrope.

Wel wat droger en vooruitgang maar dat ligt meer in de lijn der verwachtingen dan bovenstaande.

Voor mij dan in ieder geval. Voor iemand die al nokkie vol zit zal dat zeker anders zijn. Maar wilde laten zien dat de batchcode van Norditropin niet persé met YU hoeft te beginnen. Deense Norditropin zonder braille op de doosjes is niet origineel. Die Thaise zou kunnen omdat ze het onder licentie maken.

Voor mij dan in ieder geval. Voor iemand die al nokkie vol zit zal dat zeker anders zijn. Maar wilde laten zien dat de batchcode van Norditropin niet persé met YU hoeft te beginnen. Deense Norditropin zonder braille op de doosjes is niet origineel. Die Thaise zou kunnen omdat ze het onder licentie maken.

Alsof ik nokkie vol zit bedoel je? Het word alleen maar vreemder. Vertel eens over die gains? Over hoeveel kg hebben we het dan in enkele weken?

Die Thaise kon ik trouwens krijgen maar heb ik niet aangedurfd vanwege de tegenstrijdigheden dus vind je post zeker interessant alleen dat gains verhaal is een beetje jammer, zeker als ik naar je stats kijk.
Die Thaise die ik gezien heb beginnen met KY. Ik moet er vandaag toch heen dus kan wel even foto maken, lijken zo op het eerste oog exact dezelfde.

Hoeveel iu nori gebruik je Rico ?

Week 1 t/m 6 nam ik 5IU elke dag en vanaf week 6 tot nu (week 11) 9IU 5/2.

Hoe weet je dan of je op AS of HGH zo gegroeid ben, ik vind HGH heerlijk maar merkte het vooral omdat ik al me vet verloor, had nou niet ineens massive gains ook al zat ik in me kuur toch op sommige dagen op 10iu hyges.

Zoals beloofd paar foto's van de nordi uit Thailand, heb er maar een paar meegenomen werd toch nieuwsgierig, ga eens maandje proberen.

2djq9gw.jpg

4htp1y.jpg

Hoe weet je dan of je op AS of HGH zo gegroeid ben, ik vind HGH heerlijk maar merkte het vooral omdat ik al me vet verloor, had nou niet ineens massive gains ook al zat ik in me kuur toch op sommige dagen op 10iu hyges.

Mijn gains waren ook vooral het vetverlies, wat ik ook als doel heb gesteld en kreeg de hardheid weer terug in mijn spieren.

Mijn gains waren ook vooral het vetverlies, wat ik ook als doel heb gesteld en kreeg de hardheid weer terug in mijn spieren.

Ja dat is geloofwaardiger, al zei je dat niet in eerste instantie maar goed het is internet en voor hetzelfde geld ging het erin als zoete koek.;)
We zien het threw de fingers.:)
Al is minimaal 1500,- wel een beetje veel in 11wkn voor vetverlies (450iu 15x 30iu nordi).
Ik noem de hardere spieren bewust niet want dat had je ook gerealiseerd met 2 potjes winny, wat je er misschien ook wel naast hebt lopen. Neem aan dat je de hgh niet only neemt.
Verder niet vervelend bedoeld, misschien komt het zo over maar ik probeer het alleen een beetje reëel te houden.

Jij hebt ook n leuk inkomen of niet trem ? Paar kitjes van dit paar kitjes van dat nu weer even een paar kitjes nordi meegenomen om te proberen haha . Wat voor werk doe je als ik vragen mag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven