Fitness Seller

Fatburner

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Ik ga na een paar weken in mijn cut een fatburner erbij nemen voor wat extra resultaten, nu heb ik wel een paar keer t5 als pre workout gebruikt en toen vond ik die al heftig, laat staan als ik gewoon op kantoor zit, dus zo'n sterke gaat hem niet worden. Nu is de vraag, heeft een fatburner zoals Get ripped van xxl of andere eigen merk fatburners wel nut?
 
Alle legale vetburners helpen ietsjes (lees: bijna niets), mits je je voeding ook op orde hebt. Verwacht er geen wonderen van.
 
Op het verbranden van vet op zich volgens mij niet. Kan mss wel je hongergevoel een beetje onderdrukken en je wat energie geven tijdens het cutten.
 
Een fatburner kan wel degelijk nut hebben, alleen waarschijnlijk niet op de manier zoals de meesten van ons willen. Fatburners gaan er niet voor zorgen dat je ineens meer vet gaat verbranden. Wel kan het je hongergevoel onderdrukken, waardoor je dus wat minder gaat eten (en een calorietekort is essentieel om vet te verliezen). Ook kan het gebruik van een fatburner je op mentaal gebied helpen. Omdat je nu een supplement gebruikt om het vet verlies te stimuleren zal je zelf waarschijnlijk ook wat bewuster en meer gemotiveerd omgaan met je eetpatroon (minder snel de neiging om te cheaten).
 
Je kunt ook koffie gebruiken als hongerstiller en kaneel om de insulinegevoeligheid te verbeteren.
 
Back
Naar boven