MuscleMeat

Fake test?

LeanInProgress

Dutch Bodybuilder
Waardering
86
Lengte
1m50
Massa
40kg
Maatje van mij.. (nee ik niet mijn shit is wel real)
Twijfelt of hij echte test heeft.
Hij is aangekomen en kracht gaat langzaam omhoog. Maar toch heeft hij ergens zijn twijfels.
Zijn ballen zijn wel gekrompen (dipshit wilt nog niet aan de hcg laatste 6 weken pas.. Volgende week dus)
Bloedtest wilt ie ook pas later doen. Als je ballen krimpen door het geen dat je inspuit dan mag je aannemen dat er wel werkzame stof in zit lijkt me toch? Heeft btw de 300mg/ml merk. En zover ik weet zijn die nog niet fake toch?

blauw is niet fake. en meten is weten...

• Topic Starter Topic Starter
Jup dat dacht ik dus ook. Als ie dan weer twijfelt dondert ie maar naar de huisarts om een bloedtest aan te vragen.
Thx

Vanwaar de twijfels? Zo te horen werkt zn testo prima? en idd Testo van Uitermate Piemelig is gewoon real.

Hij heeft een paar trainingen (niet achter elkaar) een klote training gehad. En hij zit nu in de 5e week en hij is 5kg omhoog met squat. Hij had verwacht dat ie wel meer omhoog zou zijn gegaan onderhand. (Gewicht gain is wel 7kg) Geen energie enzo. Maar kan ook natuurlijk voeding zijn

Mwah, ik werd ook niet heel veel sterker op test only ofzo hoor.. 7kg gewicht omhoog is gewoon real testo dus.
Mensen denken tegenwoordig dat je van een simpele test kuur van 100 naar 150kg bench toegaat in 8 weken ofzo..

Had ik ook gehoopt tho :P

Thanks voor de antwoorden!
Vertel het hem morgen wel zal die vast geruster zijn. Ik zelf ben nu ook wat gerust gesteld :)

Ik wou van de week.
blauw bestellen werd mij verteld.
Dat ze stoppen is dat waar?
Of weer een fabeltje

aangekomen, kracht gaat omhoog en ballen zijn gekrompen… whats the question??

Je mag toch niet zomaar naar de huisarts om een bloedtest aan te vragen? Moet je toch symptomen hebben van low t oid?

Dacht dat je gewoon mocht aanvragen alleen niet vergoed werd zonder goeie reden?

Edit: Niet meer gemaakt:'( NOOO dit was eindelijk eentje met echt 10ml...

Mwah, ik werd ook niet heel veel sterker op test only ofzo hoor.. 7kg gewicht omhoog is gewoon real testo dus.
Mensen denken tegenwoordig dat je van een simpele test kuur van 100 naar 150kg bench toegaat in 8 weken ofzo..

ging van 110 naar 140 in 16 weken tren;d haha

Hij heeft een paar trainingen (niet achter elkaar) een klote training gehad. En hij zit nu in de 5e week en hij is 5kg omhoog met squat. Hij had verwacht dat ie wel meer omhoog zou zijn gegaan onderhand. (Gewicht gain is wel 7kg) Geen energie enzo. Maar kan ook natuurlijk voeding zijn

wat is het probleem 7 kg is toch vet goed :D

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Je mag toch niet zomaar naar de huisarts om een bloedtest aan te vragen? Moet je toch symptomen hebben van low t oid?

toch wel hoor , een goeie dokter vinden is de boodschap

Terug
Naar boven