MuscleMeat

FC de kampioenen

vond het vroeger wel leuk om eens naar te kijken,maar nu is het toch wel té simpel hoor,zeker nu met die fernand,echt kleuterniveau...

• Topic Starter Topic Starter
super!! kristoff!!

maar idd die herhalingen komen ook m'n strot uit,buiten de zone en alles kan beter mogen ze gerust heruitzenden,zalk nog lang met veel plezier naar kijken

De plot is nu geschikt voor kleuters, de reeks had moeten stoppen nadat Oscar & Dimitri weg waren...

Kampioenen is eigenlijk gewoon voor kinderen.

Ik vond het jammer dat DDT vervangen werd, was toch wel een belangrijk pion. En ja hoeveel Vlaamse komische series zijn er? Dus in mijn ogen mag het wel blijven.

het hele concept is nu wel compleet uitgemolken, je kan toch geen volledige seizoenen blijven vullen met "een misverstand".

En sinds het vertrek van Jacques Vermeiren is het niveau steil omlaag gegaan, zeker met de introductie van DDTwannabees BTW(:rolleyes:) en Fernand. DDT had diepgang terwijl deze twee enkel irriteren.
Haal nu Johny Voners nog uit de reeks en er blijft niks meer over.

het hele concept is nu wel compleet uitgemolken, je kan toch geen volledige seizoenen blijven vullen met "een misverstand"

Idd, waarom niet eens een vlaamse reeks naar Amerikaans model zoals Friends, My Wife And Kids, According To Jim enz, maar zoals je zegt Bart altijd die misverstanden pfff...

Geef mij dan maar "In De Gloria" ofzo.

Idd, waarom niet eens een vlaamse reeks naar Amerikaans model zoals Friends, My Wife And Kids, According To Jim enz, maar zoals je zegt Bart altijd die misverstanden pfff...

Geef mij dan maar "In De Gloria" ofzo.

Idd, voetbalvrouwen is een prima voorbeeld van een remake van een succesvolle amerikaanse serie. Meer van dat :thumbup:

fc de kampioenen zijn heerlijk, vooral markske is de max, die aflevering waarin hij dronken was vond ik hilarisch. Al vind ik die oude afleveringen eigenlijk nog de mooiste, met ddt en oscar en piko (die nu een beetje doorgedraaid is blijkbaar :nut:)

Terug
Naar boven