Fitness Seller

Fatburners

Bezoekers in dit topic

doct crown

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2011
Berichten
40
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Hey allemaal,

Zorgt een fatburner voor een verminderd eetlust?
Mijn doel is om me vet % naar beneden te brengen en klinkt een fatburner wel lokkelijk
maar is dat ook wel zo? Ik was een slechte eter, onregelmatig, te weinig, te ongezond.
Dat heb ik sinds 4 weken doorbroken en dat behoud ik veel liever dan een fatburner als supp te gebruiken,
waarbij me eetlust weer weg gaat en zo weer opnieuw kan beginnen.

Maar klopt het wel wat ik zeg, en kan ik zonder problemen een fatburner gebruiken?
Verschilt dit per merk burner, verschilt dit per persoon?
En zijn er nog andere bijwerkingen die vaak voorkomen?

Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.

Gr Marvin
 
Hey allemaal,

Zorgt een fatburner voor een verminderd eetlust?
Mijn doel is om me vet % naar beneden te brengen en klinkt een fatburner wel lokkelijk
maar is dat ook wel zo? Ik was een slechte eter, onregelmatig, te weinig, te ongezond.
Dat heb ik sinds 4 weken doorbroken en dat behoud ik veel liever dan een fatburner als supp te gebruiken,
waarbij me eetlust weer weg gaat en zo weer opnieuw kan beginnen.

Maar klopt het wel wat ik zeg, en kan ik zonder problemen een fatburner gebruiken?
Verschilt dit per merk burner, verschilt dit per persoon?
En zijn er nog andere bijwerkingen die vaak voorkomen?

Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.

Gr Marvin

1. Heb je al je dagelijkse behoefte uitgerekend?
2. Heb je al een voedingsschema gemaakt waarin deze is verwerkt?
3. Heb je het eventuele sporten wat je doet hierin verwerkt?
4. Een fatburner werkt naar mijn mening wel, maar je moet jezelf afvragen of je deze nu al wilt gebruiken.
Een fatburner is ook een supplement, deze pillen hangen helaas niet naast de peren. Je moet er niet vanuit gaan dat deze fatburner de kilo's voor jou eraf gaat 'burnen'. Het werkt alleen in combinatie met een voedingschema die klopt, en een portie motivatie en doorzettingsvermogen tijdens de training. Alleen een fatburner en daarna tv kijken helpt niet.

Het is mooi dat je hulp zoekt via dit forum, keep up the good work! en hard trainen!
 
1. Heb je al je dagelijkse behoefte uitgerekend?
2. Heb je al een voedingsschema gemaakt waarin deze is verwerkt?
3. Heb je het eventuele sporten wat je doet hierin verwerkt?
4. Een fatburner werkt naar mijn mening wel, maar je moet jezelf afvragen of je deze nu al wilt gebruiken.
Een fatburner is ook een supplement, deze pillen hangen helaas niet naast de peren. Je moet er niet vanuit gaan dat deze fatburner de kilo's voor jou eraf gaat 'burnen'. Het werkt alleen in combinatie met een voedingschema die klopt, en een portie motivatie en doorzettingsvermogen tijdens de training. Alleen een fatburner en daarna tv kijken helpt niet.

Het is mooi dat je hulp zoekt via dit forum, keep up the good work! en hard trainen!



Ik heb een voedingschema die 500 kcal onder me behoefte zit met daarin me trainingschema verwerkt.
Daarmee ben ik nu even bezig en zie ook resultaat. Alleen dacht ik misschien kan ik het een extra "boostje" geven met een fatburner. Ik begrijp heel goed dat met alleen een fatburner het niet zal worden.
Maar ben bang dat de fatburnen een vol gevoel zal geven, daardoor zal ik van me eetschema afwijken
en dat wil ik niet. Het heeft wat moeite gekost om in die routine te komen en dat gaat nu perfect.
Vandaar dus de vraag of er veel voorkomende bij effecten zijn van een fatburner. Motivatie en doorzettings
vermogen in het trainen is het probleem ook niet maar in het eten wel zoals naar mijn idee veel mensen
die bezig zijn met sporten.

Bedankt voor je reactie,

Gr
 
Ik heb een voedingschema die 500 kcal onder me behoefte zit met daarin me trainingschema verwerkt.
Daarmee ben ik nu even bezig en zie ook resultaat. Alleen dacht ik misschien kan ik het een extra "boostje" geven met een fatburner. Ik begrijp heel goed dat met alleen een fatburner het niet zal worden.
Maar ben bang dat de fatburnen een vol gevoel zal geven, daardoor zal ik van me eetschema afwijken
en dat wil ik niet. Het heeft wat moeite gekost om in die routine te komen en dat gaat nu perfect.
Vandaar dus de vraag of er veel voorkomende bij effecten zijn van een fatburner. Motivatie en doorzettings
vermogen in het trainen is het probleem ook niet maar in het eten wel zoals naar mijn idee veel mensen
die bezig zijn met sporten.

Bedankt voor je reactie,

Gr

Ik gebruik nu zelf ook een fatburner, heb deze toen de tijd gekocht bij bodyenfitshop.nl Ik merk niet dat het mij een vol gevoel geeft. Ik neem de pil 's ochtends bij het ontbijt, en om 11 uur heb ik alweer trek (ik weeg 116kg). Ik weet niet of het effectief werkt, waarschijnlijk zit dat ook gedeeltelijk tussen je oren en zal de winstmarge van deze pillen denk ik ook wel hoog liggen. Het heeft bij mij zodanig effect dat ik de dag bewust begin. Ik neem deze pil omdat ik ook bezig ben met afvallen, dit geeft mij een stukje bewustwording dat ik er tegenaan moet. Ik ben sinds 16 feb 4,7KG afgevallen, of deze pillen daar invloed in hebben gehad weet ik niet.
 
Back
Naar boven