AndroidHealthClinic

Ex on the Beach: Double Dutch All Stars (2019)

Ik verwijs mensen door naar ex on the beach als ze willen weten wat de mogelijke bijwerkingen zijn van aas

zoveel wordt daar toch niet in ge-aast. Vind van alle deelnemers die Yasmine het agressiefst en kan me niet voorstellen dat zij een keer op een spuitje is gevallen

Ze mag wel op mijn spuitje vallen

Ik moest even googlen.. Maar gepaster dan dit kon ik niet vinden..

rc:content:mtv.nl:0025612c-c35f-4f56-98ce-f6dba371d3ef?ep=mtv.nl&stage=live&format=jpg&quality=0.jpg

Ze is niet altijd even aantrekkelijk, maar haar uiterlijk icm gedrag maakt me dat ik haar wel een paar keer uit elkaar wil trekken

Afgaand op de foto's die ik in google vind van haar; haar t**ten hangen veel te laag, het bewerkingsniveau in photoshop is van hoge kwaliteit en daar zul je IRL nooit naast wakker worden, zelfs al niet te zien krijgen nog voor je met haar het bed in stapt. Maar ik ben dan ook veeleisend en ben reeds voorzien en enorm verwend met veel beter dan dit hoopje aandachtshoererij.

Maar ik snap wel waar je vandaan komt, enkel alleen afgaand van de foto's ;)

Afgaand op de foto's die ik in google vind van haar; haar t**ten hangen veel te laag, het bewerkingsniveau in photoshop is van hoge kwaliteit en daar zul je IRL nooit naast wakker worden, zelfs al niet te zien krijgen nog voor je met haar het bed in stapt. Maar ik ben dan ook veeleisend en ben reeds voorzien en enorm verwend met veel beter dan dit hoopje aandachtshoererij.

Maar ik snap wel waar je vandaan komt, enkel alleen afgaand van de foto's ;)
Foto’s is ze ook niet zo knap vind ik, je moet een keer een aflevering kijken van het begin :p

Dit zegt ook alles over het niveau van het programma.

Screenshot_20190715-151153_Chrome.jpg

Tja maar ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.

Naast asociaal dus ook nog achterlijk :roflol:

Terug
Naar boven