- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt ook n leuk inkomen of niet trem ? Paar kitjes van dit paar kitjes van dat nu weer even een paar kitjes nordi meegenomen om te proberen haha . Wat voor werk doe je als ik vragen mag ?

Is het nou niet zo dat hgh only gewoon weg te traag is voor het menselijke lichaam en alleen echt goed werkt met insu erbij. Anders beter aan de peps gaan om zo goedkoper en sneller het zelfde doel te behalen en misschien nog wel meer?

Niet echt de topic om op in te gaan maar **** it haha
Ja klopt maar niet een of andere dwaas... 50 plusser stats 125+ kilo op 8% ofzo..
Tuurlijk doet het zijn ding echt wel, maar hij zegt pas echt 100% werkt met insuline erbij... Wil je niet aan de insu kan je beter met igf/mgf en cjc/ghrp cycle's werken... Zelf maand om maand dit gedaan en resultaten waren echt verbluffend.
In Jan. ga ik aan de voor de eerste hgh en later ook insu bij pakken dus ben benieuwd![]()
Niet echt de topic om op in te gaan maar **** it haha
Ja klopt maar niet een of andere dwaas... 50 plusser stats 125+ kilo op 8% ofzo..
Tuurlijk doet het zijn ding echt wel, maar hij zegt pas echt 100% werkt met insuline erbij... Wil je niet aan de insu kan je beter met igf/mgf en cjc/ghrp cycle's werken... Zelf maand om maand dit gedaan en resultaten waren echt verbluffend.
In Jan. ga ik aan de voor de eerste hgh en later ook insu bij pakken dus ben benieuwd![]()
Oke man! geeft me toch wat meer zekerheid.
Die thaise zie je wel veel voorbijkomen op internet bij "online dealers" zegt ook al genoeg volgens mij
Op het einde van de week kan ik vast wat meer zeggen over de deense versie, die 6iu zou ik toch moeten voelen aankomen.