AndroidHealthClinic

Fedor in onderhandeling met de UFC

wha?
Waar haal je dat vandaan?

Igor Vovchanchyn will make his comeback at Fighting Mixed Combative Fighting Mixed Combative have announced that Igor Vovchanchyn will make his comeback at Fighting Mixed Combative’s second event in September. A representative from FMC said that many fans in Korea have said that they want to see Vovchanchyn so he decided to negotiate with him. It seems like they got him after a lengthy persuasion. Because of their heavy Russian Sambo connections, FMC are looking at signing big name Russian fighters one after one.

Also on the September card, Aleksander Emelianenko vs. Blagoy Alexandre Ivanov is rumored to take place.

DREAM Super Hulk GP participant Jan Nortje has also been announced as a participant of FMC. Ivan Emelianenko, “Russia Edition Gina Carano” Julia Berezikova, Mikhail Malyutin who turned around his career in 2008, and four Korean names should also appear on their events.

FMC’s first event will take place on August 15th. FMC said from the get go that they want to be as big as UFC and PRIDE. Signing former PRIDE fighters and Emelianenko brothers is a very good idea since both are very popular in Korea. UFC drawing monster ratings on Korean TV doesn’t hurt the interest of MMA there either.

Update: It seems like FMC’s second event will be a collaboration event with the annual world martial arts festival, which takes place from September 23rd to 27th.

zij is van 1975, randy couture van 1963, do the math :p (is zijn vrouw, binnenkort ex-vrouw want zitten in een scheiding)
hahaha oh god niet zo snel opgelet maar ze ziet er wel jonger uit imo.
ow duidelijk een gold digger die vuile b*ch:p goed dat randy haar dumpt

hahaha oh god niet zo snel opgelet maar ze ziet er wel jonger uit imo.
ow duidelijk een gold digger die vuile b*ch:p goed dat randy haar dumpt

ze komen nog goed overeen en Randy Couture gaat haar blijven steunen in haar mma carriere

Echt jammer dat Fedor niet getekend heeft bij UFC, nu was het de juiste tijd. Dit is weer 2-3 jaar verspilling van zijn carriere, maarja geld zijn wel het motief geweest zijn.

Ik denk dat Fedor bij Strikeforce heeft getekend zodat hij eerst de heavyweight divisie van strikeforce en wellicht misschien dream ongeslagen zal gaan domineren om dan vervolgens over te gaan naar de UFC zodat er niet echt een discussie zal ontstaan dat fedor nooit tegen de heavyweights heeft gevochten van strikeforce.

Dat zou echt perfect zijn als fedor de top heavyweights van strike force een pak slaag kan geven en dan door te gaan naar de ufc om daar zijn legende af te sluiten.

• Topic Starter Topic Starter
Echt jammer dat Fedor niet getekend heeft bij UFC, nu was het de juiste tijd. Dit is weer 2-3 jaar verspilling van zijn carriere, maarja geld zijn wel het motief geweest zijn.

Fedor krijgt bij Strikeforce veel en veel minder dan dat hij bij de UFC had gekregen. Strikeforce heeft geen geld, en is waarschijnlijk voor het eind van 2010 failliet, mochten ze dat al halen.

Fedor krijgt bij Strikeforce veel en veel minder dan dat hij bij de UFC had gekregen. Strikeforce heeft geen geld, en is waarschijnlijk voor het eind van 2010 failliet, mochten ze dat al halen.

Hoe kom je erbij? Dana white heeft volgens mij geen bedragen genoemd, hij had het over "best deal ever in mma". Verder is de manager van Fedor(Vadim) volgens mij de eigenaar van M1-global, Fedor zelf zal ook wel een belang hebben in M1-global.

Imo moest dana white gewoon akkooord gaan met co-promotion, er was vast wel een constructie te bedenken waarbij dana er niet onvoordelig uit zou komen.
Dezelfde starheid had hij een paar jaar geleden ookal toen hij fedor kon tekenen, toen waren het de sambo wedstrijden.

Laatst bewerkt:
Dus de enige reden waarom hij niet instemt met dit contract is omdat hij zich beledigd voelt owv het vorige voorstel een aantal jaren terug? Niks te doen met co-promotie?

Makes no sence. Alle respect voor Fedor, maar waarom gaat hij dan aan de onderhandelingstafel zitten met Dana White? Hij was dus gewoon niet van plan om te tekenen en liet de hele schertsvertoning maar doorgaan? Nu kan hij dus zeggen dat Dana White zn mond moet houden omdat hij hem een vette paycheck heeft geboden, maar hij heeft zich wel verlaagd tot het niveau van White waar hijzelf altijd zo lacherig over doet. Iedere fan wil hem in de UFC zien en hij gaat de boel eens even oplichten.

Ik ben niet geïnteresseerd in de partijen die ze hem nu gaan voorschotelen. Spijtige zaak, en als klap op de vuurpijl gaat hij eens even gniffelen owv zijn eigen flauwe grap. Niet de klasse die ik gewoon ben van hem.

Dus de enige reden waarom hij niet instemt met dit contract is omdat hij zich beledigd voelt owv het vorige voorstel een aantal jaren terug? Niks te doen met co-promotie?

Makes no sence. Alle respect voor Fedor, maar waarom gaat hij dan aan de onderhandelingstafel zitten met Dana White? Hij was dus gewoon niet van plan om te tekenen en liet de hele schertsvertoning maar doorgaan? Nu kan hij dus zeggen dat Dana White zn mond moet houden omdat hij hem een vette paycheck heeft geboden, maar hij heeft zich wel verlaagd tot het niveau van White waar hijzelf altijd zo lacherig over doet. Iedere fan wil hem in de UFC zien en hij gaat de boel eens even oplichten.

Ik ben niet geïnteresseerd in de partijen die ze hem nu gaan voorschotelen. Spijtige zaak, en als klap op de vuurpijl gaat hij eens even gniffelen owv zijn eigen flauwe grap. Niet de klasse die ik gewoon ben van hem.

Onzin man, de situatie is nu simpelweg anders. Natuurlijk gaat het om co-promotion. Hij zegt dat hij "toen" het huidige contract waarschijnlijk zou accepteren, de tijden veranderen, zijn eisen ook ivm met m1-global. Heeft totaal niks te maken met het feit dat hij zich beledigd voelt.

Hehe, khad het idd niet helemaal goed beluisterd. Ik vind het gewoon k*t dat hij wss nooit tegen de zwaargewichten zal vechten in de UFC waar de challenges voor hem liggen. Dan vind ik het niet echt grappig dat hij er nog om ligt te lachen ook. Maargoed, mss is het wel begrijpelijk als je het hele verhaal kent.

• Topic Starter Topic Starter
Ging alleen om co-promotie inderdaad. M1 wilde alle UFC evenementen co-promoten, de helft van alle vechters leveren en de helft van de financiële winst pakken. De UFC heeft gelijk om daar niet mee akkoord te gaan. Zelfs Aleks Emelianenko, de broer van Fedor, zegt dat M1 zich over de rug van Fedor als een grote organisatie wilt neerzetten en dat dit niet de juiste manier is.

Maar ach, over 1-2 jaar is Strikeforce failliet en krijgen we weer dezelfde situatie.

na al dit nieuws heb ik mijn mening over Fedor bijgesteld.
vind hem niet meer de beste tot hij zich bewezen heeft tegen alle grote namen.

Ging alleen om co-promotie inderdaad. M1 wilde alle UFC evenementen co-promoten, de helft van alle vechters leveren en de helft van de financiële winst pakken. De UFC heeft gelijk om daar niet mee akkoord te gaan. Zelfs Aleks Emelianenko, de broer van Fedor, zegt dat M1 zich over de rug van Fedor als een grote organisatie wilt neerzetten en dat dit niet de juiste manier is.

Maar ach, over 1-2 jaar is Strikeforce failliet en krijgen we weer dezelfde situatie.

Hoe kom je hierbij? Zoiets lijkt me echt totaal uit de lucht gegrepen. De helft van alle vechters leveren..... komop man dat geloof je toch zelf niet. Volgens mij had co-promotion alleen betrekking op de gevechten van Fedor zelf en ging het niet perse om 50% vd omzet. Maar Dana White wou gewoon een vast bedrag betalen per gevecht en totaal niet meedelen in de omzet, al ging het om 10%.
Hij wou gewoon Fedor behandelen zoals andere vechters en totaal geen uitzondingen maken op protocol.

Hoe kom je hierbij? Zoiets lijkt me echt totaal uit de lucht gegrepen. De helft van alle vechters leveren..... komop man dat geloof je toch zelf niet. Volgens mij had co-promotion alleen betrekking op de gevechten van Fedor zelf en ging het niet perse om 50% vd omzet. Maar Dana White wou gewoon een vast bedrag betalen per gevecht en totaal niet meedelen in de omzet, al ging het om 10%.
Hij wou gewoon Fedor behandelen zoals andere vechters en totaal geen uitzondingen maken op protocol.

en wat is daar verkeerd aan?

en wat is daar verkeerd aan?

Misschien omdat hij de beste vechter allertijden is en momenteel in zijn prime zit!

Puur zakelijk bekeken spelen er natuurlijk andere belangen, omdat de andere vechters eventueel ook meer gaan eisen in de toekomst. Maarja dan moet je het hem ook niet kwalijk nemen dat hij zich niet wil laten naaien en kiest voor zekerheid.

Terug
Naar boven