MuscleMeat

Fake norditropin. 2 soorten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Same here. Ik heb er zelf geen logische verklaring voor behalve wat optionele:
- verschillende fabrieken welke verschillende machines hebben staan (evt overgenomen fabrieken die eerst andere hgh/slin/whatever maakten)
- ze zijn gewoon hele goeie fakes
- ze maken expres verschillen in de batches om ons te ****en :D

Pin me nergens op vast, want ik weet het absoluut niet waarom deze batches anders zijn van elkaar en of dat iets zegt over de echtheid.

• Topic Starter Topic Starter
Ja erg vreemd he testoflesje.. Ik snap het ook allemaal niet zo goed.
Maar ze doen in ieder geval hun werk en daar gaat het om.

[QUOTE=Testoflesje;8214010
- ze maken expres verschillen in de batches om ons te ****en :D

Haha denk echt niet dat ze dat doen om ons te ****en. Zou raar zijn als er maar 1 batch in omloop zou zijn, zeker voor een product dat uiterlijk zo'n 2 jaar houdbaar is.

Zou ik zo niet weten man, normaal wel ja.
Zal het bij het volgende patroon even testen.
Laat je niet leiden door alleen batchnr's, heren. Mensen die fakes maken, zijn al jaren slim bezig. Die faken alles zo goed, dat het meestal nauwelijks te onderscheiden is van real stuff. Erg jammer!

Iedereen doet hard zijn best om zijn droomfysiek te bereiken, stopt er alle tijd en geld in, en moet zich helaas druk maken omdat er mensen zijn die hier misbruik van maken.

Ik heb hier ook de Deense zie foto:

image.jpg

Als je kijk tnaar die 2 kruisjes (die poppetjes voorstellen op het doosje) dan mogen de "armen" van de poppetjes elkaar niet raken. Bij veel fakeversies is dit wel zo, kijk maar naar de foto van de TS. Ook hoort er braille op de doosjes.

Als je kijk tnaar die 2 kruisjes (die poppetjes voorstellen op het doosje) dan mogen de "armen" van de poppetjes elkaar niet raken. Bij veel fakeversies is dit wel zo, kijk maar naar de foto van de TS. Ook hoort er braille op de doosjes.

Echt? :P Bij mij raken die kruisjes elkaar wel, staat er ook braille op maar ze doen volgens mij hun werk wel. Begon er mee in m'n cruise en merkte toch wel aders die eruit popten en wat drogere look, alsmede die rare net echt lijkende dromen.

Geauwehoer is het, zou bijna zeggen maar gewoon op Hyges te gaan, weet je iig zeker dat je geen HG spul hebt maar betaal je de helft minder.

Fake :) Ik maak vanavond een duidelijk topic aan ! Ik had het al even beloofd maar vanavond maak ik er werk van. Simpel om te herkennen hoor jongens.

In die fake zit trouwens nog steeds hgh hoor :)

Dit doosje is ook voorzien van braille

Dit doosje is ook voorzien van braille

En de armen raken elkaar niet. Ik heb deze ook maar door alle verhalen word je er niet zekerder van of je je dure centjes goed besteed of niet.
Maar ik zit nu denk ik een week of 2 op 4iu nordi en 4iu omnitrope en ik kan de hele dag in slaap vallen, dus ja ik hoop dat het toch z'n werk doet.

Doosje

image.jpg

Ik gebruik het nu een week 3iu pd
Heb in de ochtend al flink last van mijn handen en erg moe

Nooit last van m'n handen gehad.. Als ik komende week dezelfde batch krijg knal ik er gewoon in 1x 10 iu in, kijken of ik last van m'n klauwen krijg. Is dit een 'verplichte' side van Gh in het begin dan?

Nooit last van m'n handen gehad.. Als ik komende week dezelfde batch krijg knal ik er gewoon in 1x 10 iu in, kijken of ik last van m'n klauwen krijg. Is dit een 'verplichte' side van Gh in het begin dan?

Nee tuurlijk niet. Ligt ook aan de dosering natuurlijk. Toen ik begon heb ik ook niks opgebouwd zoals ze zeiden dat het ivm sides beter zou zijn en ben gelijk op 5iu gaan zitten.

En de armen raken elkaar niet. Ik heb deze ook maar door alle verhalen word je er niet zekerder van of je je dure centjes goed besteed of niet.
Maar ik zit nu denk ik een week of 2 op 4iu nordi en 4iu omnitrope en ik kan de hele dag in slaap vallen, dus ja ik hoop dat het toch z'n werk doet.

Ik ga deze batch volgende week laten testen ik zal de resultaten posten.
Want naar mijn idee is dit de originele

Doosjes moet je eigenlijk niet naar kijken, want heel vaak worden de vials gejat zonder doosje omdat dit makkelijker mee te nemen is. De doosjes worden vrijwel altijd nagemaakt.

Doosjes moet je eigenlijk niet naar kijken, want heel vaak worden de vials gejat zonder doosje omdat dit makkelijker mee te nemen is. De doosjes worden vrijwel altijd nagemaakt.

Daar dacht ik ook net aan, maar waarom wordt dan de braille als kenmerk van real genoemd :p Sowieso slaat dat nergens op, ik weet bijna zeker dat niemand hier braille kan lezen dus **** knows wat er staat haha.

Voor de ervaren jongens, zet 's op een rijtje waaraan je echte nordi kunt herkennen? Liefst met plaatjes met markeringen van de betreffende punten?

Ik heb tijdje zomacton gehad
Waren 12iu flesjes denk
Heb toen voor te testen 12 iu in 1 shot gezet
ik was de dag erna 2 kg zwaarder (was helemaal opgeblazen door vocht) toen altijd op 4-6iu gezeten. Geen last van krampen vocht etc... Terwijl ik dit met hyge en blue/green tops wel had.
Werd er wel rete droog van op korte tijd

Tjah lijkt me sterk dat ze de vials gaan uitpakken om dan weer terug in te pakken.
Ook verschilt de cartridge kop duidelijk.. Een norditropin pen is universeel en gaat echt niet plots een andere schroefdraad en prikkop krijgen.

---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 16:36 ----------

Daar dacht ik ook net aan, maar waarom wordt dan de braille als kenmerk van real genoemd :p Sowieso slaat dat nergens op, ik weet bijna zeker dat niemand hier braille kan lezen dus **** knows wat er staat haha.

Voor de ervaren jongens, zet 's op een rijtje waaraan je echte nordi kunt herkennen? Liefst met plaatjes met markeringen van de betreffende punten?

Ik maak er vanavond werk van !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven