AndroidHealthClinic

fake sustanon

joery22

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
91kg
ok heb gister mijn spullen binnen gekregen zou sustanon van schering krijgen is alleen turkse sustanon geworden nou ben ik even op internet gaan zoeken en ben deze ook tegen gekomen hij is alleen FAKE !!!!!!!!

ben hem tegen gekomen op[Link niet meer beschikbaar]

nou is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze ampullen
en moet mijn dealer dit hebben geweten of kan hij ook genept zijn de deca
die er bij zit lijkt wel echt te zijn en ik heb stromba van gs dus moet goed zijn

Als op de ampul daadwerkelijk maar 32mg aan dosering staat opgeschreven moet je dealer dit zeker geweten hebben. Maar kijk eens goed, volgens mij zal er toch wel een totaal aantal mg'en van 250mg op staan, niet?

Dan zijn ze zeerwss echt! Vrienden van me hebben er ervaring mee, ze gingen erop als een speer.

• Topic Starter Topic Starter
op de ampullen staat natuurlijk gewoon 250 mg maar op bodypage zeggen ze dat in deze specifieke batch maar 19 mg testosterondecanoaat en 13 mg
testosteronfynilpropionat zit dus in totaal 32 mg niet echt genoeg om op te groeien lijkt me ik heb mijn dealer inmiddels gesproken en die zweert dat ze echt zijn. dus hoop ik dat er hier iemand is die deze ampullen ook heeft gehad

de deca is trouwens van norma hellas en heeft als lotnr: l 0403024
en exp 03-2006

Je zal toch even een paar foto's moeten maken voordat we kunnen zeggen dat het echt of nep is!

joery22 zei:
op de ampullen staat natuurlijk gewoon 250 mg maar op bodypage zeggen ze dat in deze specifieke batch maar 19 mg testosterondecanoaat en 13 mg
testosteronfynilpropionat zit dus in totaal 32 mg niet echt genoeg om op te groeien lijkt me ik heb mijn dealer inmiddels gesproken en die zweert dat ze echt zijn. dus hoop ik dat er hier iemand is die deze ampullen ook heeft gehad

Bro ik weet wat je bedoelt.
Heb zelf ook ooit fakes gehad van Schering.
Ben terug gegaan naar men dealer en heb er andere voor gehad.
En jah ook je dealer is afhankelijk van zen leverancier dus of hij het weet zal je nooit weten maar als het een beetje ''grote'' en betrouwbare leverancier is dan zal hij niet moeilijk doen en ze terug nemen

de sustanon kun je vinden op de link die wordt aangegeven ik zal proberen wat foto's te maken

Terug
Naar boven