XXL Nutrition

Fake norditropin. 2 soorten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij verkoopt HGH denk ik :roflol:

:trollface:

Jij hebt ook n leuk inkomen of niet trem ? Paar kitjes van dit paar kitjes van dat nu weer even een paar kitjes nordi meegenomen om te proberen haha . Wat voor werk doe je als ik vragen mag ?

Iets met zelfstandig en ondernemer...

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Heb inmiddels een extra koelkast vol dus is wel een idee ja.:D

Mijn vrouw noemt me altijd Jacob dubbel, ik koop namelijk nooit van iets 1 ding. Toen ik 3 jaar geleden m'n motorrijbewijs haalde had ik ,eerlijk waar, op een gegeven moment 9 motoren.

Ach elke gek z'n gebrek..

Laatst bewerkt:
Of hoe ouder hoe gekker :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb weer een nieuw norditropin.
Verschillend aan de voorgaande. Duidelijk dat er dus toch goeie fakes in omloop zijn.
Ik post morgen wat foto's

hmm wel raar dit zeg

Wat zijn de verschillen dan ? Rn zijn ze beide Deens ?

Hierbij de nieuwe norditropin met de voorgaande.
Ze zijn allebei DEENS maar toch verschillend !

Bovenaan heb je mijn vorige nordi en onderaan de nieuwe.
Je kunt duidelijk het verschil van schrijfwijze zien maar ook de kleur verschilt sterk.
Onderste schrift is veel zwarter van kleur. (op de foto niet zo goed te zien)
2jfvop.jpg

Als je goed kijkt zie je op deze foto ook verschil.
Je hebt die blauwegroene "balk" waar er een soort van extra grijze rand rond zit.
Deze is ook duidelijk verschillend.
Links nieuwe batch / rechts oude
ht5nix.jpg

Hier is het opvallendste verschil : kleur van de kop verschilt, schroefdraad loopt niet door bij de nieuwe.
Ook is de kleur van het opschrift op het flesje weer veel zwarter en een ander lettertype.
Hier heb je onderaan de nieuwe batch en bovenaan de oude.
2re4g04.jpg

Ik moet wel zeggen dat de laatst batch er het meest kwaliteits vol uitziet en aanvoelt.
Dit viel me meteen op bij het uitpakken. Daarom dat ik ze meteen wou vergelijken met de vorige die ik had. En toen zag ik dat ik weer een ander type had.

Zat bij de gene waar het schroefdraad niet doorloopt wel exact 1,5 ml ?

Zou ik zo niet weten man, normaal wel ja.
Zal het bij het volgende patroon even testen.

Is het nou niet zo dat hgh only gewoon weg te traag is voor het menselijke lichaam en alleen echt goed werkt met insu erbij. Anders beter aan de peps gaan om zo goedkoper en sneller het zelfde doel te behalen en misschien nog wel meer?

Is het nou niet zo dat hgh only gewoon weg te traag is voor het menselijke lichaam en alleen echt goed werkt met insu erbij. Anders beter aan de peps gaan om zo goedkoper en sneller het zelfde doel te behalen en misschien nog wel meer?

Nee, peptides zijn geen partij voor groeihormoon in mijn ervaring.
Ik heb geen idee waar je het over hebt wat betreft "te traag voor het menselijke lichaam"....volgens mij heeft iemand je wat wijs gemaakt :P

Niet echt de topic om op in te gaan maar **** it haha :)

Ja klopt maar niet een of andere dwaas... 50 plusser stats 125+ kilo op 8% ofzo..

Tuurlijk doet het zijn ding echt wel, maar hij zegt pas echt 100% werkt met insuline erbij... Wil je niet aan de insu kan je beter met igf/mgf en cjc/ghrp cycle's werken... Zelf maand om maand dit gedaan en resultaten waren echt verbluffend.

In Jan. ga ik aan de voor de eerste hgh en later ook insu bij pakken dus ben benieuwd :P

Ja klopt maar niet een of andere dwaas... 50 plusser stats 125+ kilo op 8% ofzo..

Tuurlijk doet het zijn ding echt wel, maar hij zegt pas echt 100% werkt met insuline erbij... Wil je niet aan de insu kan je beter met igf/mgf en cjc/ghrp cycle's werken... Zelf maand om maand dit gedaan en resultaten waren echt verbluffend.

In Jan. ga ik aan de voor de eerste hgh en later ook insu bij pakken dus ben benieuwd :P

Peps zijn per maand zeker net zo duur man.

Misschien waar jij ze koop mikieB.... het feit dat je minimaal 6 maanden aan de hgh moet om nieuwe spierencellen te krijgen is het toch wel traag? igf/mgf gaat stuk sneller dan wel plaatselijk... Maar goed ik ben geen held om alles goed neer te zetten :_

Als iemand groot is wil dat niet meteen zeggen dat ie weer wat ie doet of dat de theorie die hij erbij verzint klopt.
Maar ik begrijp nu wat je met traag bedoelt. Het klopt inderdaad dat het lichaam een lange tijd nodig heeft om nieuwe spiercellen aan te maken. Insuline naast hgh zorgt voor nog meer igf1 aanmaak en dus nog meer nieuwe spiercellen. Tevens is insuline een nutrient partitioner/pusher dus zal je op korte termijn al veel massa pakken (dit effect heb je ook zonder hgh).

Mgf verhoogt sateliet cellen (cellen die nog alles kunnen worden) igf zet deze cellen om in spiercellen (igf kan je los zetten maar wordt ook aangemaakt door hgh).
Cjc/ghrp verhoogt je aanmaak van hgh, maar ik moet echt zeggen dat ik het los injecteren van hgh beter vind werken. Ik zit nu ongeveer een jaar of al wat langer op hgh en mijn fysiek is de afgelopen maanden abnormaal vooruit aan het gaan.

In eerste instantie zegt men wel vaak dat hgh niet boeiend is behalve dat je droog blijft, want dit is wat je vrij snel al zal merken, maar ik kan je verzekeren dat hgh je echt monsterlijk groot kan maken als je het de tijd en geld gunt.

Oke helder testo, wat ik al zei ben geen held om het zo netjes neer te schrijven! We gaan het meemaken !

Thx

Oke man! geeft me toch wat meer zekerheid.
Die thaise zie je wel veel voorbijkomen op internet bij "online dealers" zegt ook al genoeg volgens mij :)
Op het einde van de week kan ik vast wat meer zeggen over de deense versie, die 6iu zou ik toch moeten voelen aankomen.

En werkt de deense wel??

Ze werkten allemaal :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven