Fitness Seller

fatburn

fab22

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik ben opzoek naar een fatburner die zn werk goed doet en geen bijwerkingen heeft.
Liefst een zonder of weinig cafeïne inhoud.
Ik lees wel eens van die reviews waarvan mensen niet kunnen slapen doordat ze een faburner in hebben genomen.
Dat wil ik juist voorkomen.

Weten jullie misschien een goeie?

Hallo,

Ik ben opzoek naar een fatburner die zn werk goed doet en geen bijwerkingen heeft.
Liefst een zonder of weinig cafeïne inhoud.
Ik lees wel eens van die reviews waarvan mensen niet kunnen slapen doordat ze een faburner in hebben genomen.
Dat wil ik juist voorkomen.

Weten jullie misschien een goeie?

Dan moet je hem niet in een relatief korte tijd voordat je gaat slapen innemen..
Als je 's ochtends/begin van de middag inneemt zal je echt geen problemen met slapen hebben als je dat normaal ook niet hebt.
Dexaprine is een aanrader maar gewoon met een lage dosis beginnen. Pas als je tolerantie ervoor hebt opgebouwd de dosis wat verhogen, zo minimaliseer je de ongewenste effecten.

Dexaprine sliep ik eerste dagen nog slecht van als ik hem 's ochtends om 7:00 uur al had ingenomen.

Dexaprine neem ik alleen op rustdagen, want vind het opgejaagde gevoel ook niet fijn op trainingsdagen en word er ook altijd licht misselijk van.

Heb ook een potje Fat Attack staan en daar zitten veel minder stimulanten in. Er zit wel cafeïne in, maar volgens mij een veel lagere dosis want heb geen last van een opgejaagd gevoel. Slaap er ook prima op. Die gebruik ik dus op trainingsdagen/cardio

Als je echt helemaal geen cafeïne wil zou ik gewoon los groene thee extract suppleren ofzo eventueel aangevuld met wat andere losse ingrediënten uit de bekende fatburners.. Volgens mij zit er in elke fatburner wel een stimulant

Ik heb ook Dexaprine gehad ben nu een week over gestapt op een andere ( fat-attack van XXL nutrition ) maar heb nooit geen problemen gehad met slapen hoor !!! en ik nam hem altijd 06:00 "sochtends in en hij werkt maar 8 uurtjes gewoon zoals al eerder gezegt is kleine dosis innemen bv een halve en dan met de tijd een hele anders kan het ook zijn dat heb ik wel gehad dat je als je een hele inneemt je braak neigingen krijgt en/of griep aanvallen .... verder een perfecte fatburner !!!!

Ik heb ook Dexaprine gehad ben nu een week over gestapt op een andere ( fat-attack van XXL nutrition ) maar heb nooit geen problemen gehad met slapen hoor !!! en ik nam hem altijd 06:00 "sochtends in en hij werkt maar 8 uurtjes gewoon zoals al eerder gezegt is kleine dosis innemen bv een halve en dan met de tijd een hele anders kan het ook zijn dat heb ik wel gehad dat je als je een hele inneemt je braak neigingen krijgt en/of griep aanvallen .... verder een perfecte fatburner !!!!

Naar welke gaat je voorkeur uit :) ?

Naar welke gaat je voorkeur uit :) ?

Voor het "grove" werk Dexaprine en voor de laatste % Fat-attack maar goed ik heb fat-attack niet vanaf het begin van het cutten gebruikt dus maar vind fat-attack wel beter qua gebruik en dosis, deze neem je 1 capsule 's ochtends dan 1 voor middag eten en 2 voor het avond eten niks geen rare gevoelens en bijwerkingen maar met dexaprine heb ik dat wel gehad griepaanvallen en overgeven als ik een hele nam....... dus ik zeg dan Fat-attack..

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de informatie.

Ik denk dat ik een groene thee extract pak.
Lijkt me toch te heftig om een fatburner te nemen.

Bedankt voor de informatie.

Ik denk dat ik een groene thee extract pak.
Lijkt me toch te heftig om een fatburner te nemen.

Fat-attack is goed te doen heeft geen bijwerkingen en is goed te doseren maar de keus is aan jezelf !! veel succes !

Moet het echt zonder caffeine zijn?

Ik had namelijk laatst hetzelfde probleem met het vinden van een juiste pre-workout.
Of het was mega goor, of het liet me moeilijker in slaap vallen of het maakte me enorm onrustig.

Het product van de link hieronder doet naar mijn mening wel z'n werking zonder vervelende bij-effecten.
Carnitin Fatburner
Misschien het proberen waard.

Reageer je zo extreem op cafeine dan? Ik heb dat namelijk totaal niet.

Terug
Naar boven