Fitness Seller

Fedor in onderhandeling met de UFC

M1 is niks. Ze hebben nog nooit een evenement zelf georganiseerd. De organisaties waar ze mee hebben samengewerkt bestaan niet meer, zoals Affliction. Ze hebben alleen Fedor, en proberen op zijn rug mee te rijden naar succes. Logisch dat de UFC niet in zee gaat met een stelletje heikneuters die leven op het succes van 1 vechter. Het bod wat UFC op tafel heeft gelegd krijgen ze nooit meer, en ik denk dat ze hier spijt van gaan krijgen. De UFC heeft jarenlang keihard gewerkt voor het succes wat ze nu hebben, ik kan me goed voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat een andere organisatie op dat succes mee lift, en er nog voor betaald krijgt ook. Totdat Fedor in de UFC heeft gevochten, zal er altijd de discussie blijven of hij de beste heavyweight ter wereld is, of misschien wel de beste p4p vechter. Als je kijkt naar zijn record en de vechters waar hij tegen heeft gevochten, springen alleen Arlovski, Nogueira en CroCop er uit. De rest zijn middelmatige vechters of simpelweg prutsers. Zo'n gozer waar Brock Lesnar z'n eerste match tegen had (Min Soo Kim), daar heeft Fedor er 20 van gehad.

:roflol:

Welke discussie? Denk je nou echt dat een vechter als Lesnar het meer dan 2-3 minuten kan volhouden tegen Fedor?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Welke discussie? Denk je nou echt dat een vechter als Lesnar het meer dan 2-3 minuten kan volhouden tegen Fedor?

Waarschijnlijk niet, maar totdat ze gevochten hebben, weet je dat niet. Kijk eens naar Fedor's record. 30-1 is natuurlijk indrukwekkend, maar als je kijkt tegen wie hij gevochten heeft, wordt dat al een stuk minder indrukwekkend. Martin Lazarov, Levon Lagvilava, Hiroya Takada, Tsuyoshi Kohsaka, Mihail Apostolov, Kerry Schall, Ryushi Yanagisawa, Lee Hasdell, Chris Haseman, Egidijus Valavicius, Yuji Nagata, OgawaNaoya Ogawa, Tsuyoshi Kohsaka, Zuluzinho. Stuk voor stuk gasten die niet eens thuis horen in de ring.

Heb je Fedor's gevecht tegen Ricardo Arona weleens gezien? Dat is een middleweight nota bene, en als dit gevecht in de UFC was geweest, had Fedor deze 100% verloren op punten. Alleen omdat ze in Japan anders scoren, heeft Fedor de decision gewonnen. Dit is dezelfde Arona waar Rampage geen moeite mee had. Fedor kon hem niet finishen, en heeft dat gevecht niet gedomineerd.

Ik zwak Fedor niet uit, het is een fantastische vechter en naar mijn mening ook de beste HW ter wereld, maar ik zou hem graag eens zien tegen Couture en Lesnar. Gewoon om te zien hoe hij het daar tegen doet, en hoeveel moeite hij heeft. Dat hij wint is bijna gegarandeerd. Ik zou hem ook bijvoorbeeld weleens tegen een Machida willen zien, mocht Machida een keer naar de heavyweights willen komen voor 1 pot.

Ik begrijp gewoon niet dat je als vechter niet ingaat op een bod om in de grootste organisatie te vechten tegen de beste tegenstanders ter wereld, voor het meeste geld.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hier een stukje van een interview met Jerry Millen, vice-president van M1. Dit interview is van gisteren.

Ray Hui: If the UFC deal doesn't happen do you think Fedor is being sacrificed for the sake of the sport?

Jerry Millen: No Fedor's not being sacrificed because Fedor is going to fight. I think wherever Fedor fights, it's gonna be whatever's best for the sport of MMA. At the end of the day those fans [that are complaining now] are going to say "Fedor made the right choice," because he did what was best for the sport and what was best for MMA. Maybe he will be in the UFC, but it's gotta be a co-promotion. We're not asking for anything that's crazy, we're willing to take half the risk. We're willing to take half the profit or half the loss.

Ooh, M1 wil alleen maar de helft van de winst van de UFC. Nou, ik begrijp niet dat de UFC hier niet mee akkoord gaat.. :roflol:

Ray Hui: How has other miscellaneous topics that have been reportedly been an issue in the past, such as Sambo, the inclusion of other Red Devil (Fedor's camp) fighters, the amount of M-1 branding, played into negotiations?

Jerry Millen: You know all of that stuff is negotiable. If the UFC would have sat down, and conducted as a true co-promotion and say "ok we'll do half M-1 fighters, and half UFC fighters," all that can be worked out.

Ooh, ze willen alleen maar dat de helft van de vechters jongens uit M1 zijn. Nou, dat lijkt me toch niet te veel gevraagd? :roflol:

Volgens mij hebben ze bij M1 een beetje te veel vodka op.

Waarschijnlijk niet, maar totdat ze gevochten hebben, weet je dat niet. Kijk eens naar Fedor's record. 30-1 is natuurlijk indrukwekkend, maar als je kijkt tegen wie hij gevochten heeft, wordt dat al een stuk minder indrukwekkend. Martin Lazarov, Levon Lagvilava, Hiroya Takada, Tsuyoshi Kohsaka, Mihail Apostolov, Kerry Schall, Ryushi Yanagisawa, Lee Hasdell, Chris Haseman, Egidijus Valavicius, Yuji Nagata, OgawaNaoya Ogawa, Tsuyoshi Kohsaka, Zuluzinho. Stuk voor stuk gasten die niet eens thuis horen in de ring.

Heb je Fedor's gevecht tegen Ricardo Arona weleens gezien? Dat is een middleweight nota bene, en als dit gevecht in de UFC was geweest, had Fedor deze 100% verloren op punten. Alleen omdat ze in Japan anders scoren, heeft Fedor de decision gewonnen. Dit is dezelfde Arona waar Rampage geen moeite mee had. Fedor kon hem niet finishen, en heeft dat gevecht niet gedomineerd.

Ik zwak Fedor niet uit, het is een fantastische vechter en naar mijn mening ook de beste HW ter wereld, maar ik zou hem graag eens zien tegen Couture en Lesnar. Gewoon om te zien hoe hij het daar tegen doet, en hoeveel moeite hij heeft. Dat hij wint is bijna gegarandeerd. Ik zou hem ook bijvoorbeeld weleens tegen een Machida willen zien, mocht Machida een keer naar de heavyweights willen komen voor 1 pot.

Ik begrijp gewoon niet dat je als vechter niet ingaat op een bod om in de grootste organisatie te vechten tegen de beste tegenstanders ter wereld, voor het meeste geld.

Mwah niet mee eens, ten eerste heeft elke vechter met meer dan 20 partijen zulke(matige) tegenstanders gehad. Namen die jij opnoemt, heeft ie vooral zijn eerste partijen tegen gevochten. Hij heeft nagenoeg alle goede tegenstanders ook gehad, vergeet ook niet dat hij tegen cro cop, nogueira, randleman, etc vocht toen ze in hun prime zaten.

Dat gevecht met Arona heeft er niks mee te maken, of het gevecht in USA of Japan plaats zou vinden maakt niks uit. Het was een van zijn eerste gevechten van ongeveer 10 jaar geleden, de tijden zijn veranderd. Zowel Arona als Rampage, maken nu geen kans tegen Fedor.

Maarja ik zou ook graag willen dat hij naar UFC zou komen, gevechten tegen mir, couture, lesnar zijn altijd interessant.

@The Rock laatste post, ik denk persoonlijk dat ze eruit komen. Er zijn verschillende vormen van co-promotion mogelijk.

Rock ik heb wat nieuws voor je waardoor je mischien zult bij draaien over mijn bronnen .

Houd ons niet langer in spanning, vertel.

Fedor heeft ergens anders een contract getekend :p en er komt een nieuwe shirt sponser (silver star ) die weg trekt bij UFC omdat de zaakjes nogal stinken :D

Heb je een bron daarvan? Om welke organisatie gaat het?

Ja ik heb een bron de bron was net nog hier :p.

ja hoe zit dat nou? geen ufc dus voor fedor? waar heeft ie getekend dan?

Hij gaat inderdaad niet naar UFC zoals ik al zei maar naar een andere organisatie . Als je even wat zoekt kom je er vanzelf wel uit de welke het is :p

ik denk strikeforce, komt die uit tegen alistair overeem :D

Fedor Emelinaneko has signed a multi-fight agreement with Strikeforce and will make his premium debut in the fall, the promotion announced today.

All of Fedor’s fights will be a co-promotion -- something that ultimately stood in the way of a deal with the UFC -- between Strikeforce and his M-1 Global group.

"I am looking forward to going back to work and fighting at the highest level," Fedor said in a statement. "Strikeforce is a top fight promotion that houses some of the greatest fighters in the world. I am prepared to fight any of them."

No opponent has been set for Fedor’s fight. Top heavyweights in the promotion’s roster include champion Alistair Overeem, Fabricio Werdum and Brett Rogers.

haha wat vet een van mijn andere grote helden is Cung Le, ook in strikeforce (middleweight).
Fedor heeft alleen niet echt een topmatch daar op zich wachten of denken jullie van wel (en zo ja welke?)?

haha wat vet een van mijn andere grote helden is Cung Le, ook in strikeforce (middleweight).
Fedor heeft alleen niet echt een topmatch daar op zich wachten of denken jullie van wel (en zo ja welke?)?
bob sapp
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bob sapp? jij maakt een grapje zeker, kijk anders nog maar eens bob sapp vs crocop en anders Bobby Lashley vs Bob Sapp (dat doet fedor in de helft van de tijd + K.O.)

jij grappenmaker :D, mja overeem gaat er niet echt wat van maken denk ik.

Wat lul je nou met grappemaker? Al die vechters daar zijn gewoon een grap, overeem is een goede vechter maar niet te vergelijken met fedor. Het is te hopen dat vechters als Couture daar ook tekenen als hun contract bij UFC afloopt. Het zou voor de fans veel beter geweest zijn als Fedor bij UFC getekend had, erg jammer dat ze er niet uit zijn gekomen.

Terug
Naar boven